Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا دلیری گفت : پس از اطلاع ماموران پلیس کرمانشاه از وجود تعداد زیادی ماینر غیرمجاز در یک واحد صنفی در محله شریعتی، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ماموران کلانتری ۱۵ شریعتی با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی واحد تولیدی مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازرسی‌های انجام گرفته ۱۲ دستگاه ماینر غیرمجاز که طبق نظر کاشناسان ارزش آن به ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

۴۸۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در اسلام آبادغرب کشف شد

فرمانده انتظامی اسلام آباد غرب از کشف ۴۸۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

هوشنگ مبارکی گفت: پس از اطلاع ماموئران پلیس آگاهی از وجود تعداد زیادی لوازم آرایشی - بهداشتی قاچاق در یک واحد صنفی، بازرسی‌های لازم به عمل آمد.

ماموران در بازرسی‌های صورت گرفته که پس از کسب مجوز قضائی انجام شد ۴ هزار و ۸۰۰ عدد انواع لوازم آرایشی - بهداشتی قاچاق به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف یک تن روغن خوراکی قاچاق در دالاهو

فرمانده انتظامی دالاهو گفت: با تلاش پلیس یک تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

کیومرث شهبازی گفت: ماموران ایستگاه بازرسی بالاطاق حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

در بازرسی‌های انجام گرفته یک تن روغن خوراکی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

یک نفر در این راستا دستگیر و به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم معرفی شد.

کشف ۱۹۳ فقره سرقت درکرمانشاه

فرمانده انتظامی کرمانشاه از کشف ۱۹۳ فقره سرقت در هفته گذشته توسط ماموران پلیس خبر داد.

علیرضا دلیری گفت: علاوه بر کشف این تعداد سرقت، ۱۶۴ سارق دستگیر و ۱۵ قاچاقچی کالا دستگیر و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حدود ۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف ۸ قاچاقچی و خرده فروش دستگیر و یک هزار و ۸۳۴ معتاد متجاهر جمع آوری شد.

۱۳ قبضه سلاح غیرمجاز با تلاش ماموران پلیس کشف و توقیف ۲۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف از دیگر اقدامات صورت گرفته بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آگاهی نیروی انتظامی سرقت مسلحانه سارق حرفه ای عدد انواع لوازم آرایشی فرمانده انتظامی بهداشتی قاچاق قاچاق به ارزش میلیون ریال کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز جمع‌آوری شد
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • اجرای طرح مبارزه با قاچاق در استان سمنان/ ۹ متخلف دستگیر شدند
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • سردار هداوند خبرداد: کشف ۲۵ تن مواد اولیه لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد در اشتهارد