Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از برگزاری پنجمین کمپ لذت بازی‌سازی در دانشگاه اصفهان خبر داد.

جواد راستی به ایسنا، گفت: پنجمین کمپ لذت بازی‌سازی دانشگاه اصفهان به همت مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان از ۱۱ تیر تا ۳ شهریور برگزار می‌شود که فرصتی برای یادگیری و تجربه و تیم‌سازی برای جوانان ۱۸ سال به بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بازی‌سازی مانند تئاتر و سینما، نیاز به تخصص‌های مختلف از جمله فنی، هنری، طراحی، تبلیغات و … دارد، افزود: اگر دنبال دوره‌ای هستید که با سرشاخه‌های این تخصص‌ها آشنا شوید و چند بازی جذاب بسازید، کمپ تابستانی لذت بازی‌سازی دانشگاه اصفهان را از دست ندهید. علاقه‌مندان به بازی‌سازی می‌توانند در این دوره بدون نیاز به دانش قبلی، به سادگی اصول گرافیک و انیمیشن را بیاموزند و بدون نیاز به دانش کدنویسی با یک موتور بازی‌سازی کار و با ساختن سه مینی‌گیم جذاب، حال و هوای بازی‌سازی را تجربه کنند.

عضو هیئت علمی دانشگاه اصفهان ادامه داد: کلاس‌ها به‌صورت حضوری و عملی و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سایت تخصصی مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود. همراه داشتن ماسک و ضدعفونی‌کننده‌ شخصی الزامی است. مدرسان دوره نیز از بین بازی‌سازان باتجربه‌ اصفهان انتخاب شده‌اند که منبعی گران‌بها برای انتقال دانش و تجربه به شمار می‌روند.

راستی توضیح داد: در این دوره، ۶۴ ساعت آموزش‌های جذاب و مفید بازی‌سازی به همراه ۲۲ ساعت تجربه‌ کار تیمی به مدت هشت هفته (روزهای زوج از ساعت ۹ تا ۱۳) ارائه می‌شود در بخش آموزش ۱۴ ساعت هنر دو بعدی و فوتوشاپ، ۶ ساعت انیمیشن، ۲۴ ساعت کار با زیرموتور BOLT یونیتی و ۲۰ ساعت کارگاه‌های متنوع در حوزه‌ تیم‌سازی و طراحی و تبلیغات و درآمدزایی و ارائه و بازی‌های رومیزی و موسیقی با مدرسان مجرّب را در پیش داریم.

وی اضافه کرد: در بخش کار تیمی نیز زیر نظر منتورهای مرکز از فضای جذاب مرکز نوآوری صنایع سرگرمی برای تمرین آنچه آموخته‌ شده و تجربه‌ کار تیمی استفاده می‌شود. در این دوره بازی‌های Space Shooter، Car Racing و حسنی در سرزمین ارواح نیز ساخته و شرکت کنندگان برای چالش روز آخر آماده می‌شوند.

مدیر مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه برای هر کمپ یک تم درنظر گرفته می‌شود، گفت: برای امسال، تم «مبارزه برای بقا» را انتخاب کرده‌ایم. از نیمه‌ دوم کمپ گروه‌های شرکت کننده به تیم‌هایی تقسیم می‌شوند و هر تیم بر روی ایده‌ای با تم مزبور کار و تلاش می‌کند با آنچه در کمپ آموخته ایده‌اش را به یک بازی جذاب تبدیل کند. در آخرین روز کمپ، بازی‌ها به معرض داوری بازی‌سازان شاخص گذاشته می‌شوند و به تیم اول جایزه‌ نقدی و پذیرش در مرکز نوآوری صنایع سرگرمی دانشگاه اصفهان تعلق خواهد گرفت.

راستی افزود: تیم‌هایی که موفق شوند تا قبل از روز داوری بازی‌شان را با همراهی منتورها در کافه‌بازار منتشر کرده باشند، یک جایزه‌ی ویژه دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی دانشگاه اصفهان بازی سازی کامپیوتر لذت بازی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین دیدار هفته بیست و ششم فصل جاری لیگ برتر فوتبال کشور ساعت ۱۹ شامگاه امروز یکشنبه بین تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و شمس آذر قزوین برگزار شد که با تساوی بدون گل دو تیم همراه بود.

دو تیم در ۴۵ دقیقه ابتدایی کاملاً محتاطانه بازی کردند و هیچ اتفاق خاصی روی دروازه‌های دو تیم رخ نداد. نیمه دوم نیز با همین وضعیت ادامه داشت تا اینکه شاگردان اوزونیدیس در دقیقه‌های پایانی دو بار صاحب موقعیت گل شدند اما باز هم خبری از لرز بر تور دروازه نبود تا بازی سرد و بی روح بدون گل به پایان برسد.

دو تیم در حالی به تساوی صفر - صفر رضایت دادند که تغییری در همسایگی آنها در جدول ایجاد نشد. گل گهر سیرجان ۳۶ و شمس آذر ۳۵ امتیازی شدند تا همچنان رتبه‌های ششم و هفتم جدول را در اختیار داشته باشند.

مارینوس اوزونیدیس که می‌توانست با کسب پیروزی در این دیدار امیدوار به کسب سهمیه آسیایی در فصل آینده باشد حالا باید منتظر بازی‌های فردا دوشنبه باشد تا نتیجه سایر بازی‌های هفته باعث تغییر جایگاه تیم‌ها شود.

برنامه بازی‌های فردا دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه به شرح زیر است:

* پیکان - آلومینیوم اراک؛ ساعت ۱۷
* سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان؛ ساعت ۱۸:۱۰
* نساجی مازندران - پرسپولیس؛ ساعت ۱۸:۱۵
* ملوان بندرانزلی - هوادار؛ ساعت ۱۹:۳۰
* صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* فولاد خوزستان - تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۳۰
* استقلال تهران - ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۲۰:۳۰

کد خبر 6097656

دیگر خبرها

  • آغاز دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ از ساعت ۱۲ امروز
  • تساوی بی اثر گل گهر و شمس‌آذر/خبری از گل نبود
  • آماده‌سازی و نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب
  • یازدهمین حراج سکه فردا برگزار می‌شود+ شرایط
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • دومین جلسه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران ۱۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز | متقاضیان حداکثر چند شمش می‌توانند خریداری کند؟
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار میشود+شرایط
  • بررسی برنامه‌سازی قرآنی در صدا و سیما از منظر هنری و علوم انسانی
  • آغاز بیست‌وسومین حراج شمش طلا از ساعت ۱۲ امروز