Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@14:10:18 GMT

سرانه مصرف آرد در استان ایلام بالای ۱۳ کیلوگرم است

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۱۴۵

سرانه مصرف آرد در استان ایلام بالای ۱۳ کیلوگرم است

هوشنگ نادری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در استان ایلام سرانه مصرف آرد بالای ۱۳ کیلوگرم است این در حالی است که سرانه مصرف کشوری ۸.۲ کیلوگرم است.

وی گفت: سهمیه آرد استان ایلام بالا است و در سطح کشور استان ایلام از نظر مصرف آرد دومین استان محسوب می‌شود یعنی هیچ گونه کمبود آردی در استان نداریم.

نادری در خصوص بحث خرید به موقع آرد توسط سامانه یکپارچه فروش، بیان کرد: این سامانه به گونه‌ای تعریف شده که در ۳ مرحله صاحبان نانوایی می‌توانند آرد خود را خرید و هر مرحله‌ای هم که خرید کنند تا مدت ۴۸ ساعت بعد نیز آرد بین آنها توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل شرکت غله ایلام در خصوص تاخیری که در توزیع آرد شهر چوار در روز گذشته به وجود آمد نیز اظهار کرد: مشکل به وجود آمده در کمبود آرد تعدادی از واحدهای نانوایی شهر چوار به دلیل نقص فنی کامیون حمل آرد بود که با پیگیری‌های به عمل آمده این مشکل برطرف شد.

وی افزود: در شهرستان چوار هیچ گونه کمبود آردی وجود ندارد و به هر میزانی که نیاز باشد آرد به واحدها ی نانوایی توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: در شهر چوار ۷ واحد نانوایی فعال وجود دارد که ۷۲ تن آرد بین این واحدها توزیع می‌شود، سرانه مصرف آرد این شهر با جمعیت ۵ هزار و ۸۳۱ نفری حدود ۱۲.۵ کیلوگرم است.

کد خبر 5511950

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی ایلام خرید گندم بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت سفر استانی خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا میلاد امام رضا ع خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا مشهد امام رضا ع استان ایلام سرانه مصرف مصرف آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری



به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیر برنامه‌ریزی و توسعه مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص سرانه آموزشی استان به‌علت پراکندگی دانش‌آموزان نیازمند بازبینی است.
وی افزود: به‌خاطر بافت اقلیمی گاهی ناچار هستیم.

دیگر خبرها

  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توزیع مهربانی در نانوایی | ببینید
  • قبض برق این مشترکان بالای ۲میلیون تومان می‌شود!
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • توانیر : قبض برق مشترکی که در تابستان از کولر گازی استفاده می‌کند بالای ٢ میلیون تومان پیش‌بینی می‌شود
  • میانیگن قبض برق مشترکان با کولر گازی بالای دو میلیون تومان می‌شود
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • تهدیدات مصرف خودسرانه دارو‌های بدون نسخه