Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، شیخ علی الخطیب نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان حمله رژیم صهیونیستی به تأسیسات حیاتی سوریه را محکوم کرد و گفت که ارتش و ملت سوریه با فداکاری‌های خود و در راستای حفظ وحدت و ثبات، همه این توطئه‌ها را خنثی خواهند کرد. وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با پافشاری بر تجاوزات خود با آتش بازی می‌کند که نتیجه این اقدام نابودی خود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجلس اعلام شیعیان لبنان خواستار محکومیت حمله رژیم صهیونیستی از سوی سازمان ملل متحد و مهار تجاوزات این رژیم شد و گفت: این اقدامات صهیونیست‌ها نشان می‌دهد که دشمن صهیونیستی رژیمی شرور و عامل بی ثباتی و تهدید کننده امنیت در منطقه و کل جهان است.

پدافند هوایی ارتش سوریه بامداد جمعه با جدیدترین تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به حومه دمشق مقابله کرد. یک منبع نظامی سوری در این باره گفت که رژیم صهیونیستی ساعت ۴:۲۰ بامداد روز جمعه در تجاوزی هوایی با شلیک چندین موشک از جولان اشغالی برخی نقاط در جنوب دمشق را هدف قرار داد.

گفته شده که تجاوز و حمله موشکی بامداد جمعه، چهاردهمین حمله رژیم صهیونیستی به خاک سوریه در سال ۲۰۲۲ است.

کد خبر 5511858

منبع: مهر

کلیدواژه: لبنان سوریه رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی اوکراین ایالات متحده امریکا روسیه ایران عراق فلسطین جنگ اوکراین سوریه حمله روسیه به اوکراین لبنان مسکو آژانس بین المللی انرژی اتمی واشنگتن رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم

امام جمعه موقت تهران گفت: آنچه ایران اسلامی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی انجام داد یک کار الهی بود، کاری بود که بر اساس قرآن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ آیت الله سید احمد خاتمی در نماز جمعه این هفته تهران اظهار کرد: حمله ایران به رژیم صهیونیستی حمله تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم. آنچه که یقین است اگر بخواهند کارشان را تکرار کنند سیلی محکم‌تری خواهند خورد. نظام قرآنی ما موجب عملکرد اسلامی و قرآنی ما شد.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • محکومیت حمله رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • محکومیت حمله رژیم رژیم صهیونیستی در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • عملیات وعده صادق دفاع مشروع و جنگ اراده‌ها بود
  • پاسخ ایران نسبت به رژیم صهیونیستی تنبیهی بود، زدند و ما محکم زدیم
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در شمال رفح
  • موضع اهل سنت و جماعت در قبال حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه