Web Analytics Made Easy - Statcounter

عصر ایران - این که خودروسازان مطرح جهان با شرکت های مختلف برای تولید محصولات دیگر همکاری کنند، موضوع نادر و عجیبی نیست. فراری یکی از نام های مطرح در زمینه تولید خودروهای اسپرت و سوپراسپرت نیز با این روش بیگانه نیست. از عینک های آفتابی و پوشاک تا عطر و اسباب بازی، نام و لوگو فراری تاکنون روی محصولات مختلفی نقش بسته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ست ویژه فراری اف50

به تازگی یک ست جامه‌دان فراری برای فروش در حراجی عرضه شد که در نهایت با قیمتی قابل توجه مالک جدید خود را شناخت. این ست جامه‌دان توسط برند لوکس ایتالیایی اسکدونی و به طور خاص برای خودرو فراری اف50 تولید شده بود.

این ست جامه‌دان سه تکه از یک ساک دستی، یک کاور لباس، و یک کیف دوشی تشکیل شده است. همه اجناس از چرم مشکی با دوخت سیاه و قسمت های جیر قرمز شکل گرفته و پوشش داخلی آنها به رنگ خاکستری است. لوگو فراری در قسمت جلو هر یک از اقلام و همچنین زیپ ها و آسترهای داخلی دیده می شود.

ساک دستی این مجموعه دارای بخش های قرمز در بالا، یک دسته برای حمل در بالا، جای نام چرمی، دو قفل فلزی و جیب هایی برای ذخیره‌سازی در داخل است.

کاور لباس برای حمل کت و شلوار ایده آل است زیرا دارای آویزهای داخلی و بندهای نگهدارنده برای حصول اطمینان از چروک نشدن لباس است.

کیف دوشی بین اعضای این مجموعه ساده‌ترین طراحی را داشته و کاملا سیاه رنگ است. این کیف منقش به لوگو فراری و دارای یک زیپ سرتاسری است.

همچنین، این ست دارای کاور محافظ زرد رنگ منقش به لوگو اسب رقصان فراری و یک جاکلیدی با دو کلید است.

این ست جامه‌دان به دلیل کیفیت ساخت بالا و تولید محدود توانست پیشنهاددهندگان را برای ارائه قیمت هایی بالا وسوسه کند. همانگونه که اشاره شد، این ست برای خودرو فراری اف50 طراحی شده و تنها 349 دستگاه از این مدل خودرو ساخته شده است. مالک فعلی این مجموعه آن را در سال 2017 خریداری کرده بود و به تازگی آن را در وب سایت Bring a Trailer برای فروش قرار داد که در نهایت به بالاترین قیمت برابر با 30 هزار دلار فروخته شد.

با این 30 هزار دلار می توان بسیاری از خودروهای مدل روز باکیفیت را خریداری کرد و مقداری را هم نیز پس انداز داشت!

شرکت اسکودنی از سال 1977 با شرکت خودروسازی فراری همکاری می کند و از زمان معرفی مدل 308 جی‌تی‌بی، ست های جامه‌دان را برای خودروهای فراری تولید می کند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری

رئیس فرمول یک در مورد انتقال همیلتون به تیم فراری ایتالیا صحبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، استفانو دومنیکالی، رئیس فرمول یک نظر خود را در مورد انتقال لوئیس همیلتون راننده انگلیسی از مرسدس به فراری بیان کرد.

رئیس فرمول یک گفت: برای ما به عنوان فرمول یک این خبرd عالی است. یک فرصت جدید، یک فصل جدید در حرفه لوئیس و کل تیم.

فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است

استفانو دومنیکالی خاطرنشان کرد: لوئیس باید ذهنیت مارانلو و کل ایتالیا را درک کند. من فکر می‌کنم او علاقه زیادی به این کار خواهد داشت. وقتی چنین فردی به فراری می آید، توجهT بیشتر به او معطوف می‌شود. شارل لکلرک (راننده کنونی فراری) این را به عنوان انگیزه‌ای در نظر می‌گیرد تا او را تشویق کند و قوی‌تر شود، بنابرین فکر می‌کنم این انتقال برای تیم خوب است.

لوئیس همیلتون از سال 2025 برای فراری رانندگی خواهد کرد.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب
  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • آیرودینامیکی ترین خودروی تولیدی جهان معرفی شد
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • نمایشگاه خودروی پکن/ چین به دنبال تسلط بر بازار خودروهای برقی (فیلم)
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • موتور ایرانی برای خودروی ایرانی
  • ترک مصرف کافئین با ۲ روش ساده
  • قیمت گذاری دستوری بیشتر باعث افزایش قیمت لاستیک می شود
  • حقوق کارگران ۵۷ درصد بیشتر شده است