Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@02:55:06 GMT

سقوط خودرو‌ها در جاده‌ای بدون گاردریل

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۴۱۰

سقوط خودرو‌ها در جاده‌ای بدون گاردریل

یکی از ساکنان روستای مزارکوه بیرجند گفت: هم اکنون نبود گاردریل در کنار جاده‌ روستایی مزارکوه که در امتداد جاده بند امیر شاه قرار دارد، سبب بروز حوادث زیادی شده است.

یکی دیگر از ساکنین نیز گفت: چند روز گذشته بود که به دلیل نبود گاردریل، یک خودرو در این جاده سقوط کرد و سبب مصدومیت سرنشینانش شد.

برای پیگیری این موضوع با فدوی معاون راهداری اداره کل راهدرای و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت و گو کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعتبار باشد، گاردریل نصب می شود

فدوی معاون راهداری اداره کل راهدرای و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: هم اکنون نصب گاردریل در جاده روستای مزار کوه در اولویت این اداره کل نیست و جاده های اصلی و شریانی در اولویت هستند.

او گفت: اگر اعتبار و و گاردریلی پس از نصب در محور‌های اصلی و شریانی داشته باشیم آن زمان گاردریل در محور‌های روستایی نصب خواهد شد.

فدوی گفت: محور بند امیر شاه به مزارکوه بیرجند نیاز به ۳ کیلومتر گاردریل دارد.

بیشتر بخوانید

نصب بیش از ۱۳ کیلومتر گاردریل در محور‌های ارتباطی

معاون راهداری اداره کل راهدرای و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: اعتبار مورد نیاز برای نصب این گاردریل‌ها در محور‌های روستایی باید از طریق اعتبارات استانی تأمین شود و برای این محور به یک میلیارد و ۸٠٠ میلیون تومان اعتبار نیاز است.

او گفت: در صورتی که در شورای برنامه ریزی شهرستان بیرجند این هزینه تأمین اعتبار شود ما اعلام آمادگی می‌کنیم و گاردریل را در جاده نصب خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل خراسان جنوبی اداره کل جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ مرتضی بهزادفر گفت: ۱۲۰ میلیارد تومان برای اجرای طرح راهسازی در محور بزرگراهی بجنورد- جنگل گلستان، ۳۵ میلیارد تومان برای محور بجنورد -سنخواست، ۳۰ میلیارد تومان برای محور جاجرم- میامی و ۱۰ میلیارد تومان برای محور بجنورد - اسفراین تخصیص یافت.
وی در ادامه همچنین افزود: ۱۱۰ میلیارد تومان برای سد گلمندره در شهرستان گرمه، ۴۰ میلیارد تومان برای اجرای تاسیسات فاضلاب شهر بجنورد، ۸۶ میلیارد تومان برای اجرای دانشکده داروسازی ابلاغ شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی اضافه کرد: این میزان اعتبار به صورت نقد و از ردیف تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای طرح ملی مصوب سفر دولت به استان ابلاغ شد.
تامین ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار در سفر دولت به خراسان شمالی در قالب ۲۰۰ طرح مصوب شد که تا ابتدای امسال ۴ هزارو ۰۰۲ میلیارد تومان از این اعتبارات تخصیص یافته بود.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • روکش آسفالت ورفع ۷ نقطه پرتصادف محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • سقوط اتوبوس به دره در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • آخرین وضعیت پروژه‌ های ‌راهسازی‌ اهواز تا چذابه
  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • ببینید | فاجعه وسط جاده؛ فرونشست و سقوط یک کامیون مملو از شن و ماسه!
  • ببینید l بازدید میلیونی زمین خوردن یک ربات/ انسان‌نماها زمین خوردن را تمرین می‌کنند؟
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال در محور‌های بزرگراهی استان
  • هر کیلومتر آسفالت ۳.۵ میلیارد تومان هزینه دارد