Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@02:25:19 GMT

شبستان بزرگ امام رضا(ع) در صالح آباد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۱۷۵

شبستان بزرگ امام رضا(ع) در صالح آباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار ایلام عصر روز شنبه ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ در سفر به شهرستان مهران پس از حضور در مراسم کلنگ زنی نیروگاه خورشیدی، شبستان بزرگ امام رضا (ع) آستان مقدس امامزاده علی صالح (ع) را همزمان با میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت با حضور حجت الاسلام عادل معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار ایلام در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت امام رضا (ع) با عنوان این مطلب که استانداری ایلام آمادگی دارد با همکاری اوقاف و امور خیریه استان در ساخت صحن سرای حضرت معصومه (س) در کنار شبستان حضرت امام رضا (ع) صالح آباد مشارکت کند، اظهار داشت: از همه کسانی که برای ساخت این شبستان بزرگ کمک کرده‌اند تشکر و قدردانی می‌کنم.

حسن بهرام نیا در ادامه از سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و تمامی نیروهای نظامی و انتظامی و سپاه پاسداران، خانواده معظم شهدا و امام جمعه مهران و فرماندار و … تمامی کسانی که در این کار خیر مشارکت کرده‌اند، قدردانی کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز دشمن با همه ظرفیت خود از طریق چندین عرصه وارد جنگ با ایران شده است تا مادامی که مقام معظم رهبری از این جنگ به عنوان هجمه فرهنگی یاد کرده‌اند، گفت: امروز کارشناسان انجمن وابسته به صهیونیست‌ها اعلام کرده که نسخه مبارزه با کشورهای شیعه با نسخه جنگ با ایران متفاوت است که این قدرت ایران را نمایان می‌کند.

وی در ادامه گفت: جنگ سرد استکبار در مقابل ایران شکست خورده و آنان در حال حاضر از طریق هجمه فرهنگی در جنگ با کشور هستند که یکی از راه‌های مبارزه با این حربه دشمن توجه به امامزاده‌ها و بقاع متبرکه است.

استاندار ایلام در ادامه گفت: امروز برنامه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی بسیج کردن همه امکانات مادی برای رسیدن به اهداف شوم خود، با ترویج فرهنگ ابتذال است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نبوده‌اند.

وی افزود: در تقابل با هجمه شوم دشمنان باید قشر جوان را بیشتر با امور مذهبی؛ بقاع متبرکه و شبستان‌ها آشنا کرد و توجه به این مقوله بسیار مهم و ضروری است.

در این مراسم شبستان بزرگ امام رضا (ع) آستان مقدس امامزاده علی صالح (ع) با حضور استاندار ایلام و حجت الاسلام «عادل» معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

برای بهره برداری از فاز اول شبستان بزرگ امام رضا (ع) حرم مطهر امامزاده علی صالح (ع) بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه شده است.

کد خبر 5511891

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری امام رضا ع ایلام استانداری ایلام بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت سفر استانی خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا خراسان رضوی اردبیل آمار کرونا مشهد میلاد امام رضا ع امام رضا ع اوقاف و امور خیریه استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری

کلنگ‌زنی مجتمع پرورش اسب ۲هزار راسی شهرکرد، افتتاح گلخانه ۴۷۰۰ متری سبزی و صیفی هفشجان، آغاز عملیات گازرسانی مجتمع دامپروری شهر کیان و افتتاح کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان شهرکرد با حضور مسئولان استانی و شهرستانی انجام شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080590 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افتتاحیه سی و پنجمین نمایشگاه کتاب فردا با حضور وزیر فرهنگ برگزار می‌شود
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • افتتاح ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد در آستانه افتتاح با حضور رئیس‌جمهور
  • شست‌وشوی عقل به واسطه کتاب انجام می‌شود
  • کلنگ‌زنی و افتتاح ۴ طرح بزرگ کشاورزی و دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • یادواره شهدای روستای عیش آباد رفسنجان
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد