Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اتاق بازرگانی کاشان با بیان اینکه لغو معافیت مالیاتی ماشین‌آلات صنعتی ظلم بزرگی به تولیدکننده است، گفت: لغو قانون هزینه‌های سنگینی به تولید وارد کرده است. - اخبار استانها -

محمود تولایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان ، با اشاره به لغو معافیت ماشین‌آلات صنعتی اظهار داشت: این اقدام عجیب‌ترین اتفاقی بود که در دولت و مجلس اتفاق افتاد و این در شرایطی است که ما به اشغال نیاز داریم و کارخانجات ما نیز نیاز به ماشین آلات دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه کارخانجات ما با توجه به فرسودگی ماشین‌آلات نیاز به نوسازی و تعویض این دستگاه‌های خود دارند، افزود: قیمت ارز افزایش پیدا و از طرفی تعرفه‌های گمرکی تعدیل پیدا کرده است و زمانی که این عدد حذف شد به نظر بنده ظلم بزرگی شد.

رئیس اتاق بازرگانی شهرستان کاشان با بیان اینکه این اقدام به نظر من یکی از نادرترین اقدامات بوده است، ابراز داشت: این موضوع می‌تواند ضربه سنگینی به نوسازی ماشین‌آلات واحدهای تولیدی وارد کند.

وی با بیان ضمن تاکید بر آثار سو این اقدام در بخش تولید گفت: به طور قطع این اقدامات سرمایه‌گذاری و منابع را محدود می‌کند و گرفتاری‌هایی را برای ما ایجاد می‌کند و قانونی که اخیرا تحت عنوان دانش‌بنیان بود متاسفانه همین رویکرد را داشت.

تولایی با بیان اینکه مجلس به این موضوع رای داده است، تصریح کرد: لازم است تا سران قوا با همفکری یکدیگر این موضوع و مشکل را برطرف کنند در حالی که تاکنون نیز ضربات و ضربه‌هایی را به بدنه تولید وارد کرده است و هزینه‌های سنگینی را تحمیل کرده است.

عدم استفاده از کارتخوان در مطب‌های همدان برای فرار از مالیات/ برخی پزشکان بیماران را گروهی ویزیت می‌کنند مالیات 80درصد مؤدیان بیشتر از 5میلیون تومان نمی‌شود/ مالیات صفر 1.1میلیون مؤدی تضییع حق شهرهای صنعتی مانند ساوه از سهم مالیات بر ارزش افزوده در برنامه هفتم اصلاح شود

وی با بیان اینکه این اقدام در مجموع روحیه توسعه را از فعال اقتصادی می‌گیرد، تاکید کرد: این اقدام به نوعی مشوق محسوب می‌شد در حالی که قانون معافیت مالیاتی از ماشین‌آلات صنعتی به نوعی مشوق برای تولیدکننده محسوب می‌شد.

انتهای پیام/801/ن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین آلات صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

وجیه‌الله بیگدلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سال گذشته بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای خرید ماشین‌آلات سبک و سنگین به دهیاری‌های استان اختصاص پیدا کرد.

وی با اشاره به نتایج مثبت پرداخت تسهیلات به دهیاری‌ها گفت: رشد اعتبارات و تجهیز دهیاری‌ها به ماشین‌آلات باعث شد حجم عملیات عمران روستایی در استان به طور قابل توجهی بالا برود و مناطق روستایی استان از این لحاظ به کارگاه عمرانی تبدیل شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای اسلامی استانداری زنجان تصریح کرد: این تسهیلات در راستای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری‌ها در جهت افزایش سطح خدمت‌رسانی به روستاییان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه با تأسیس دهیاری در ۵۲ روستای جدید طی فعالیت دولت سیزدهم، تعداد دهیاری‌های استان به ۷۰۹ مورد رسیده است، اضافه کرد: همچنین ۶۲۵ دهیاری در استان ارتقا پیدا کرد که این موضوع در تخصیص اعتبار و ماشین‌آلات به دهیاری‌ها بسیار مهم است.

بیگدلی گفت: بر اساس نتایج سرشماری سال ۹۵، جمعیت روستایی استان زنجان بالغ بر ۳۴۶ هزار نفر است که این میزان ۳۷ درصد کل جمعیت استان را شامل می‌شود.

کد خبر 748686

دیگر خبرها

  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • عواقب بند س تبصره ۶ قانون بودجه | وقتی برای معافیت‌ها سقف تعیین شود چه می‌شود؟
  • بودجه گروگان بورسی‌ها
  • خسارت ۵۲۰ میلیاردی سیل به اردستان
  • بودجه گروگان بورسی‌ها/زنگنه:کاهش معافیت‌های مالیاتی بدعت است
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • اعزام ماشین آلات راهداری برای رفع خرابی های سیلاب در راور
  • وزیر ارتباطات: معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند
  • احداث آشیانه اداره ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان
  • معافیت مالیاتی کسب و کارهایی که از سکوهای داخلی استفاده کنند