Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- انگلیس و ایتالیا بار دیگر به یک‌دیگر رسیدند و شاگردان گرت ساوتگیت و روبرتو مانچینی این بار در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به مصاف هم رفتند.
به گزارش آریا، جدال تیم‌های انگلیس و ایتالیا که پشت درهای بسته برگزار شد، برنده‌ای نداشت و دو تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. با این نتیجه، ایتالیا به لطف تساوی آلمان مقابل مجارستان، صدرنشین گروه مرگ مسابقات لیگ ملت‌ها باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور ایتالیا، انگلیس و آلمان، گروه سوم لیگ ملت های اروپا را به یکی از جذاب ترین گروه های این دوره تبدیل کرده است؛ جایی که شاهد تقابل های هیجان انگیزی بین بزرگان فوتبال اروپا در آن هستیم. یکی از این دیدارها امشب در ورزشگاه مولینکس انگلیس برگزار شد و طی آن سه شیرها میزبان ایتالیا، قهرمان یورو 2021 بودند؛ این دیدار تکرار فینال یورو بود که شاگردان ساوت گیت آن را به لاجوردی پوشان باخته بودند. 
انگلیس، یکی از هم گروهی های ایران در قطر، کار خود در لیگ ملت ها را با شکست غیرمنتظره مقابل مجارستان شروع کرد و سپس با آلمان به مساوی یک بر یک دست یافت. این تیم امشب برای حفظ شانس صعود به مصاف ایتالیایی رفت که با 4 امتیاز در صدر جدول گروه حضور داشت.
ایتالیا بازی را بهتر از حریف شروع کرد و در دقیقه دو اولین موقعیت جدی را روی دروازه انگلیس ایجاد کرد. چند دقیقه بعد استرلینگ با یک پاس خوب مانت را صاحب توپ کرد اما ضربه این بازیکن در دقیقه 9 خارج از چارچوب بود. رایس با یک شوت روی پا از پشت محوطه جریمه دروازه ایتالیا را هدف گرفت اما دومین موقعیت انگلیسی ها هم داخل چارچوب نبود و در دقیقه 18 از دست رفت. 
در دقیقه 25 جدی ترین موقعیت نیمه اول را شاهد بودیم؛ جایی که رمزدیل با واکنشی زیبا ضربه تونالی را مهار کرد که روی یک ارسال از سمت راست، اثری خطرناک روی توپ گذاشته بود. مانت در دقیقه 40 می رفت در موقعیتی خطرناک قرار بگیرد اما دوناروما به موقع توپ را از او ربود. یک دقیقه بعد روی ارسال پیسنا به دهانه دروازه، اسکاماکا فرصت عالی برای شوتزنی داشت ولی ضربه او بازهم به گل تبدیل نشد. 
در دقیقه 44 پسینا صاحب موقعیت گلزنی شد ولی این بار نوبت رمزدیل بود که توپ را از سمت دروازه انگلیس دور و راهی کرنر کند. آخرین موقعیت بازی، شوت از راه دور لوکاتلی بود که رمزدیل با جایگیری خوب ضربه او را مهار کرد تا کار در نیمه اول با نتیجه مساوی بدون گل به پایان برسد.
انگلیس در نیمه دوم صاحب اولین موقعیت شد که این موقعیت توسط استرلینگ از دست رفت. چند دقیقه بعد گریلیش استرلینگ را در محوطه جریمه پیدا کرد، اما چرخش و ضربه مهاجم منچسترسیتی توسط دوناروما به راحتی مهار شد. رمزدیل در دقیقه 63 ارسال دی لورنزو را با واکنشی به موقع مهار کرد تا تقابل فینالیست های یورو 2021 در نیم ساعت پایانی بدون هیچ موقعیت خطرناکی پشت سر گذاشته شده و 0-0 به پایان برسد. با این نتیجه ایتالیا 5 امتیازی شد تا صدرنشینی خود را بالاتر از مجارستان 4 امتیازی حفظ کند. انگلیس هم با 2 امتیاز همچنان در قعر جدول گروه سوم قرار دارد.

- آلمان و مجارستان مقابل هم صف آرایی کردند و به تساوی 1-1 رضایت دادند. آلمان در سومین دیدار خود از چارچوب لیگ ملت های اروپا به مصاف مجارستان رفت و با نتیجه 1-1 متوقف شد؛ این سومین تساوی پیاپی تیم هانسی فلیک بود.  تیم ملی آلمان لیگ ملت های اروپا 2022 را با دو مساوی مقابل فینالیست های یورو 2021 شروع کرد. این تیم برای حفظ شانس صعود به دنبال هر سه امتیاز بازی امشب مقابل مجارستان بود؛ دیداری که از ساعت 23:15 در ورزشگاه پوشکاش مجارستان شروع شد. میزبان در بازی اول انگلیس را برده و در گام دوم از ایتالیا شکست خورده بود تا با 3 امتیاز در رده دوم جدول حضور داشته باشد. 
مجارستان بازی را بهتر از حریف نامدار خود شروع کرد و در دقیقه 6 به گل رسید. روی یک ارسال از سمت راست توسط فیولا، سالای با ضربه سری خطرناک دروازه آلمان را هدف گرفت ولی نویر توپ را دور کرد؛ دروازه بان آلمان اما مقابل ریباند این ضربه که شوتی از جانب ناگی بود نتوانست واکنشی نشان دهد و دروازه اش باز شد. 
آلمان تنها به سه دقیقه زمان برای جبران گل خورده نیاز داشت. شلاتربک با یک ارسال بلند و دقیق توپ را به عمق دفاع مجارستان فرستاد و هافمن به خوبی این پاس را پس از کنترل و دریبل همزمان دروازه بان، به گل تساوی ژرمن ها تبدیل کرد. 
در شرایطی که اگر درخشش نویر نبود، آلمان پیش از زدن گل تساوی، گل دوم را دریافت می کرد، بازی بعد از گل هافمن به تعادل کشیده شد و دو تیم با تساوی یک بر یک راهی رختکن شدند.
هر دو تیم در نیمه دوم موقعیت هایی داشتند که هافمن برای آلمان چند مورد را از دست داد، در حالی که مارتین آدام دو ضربه سر از فاصله نزدیک را برای مجارستان دست داد. به این ترتیب بود که تساوی نتیجه عادلانه ای برای دو طرف به حساب می آمد و هر دو را راضی از زمین خارج کرد. با این نتیجه مجارستان با 4 امتیاز، دومی خود را حفظ کرد و آلمان با 3 امتیاز و بالاتر از انگلیس در رده سوم گروه سوم قرار گرفت.

- هلند در مسابقه‌ای که برتری محسوسی بر حریفش داشت، به خاطر فرصت سوزی‌هایش نتوانست برنده از زمین خارج شود. تیم ملی هلند با دو پیروزی بی چون و چرا، لیگ ملت های اروپا را قدرتمندانه شروع کرد تا با 6 امتیاز به صدر جدول رده بندی تکیه بزند. این تیم در شب سوم مسابقات میزبان لهستان بود؛ حریفی که مسابقات را با پیروزی شروع کرد اما در شب دوم با نتیجه عجیب 6-1 مغلوب بلژیک شد تا برای جبران آن شکست سنگین راهی زمین شود. 
هلند بازی را با یک حمله ترکیبی و زیبا شروع کرد ولی این حمله در دقیقه 7 از دست رفت. لهستان رفته رفته از فشار خارج شد و در دقیقه 18 توانست دروازه حریف را هم باز کند. کاش در سمت راست با کنترلی زیبا توپ را صاحب شد و پس از ورود به محوطه جریمه شوت زمینی و غیرقابل مهاری را به گوشه پایین سمت راست روانه کرد. توپ دور از دستان گلر هلند وارد دروازه شد تا نتیجه یک بر صفر به سود لهستان شود. 
بعد از این گل شاگردان فن خال حملات خود را از سر گرفتند. این حملات اما کم تنوع و همراه با تمام کنندگی ضعیف بود. در مقابل شاگردان میخنیویچ با ساماندهی خوبی که در خط دفاعی داشتند، از تک گل خود در نیمه اول به خوبی مراقب کردند تا برنده راهی رختکن شوند. 6 دقیقه از اوایل نیمه دوم بازی امشب دو تیم، 3 گل به همراه داشت. طی این 3 گل، لهستان فاصله را دو برابر کرد ولی هلند خیلی زود کار را به تساوی کشاند. 
ابتدا روی فرار زیبای فرنادوفکسی و پاس فداکارانه او به کلاسن در موقعیت تک به تک، این بازیکن دروازه خالی را باز کرد. تنها یک دقیقه بعد اما دیوی کلاسن روی یک ارسال از سمت چپ با ضربه ای دقیق دروازه لهستان را از چند قدمی باز کرد. 4 دقیقه بعد دامفریس روی یک پاسکاری سریع بین بازیکنان هلند، داخل محوطه جریمه صاحب توپ شد و با ضربه ای دقیق توپ را از بین مدافعان و دروازه بان حریف وارد دروازه کرد تا بازی بعد از یک توفان 6 دقیقه ای 2-2 شود.
بعد از این که نیمه دوم بدین شکل شروع شد، در دقایق باقی مانده توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا اینکه در آخرین دقیقه از کار، داور به کمک VAR یک ضربه پنالتی برای هلند اعلام کرد. شاگردان فن خال فرصتی طلایی برای کسب سومین برد خود داشتند ولی دیپای پنالتی به دست آمده را از دست داد تا بازی دو تیم با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان برد. هلند با این مساوی 7 امتیازی شد تا همچنان در صدر جدول رده بندی گروه چهارم قرار بگیرد. لهستان هم با 4 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به بلژیک، شب سوم را با رتبه سوم به پایان رساند.

- در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ ملت های اروپا در گروه چهارم، ولز در ورزشگاه خانگی خود، کاردیف سیتی از بلژیک پذیرایی کرد. نیمه اول این مسابقه بدون گل به پایان رسید و تنها 5 دقیقه پس از شروع نیمه دوم، یوری تیلمانس پاس باتشوایی را به کنج دروازه ولز فرستاد و دروازه این تیم را گشود. در ادامه حملات ولز شدیدتر شدند تا اینکه در دقیقه 86، آرون رمزی توپ را روی یک حرکت زیبای تیمی به برنان جانسون رساند و این بازیکن دروازه بلژیک را باز کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید. با این نتیجه، بلژیک با 4 امتیاز در تعقیب هلند 7 امتیازی به جایگاه دوم گروه رسید و ولز نیز با فقط 1 امتیاز در قعر گروه باقی ماند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انگلیس ایتالیا آلمان مجارستان هلند لهستان لیگ ملت های اروپا محوطه جریمه 4 امتیاز لیگ ملت ها دقیقه بعد نیمه اول سمت راست یک ارسال نیمه دوم روی یک دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تراکتور از ذوب آهن انتقام گرفت/ صعود سرخ های تبریز به یک چهارم
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تیم ملی فوتسال ایران فینالیست شد/ یک گام تا قهرمانی در قاره‌کهن
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور