Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@06:48:02 GMT

از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استفاده شود

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۲۱۹

از ظرفیت سازمان نظام مهندسی ساختمان استفاده شود

ایسنا/لرستان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان با تأکید بر استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی، گفت: همه ما باید در اتفاقاتی که در شهر می‌افتد دخالت داشته باشیم که باعث زیبایی، استحکام و امنیت شهرمان شود.

علیرضا آریان‌مهر، در همایش روز معمار که به همت کمیسیون معماری سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان و کمیسیون عمران اتاق بازرگانی استان برگزار شد، اظهار کرد: کمیسیون‌های تخصصی بازوان قوی و مفید برای اعضای هئیت مدیره هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نقش کمیته‌ها در ارتقاء سازمان نظام مهندسی بر کسی پوشیده نیست که برنامه‌های شش ماهه‌ای پیشنهاد دادند که امیدواریم محقق شوند.

آریان مهر، با اشاره به الکترونیکی بودن خدمات مهندسی و ...، عنوان کرد: با کار اعضای هئیت مدیره تاکنون ۱۹ جلسه تخصصی با اعضای شورای شهر برگزار شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، ادامه داد: شهرداری الشتر و بروجرد طرح‌ها بسته شد که امیدواریم زودتر به نتیجه برسد، فردا نیز سفر به پلدختر را داریم.

وی عنوان کرد: کنترل نقشه‌ها از اوایل اسفندماه ۱۴۰۰ در سازمان نظام مهندسی اجرایی شد که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

آرایان‌مهر  بیان کرد: اتفاقی که در متروپل افتاد اهمیت مقررات سازمان نظام مهندسی را در کل کشور نشان داد، از نمایندگان و ناظران انتظار می‌رود مباحث را با جدیت بیشتری پیگیری کنند.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان، ادامه داد: در دوره جدید طوری برنامه‌ریزی شده که خدمات رسانی‌ها بهینه شود و تمام کسانی که ذی‌نفع هستند بتوانند از آن استفاده کنند.

وی ادامه داد: مطلب دیگر هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با سازمان نظام مهندسی جهت اجرای قانون نظام مهندسی است که برای اجرای هرچه بهتر قوانین و مقررات باید همه تلاش و کوشش کنیم که اگر نباشد هیچوقت شهر به این صورت ساخته نمی‌شود.

آریان‌مهر بیان کرد: معماری نه موسیقی، نه نقاشی و نه هنر بصری است، ما در بحث معماری باید نقش بسزایی را در مدیریت شهری داشته باشیم.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی، عنوان کرد: همه ما باید در اتفاقاتی که در شهر می‌افتد دخالت داشته باشیم که باعث زیبایی، استحکام و امنیت شهرمان شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سازمان نظام مهندسي ساختمان سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری

رئیس سازمان نظام پرستاری از درخواست جذب سالانه ۱۵ هزار نیروی پرستاری برای رفع کمبود پرستاران خبر داد و گفت: جذب و استخدام نیروی پرستاری در تناسب با رشد تعداد تخت‌های بیمارستانی نیست. - اخبار اجتماعی -

محمدتقی جهانپور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با بیان این‌که در حال حاضر با کمبود حدود 100 هزار نفر نیروی پرستاری در کشور مواجه هستیم، اظهار کرد: وقتی یک پرستار به دلیل اتمام طرح یا مهاجرت یا بازنشستگی از سیستم درمان خارج می‌شود 200 ساعت بار کاری اضافی به سایر پرستاران تحمیل می‌کند که این امر موجب فرسودگی شغلی جامعه پرستاری شده است.

وی افزود: رشته پرستاری به خودی خود دارای سختی‌های زیادی است و فرسودگی شغلی ناشی از کمبود نیرو نیز این سختی‌ها را بیشتر می‌کند. 

جهانپور با اشاره به اینکه در دوسال اخیر با زحمات دولت سیزدهم 16 هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت‌های کشور اضافه شده، گفت: با وجود این تامین پرستار کافی برای این تعداد تخت صورت نگرفته البته در سال گذشته بیش از 8 هزار پرستار جذب شدند ولی باید تامین نیروی انسانی برای خدمت‌رسانی به مردم متناسب با این تعداد تخت نیز در نظر گرفته شود‌.

تدوین لایحه حمایت از حقوق پرستاران با هدف بهبود معیشت

رئیس سازمان نظام پرستاری تصریح کرد: عدم تناسب تعداد تخت‌های بستری با تعداد پرستاران باعث می‌شود در ارتقای کیفیت خدمات پرستاری دچار مشکل شویم و پرستاران نیز دچار آسیب‌های ناشی از فشار کاری زیادشوند که این امر، یکی از دلایل مهاجرت‌ و ترک خدمت نیروهای پرستاری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه انتظار می‌رود سازمان برنامه و بودجه و سازمان امور اداری و استخدامی با همکاری سازمان نظام پرستاری استاندارد پرستار به تخت بیمارستانی را به طور دقیق مشخص و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کند، تصریح کرد: درخواست ما این است که سالانه حداقل 15 هزار نفر به جامعه پرستاری در حوزه بالینی اضافه شود‌؛ در زمان حاضر میزان جذب و تربیت نیروهای پرستاری کمتر از ایت تعداد است و افزایش تعداد نیروها با صدور مجوزهای استخدام نیروهای پرستاری قابل انجام خواهد بود‌.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ظرفیت کشت گیاهان دارویی در بیش از ۵۰ نقطه لرستان
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت روز معلم
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • درخواست جذب سالانه ۱۵۰۰۰ نیروی پرستاری
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • تشکیل شوراها به منزله مشارکت مستقیم مردم در اداره امور شهرها است