Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:52:19 GMT

پدر شهیدان والامقام رضایی آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۱۲۱

پدر شهیدان والامقام رضایی آسمانی شد

ایسنا/زنجان حاج حاتم رضایی پدر شهیدان والامقام جهانگیر و محمدولی رضایی به علت بیماری و کهولت سن دارفانی را وداع گفت.

مرحوم حاج حاتم رضایی پدر شهیدان والامقام جهانگیر و محمدولی رضایی روز گذشته ۲۱ خرداد به علت بیماری و کهولت سن دارفانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مراسم تشییع و تدفین پدر شهیدان رضایی، ساعت ۱۱ روز یکشنبه مصادف با ۲۲ خردادماه در بهشت زهرا (س) زنجان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید والامقام جهانگیر رضایی سوم خرداد ۱۳۳۶‏ در روستای بلند پرچین از توابع شهرستان زنجان چشم به جهان گشود. سال ۱۳۶۳ ‏ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و ششم فروردین ۱۳۶۴‏ در فاو عراق بر اثر عوارض ناشی از مصدومیت شیمیایی به شهادت رسید. پیکرش را در مزار بهشت فاطمه (س) شهرستان زادگاهش به خاک سپردند.

محمدولی رضایی بیستم فروردین ۱۳۴۳‏ در شهرستان زنجان چشم به جهان گشود. سال ۱۳۶۱ ‏ازدواج کرد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. سی و یکم خرداد ۱۳۶۲‏، در سردشت هنگام درگیری با گروه‌های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکرش در مزار شهدای بهشت فاطمه زادگاهش به خاک سپرده شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان شهادت پدر شهید پدر شهیدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟

ایسنا/زنجان مدیرکل ثبت احوال استان گفت: میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال ۱۴۰۲ را ۳۲.۵سال برای پدران و ۲۶.۹ سال برای مادران اعلام کرد.

مهدی ژاله‌چیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ در بین شهرستان‌های استان، بیشترین میانگین سن پدر در اولین فرزندآوری مربوط به شهرستان ابهر با رقم ۳۳.۵ سال و کمترین آن مربوط به شهرستان ماهنشان  با ۲۹.۹ سال است.

وی تصریح کرد: البته ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است. ۷۵ درصد از متولدین استان زنجان در سال ۱۴۰۲ مربوط به مادران در گروه سنی زیر ۳۵ سال است.

 مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: ‌کل موالید استان در سال ۱۴۰۲  تعداد ۱۳۹۲۳واقعه بوده و از این تعداد ۱۰۴۴۲ ولادت در مادران پایین‌تر از ۳۵ سال رخ داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • میانگین سن والدین در اولین فرزندآوری در استان زنجان ‌چقدر بود؟
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • کشف جسد مرد ۶۰ ساله طارمی در رودخانه قزل‌اوزن
  • جسد مرد ۶۰ ساله طارمی بعد از ۶ روز پیدا شد
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • ماجرای غرق شدن پسر بچه ۷ ساله در اردوی ازمیغان تا بهشت
  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد زنجان
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • برگزاری هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس اواخر خرداد در اشنویه