Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:58:57 GMT

ساخت درمانگاه شبانه‌روزی در شهر گلسار تسریع می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۵۲۷

ساخت درمانگاه شبانه‌روزی در شهر گلسار تسریع می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی حدادی عصر شنبه در حاشیه بازدید از محل احداث درمانگاه شبانه‌روزی در شهر گلسار اظهار کرد: در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان گلسار و مذاکراتی که با ریاست دانشگاه علوم پزشکی البرز صورت پذیرفت مقرر شد. مرکز خدمات جامع سلامت گلسار به درمانگاه شبانه روزی تغییر یابد.

وی بیان کرد: تجهیز و فعال سازی این مرکز درمانی شبانه روزی برای خدمات رسانی به شهروندان گلسار از سوی دانشگاه علوم پزشکی صورت می‌گیرد و همچنین یک دستگاه آمبولانس هم در این مرکز از سوی دانشگاه علوم پزشکی تحویل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس تصریح کرد: با همکاری مجموعه مدیریت شهری گلسار مرحله اول کار صورت می‌گیرد و در مرحله بعد با تحویل زمین از سوی مجموعه مدیریت شهری و تصویب در کمیته برنامه ریزی شهرستان با تأمین اعتبار یک مرکز خدمات درمانی در آینده در شهر گلسار با تجهیزات کامل جهت خدمات رسانی به شهروندان احداث شود.

شهرام صیادی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز نیز در سخنانی بیان داشت: با توجه به سرانه جمعیتی شهر گلسار متأسفانه این شهر برای استقرار مرکز درمانی شبانه روزی با مشکل مواجه بود که با پیگیری‌های حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی موافقت‌های لازم در این زمینه صورت گرفت و امیدواریم در مرکز خدمات جامع سلامت گلسار تا ماه آینده درمانگاه شبانه روزی راه اندازی شود و یک دستگاه آمبولانس نیز به این درمانگاه تحویل خواهد شد.

وی متذکر شد: با همکاری مجموعه مدیریت شهری در زمینه تحویل زمین جهت درمانگاه مجهز و طرح در کمیته برنامه ریزی شهرستان برای تأمین اعتبار، مرکز خدمات درمانی مجهز با امکانات کامل در شهر گلسار احداث شود.

کد خبر 5511918

منبع: مهر

کلیدواژه: علی حدادی رییس دانشگاه علوم پزشکی البرز بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت سفر استانی خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل مشهد آمار کرونا میلاد امام رضا ع امام رضا ع درمانگاه شبانه روزی دانشگاه علوم پزشکی شهر گلسار مرکز خدمات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع

به نقل از  اورژانس ۱۱۵ قم ، صبح امروز به دنبال سقوط  آقایی حدودا ۳۸ ساله از ارتفاع، بلافاصله خودرو آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

پس از حضور کارشناسان فوریت های پزشکی، بررسی و انجام اقدامات درمانی جهت انتقال سریع تر مصدوم به مرکز درمانی درخواست بالگرد اورژانس ۱۱۵ قم اعلام و مصدوم به مرکز درمانی شهید بهشتی منتقل شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • ارائه خدمات درمانی به حجاج توسط تیم پزشکی هلال احمر / نسخه پزشکی خود را همراه داشته باشید
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • ساخت ۵۴ کلاس درس در مناطق محروم ۵ استان کشور
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج