Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:05:13 GMT

تخریب ساختمان ۴ طبقه با ۳ کشته

تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۶۴۳۷

انفجار گاز و تخریب ساختمان چهار طبقه در شهر مرزی نوسود شهرستان پاوه سه کشته و 6 مصدوم برجا گذاشت.

به گزارش ایران، ساعت 8 و نیم صبح پنجشنبه 19 خرداد صدای انفجار مهیبی در یکی از محلات شهر مرزی نوسود به گوش رسید و به‌دنبال آن ساختمانی چهار طبقه فروریخت. با اعلام این حادثه به اورژانس، آتش‌نشانی و پلیس بلافاصله امدادگران در محل حاضر شده و در نخستین بررسی‌ها مشخص شد نشت گاز شهری منجر به این حادثه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اردشیر رستمی، فرماندار شهرستان پاوه درباره این حادثه گفت: صبح پنجشنبه بر اثر نشت گاز در یکی از محلات شهر مرزی نوسود ساختمان تخریب شد بلافاصله نیروهای سپاه، ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری، اورژانس، هلال احمر و سایر دستگاه‌های مربوطه برای پیدا کردن افراد گرفتار زیر آوار وارد عمل شده و برای ایمنی در کار، برق و گاز شهر نوسود قطع شد.

عملیات آواربرداری بسرعت انجام و در همان دقایق اولیه پس از این حادثه امدادگران توانستند اجساد یک مادر و کودک را از زیر آوار بیرون بکشند. سپس در کمتر از یک ساعت ۶ نفر دیگر نیز از زیر آوار بیرون کشیده و به بیمارستان منتقل شدند. در این حادثه به چند خودرو و خانه مجاور نیز خسارت‌هایی وارد شد.

با درخواست فرمانداری پاوه از جمعیت هلال‌احمر مبنی بر امدادرسانی به حادثه‌دیدگان انفجار گاز تیم‌های عملیاتی آوار برداری، جست‌وجو و نجات شهری، از شعبه پاوه، روانسر و جوانرود جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه به محل حادثه اعزام شدند. همچنین تیم آنست (سگ‌های تجسس) هلال احمر کرمانشاه و همچنین تیم امداد هوایی جمعیت هلال‌احمر این استان همراه یک بالگرد به صحنه عملیات رفتند.

غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه نیز اظهار کرد: با پیدا شدن پیکر فردی دیگر در زیر آوار، شمار جانباختگان این حادثه به سه نفر افزایش یافت.

دکتر «هومن رفیعی»، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز گفت: ضمن اعلام آماده باش به همه نیروهای عملیاتی اورژانس در منطقه؛ چهار دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولاس و یک فروند بالگرد به محل حادثه اعزام شد. مصدومان با آمبولانس و بالگرد به بیمارستان آیت‌الله طالقانی شهر کرمانشاه، بیمارستان قدس پاوه و مرکز بهداشتی شهر نوسود منتقل شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت تخریب ساختمان کشته متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام دهه کرامت هلال احمر زیر آوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۶۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت

بر اثر حادثه ای در یک ساختمان در حال ساخت در یکی از محلات شهر کرمانشاه یک نصاب جوان آسانسور جان خود را از دست داد.

به گزارش مشرق، رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اعلام این خبر افزود: این مرد جوان عصر روز گذشته حین ساخت و نصب آسانسور در یک ساختمان نیمه کاره از طبقات فوقانی به طبقه همکف سقوط و جان خود را از دست داد.

غلامرضا رضایی اظهار کرد: بلافاصله ۶ آتش نشان از ایستگاه های شماره هفت و هشت به محل این حادثه در محله فاز ۲ چقامیرزا در شهرک الهیه، اعزام شدند و توانستند جسد این جوان را که در همان لحظه‌ اولیه حادثه جانش را از دست داده بود به بیرون از لاین آسانسور، منتقل کنند.

رضایی در پایان اضافه کرد: علت این حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • کمک جمعیت هلال احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب دیدگان سیلاب و آبگرفتگی‌
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۲۲ نفر از آسیب‌دیدگان سیلاب در کرمانشاه
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب