Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@03:12:15 GMT

۶ مصدوم درپی تصادف دو خودروی سواری پراید در بهارستان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۸۲۴۶

۶ مصدوم درپی تصادف دو خودروی سواری پراید در بهارستان

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان از مصدوم شدن شش نفر درپی تصادف دو خودروی سواری پراید در جاده بهارستان، خبر داد.

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حادثه تصادف دو خودروی سواری پراید ساعت ۸:۰۴ صبح امروز _یکشنبه بیست‌ودوم خردادماه_ به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در جاده بهارستان، روبه‌روی پمپ بنزین مرغ رخ داد، افزود: بلافاصله سه آمبولانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان تصریح کرد: درپی این حادثه شش نفر شامل سه مرد ۲۰ تا ۳۳ ساله، یک خانم ۳۰ ساله و دو کودک هفت و ۱۲ ساله مصدوم شدند.

عابدی افزود: مصدومان این حادثه برای انجام اقدامات درمانی بیشتر به بیمارستان‌های کاشانی و الزهرا اصفهان، منتقل شدند.

کد خبر 581213

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیر روابط عمومی اورژانس اصفهان عباس عابدی حادثه حادثه رانندگی اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران تصادفات رانندگی تصادف مرگبار تصادفات جاده ای تصادفات فوتی تصادف رانندگی امار مصدومان حادثه تصادف سانحه تصادف مرگ و میر تصادفات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: تجاوز به چپ راننده کامیون در محور دره شهر حدفاصل روستای عباس آباد به زرانگوش چهار کشته بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از خبرگزاری پلیس‌، سرهنگ ابوالفضل کهزادی اظهار کرد: به دنبال اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر حادثه تصادف یک دستگاه کامیون بنز و یک‌دستگاه سواری پژو در محور دره شهر در منطقه زرانگوش، بلافاصله کارشناسان پلیس راه و عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه، راننده کامیون به علت انحراف به چپ با خودروی سواری پژو برخورد کرده است.

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: به علت شدت بالای برخورد خودروها با یکدیگر هر دو دو خودرو دچار آتش‌سوزی شدند که متأسفانه ۴ نفر سرنشین سواری پژو به علت شدت جراحات در دم فوت شدند.

کهزادی اضافه کرد: برابر اعلام کارشناسان پلیس راه علت تصادف تجاوز به چپ کامیون اعلام شده است.

حمزه محمدی مقدم، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: به دنبال اعلام خبر تصادف
تصادف یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۲۰ جاده دره شهر به بدره به جمعیت هلال احمر در ساعت ۱۷:۵۸ روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ بلافاصله نجات گران پایگاه امداد و نجات شهرک ولیعصر با خودروی آمبولانس و ست نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این تصادف پژو ۴۰۵ که از تاکسی‌های بین شهری بوده دچار حریق و متأسفانه هر چهار سرنشین به علت سوختگی شدید فوت شدند.

کد خبر 747996

دیگر خبرها

  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان
  • فرونشست زمین در بهارستان پراید را بلعید
  • فرونشست زمین در بهارستان خودرو پراید را بلعید
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در اصفهان/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در موته اصفهان ۱۱ مصدوم داشت
  • واژگونی اتوبوس ۱۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در میمه با ۱۲ مصدوم
  • واژگونی اتوبوس در موته ۱۱ مصدوم داشت