Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@02:31:08 GMT

پیش بینی وزش باد و گردوخاک محلی برای کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۷۹۶۴

پیش بینی وزش باد و گردوخاک محلی برای کرمانشاه

فیروز دولتشاهی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هوای استان کرمانشاه طی امروز صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعات همراه با وزش باد در برخی نقاط با گردوخاک محلی خواهد بود.

وی افزود: در روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته جاری به دلیل تقویت میدان‌های باد در منطقه شرایط برای نفوذ گردوغبار به جو استان کرمانشاه مهیا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: به دنبال این شرایط از روز چهارشنبه تا پایان هفته پدیده قابل توجهی برای جو استان کرمانشاه پیش بینی نمی‌شود.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: همچنین متوسط دمای هوا که در روز دوشنبه مختصراً افزایش می‌یابد در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به طور نسبی کاهش و در ۲ روز پایانی هفته تغییرات چشمگیری نخواهد داشت.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود دمای هوای شهر کرمانشاه در گرم‌ترین ساعت به ۳۶ درجه سالنتی گراد بالای صفر برسد.

کد خبر 5511983

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پیش بینی وضعیت هوا هواشناسی استان کرمانشاه گرد و خاک افزایش دما بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه ویروس کرونا سفر استانی میلاد امام رضا ع خراسان رضوی اردبیل مشهد آمار کرونا امام رضا ع استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۷۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، کارشناس هواشناسی برای آسمان استان تداوم پایداری جو تا چند روز آینده را پیش بینی کرد.
خانم بهروزی گفت: باتوجه به خروجی مدل‌های هواشناسی جو استان تا اواسط هفته پایدار خواهد بود. بر این اساس احتمال افزایش آلاینده‌های جوی بخصوص در نقاط پرتردد و صنعتی استان وجود دارد.
وی اظهار کرد: از لحاظ دمایی هم تا اواسط هفته افزایش نسبی ادامه خواهد داشت. دیروز در گرمترین ساعات دمای هوای قزوین به ۲۷ درجه سلسیوس بالای صفر رسید.

دیگر خبرها

  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • عکس سحر دولتشاهی و پیمان معادی وایرال شد
  • پیش بینی هواشناسی
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • وقوع ناپایداری‌های موقتی، تندباد لحظه‌ای و گردوخاک، ۸ اردیبهشت
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور