Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@00:24:19 GMT

کاروان «زیر سایه خورشید» در جلسه شورای شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۸۲۹۶

کاروان «زیر سایه خورشید» در جلسه شورای شهر اصفهان

کاروان «زیر سایه خورشید» صبح امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به مناسبت دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا (ع) کاروان زیر سایه خورشید در چهل‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان حضور پیدا کرد.
این کاروان با محوریت پرچم‌گردانی بارگاه ملکوتی علی بن موسی الرضا (ع) در طول دهه کرامت در جای جای استان اصفهان حضور پیدا کرده است و امروز میهمان صحن علنی شورای شهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ذکر خوانی و پرچم‌گردانی از جمله بخش‌های این رویداد بود که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و خادمان بارگاه امام رضا (ع) برگزار شد.
گزارشی از اقدامات انجام شده نیز در این مراسم توسط برگزارکنندگان ارائه شد.

گفتنی است، در ۱۴ سال اخیر این کاروان‌ها در اکثر مناطق کشور به ویژه در کشورهای خارجی در دهه کرامت از ابتدای تولد حضرت معصومه (س) تا میلاد حضرت امام رضا (ع) حضور می‌یابند.

در هر کاروانی مبلغ روحانی، پرچم‌دار و خادم حضور دارند. حضور کاروان زیر سایه خورشید تاثیرات خوبی در زمینه فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و خانوادگی در کشور دارد.

کد خبر 566346

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زیر سایه خورشید شورای شهر اصفهان دهه کرامت بارگاه رضوی آستان قدس رضوی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زیر سایه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران

جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با حضور قاضی زاده هاشمی مدیرکل بنیاد شهید کشور برگزار شد . به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078869 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • هرمزگان میزبان ۳ گروه از خادمین حرم مطهر رضوی
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • ببینید | سخنان شاپور بختیار در مورد شخصیت و سبک زندگی امام خمینی در جلسه‌ی شورای امنیت حکومت پهلوی
  • آنچه در جلسه شورای عالی باغ مشاهیر اصفهان گذشت
  • بررسی مسائل زیست محیطی اصفهان در جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست با حضور رئیس جمهور
  • برگزاری مراسم روز دختر با حضور دختران دانشجو در حرم بانوی کرامت
  • برگزاری جلسه شورای عالی قضایی استان بوشهر
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • عزیمت مادران و دختران اصفهانی برای تجدید پیمان با سردار دل‌ها به کرمان
  • اجرای عملیات کف‌سازی بتنی پارکینگ‌های مجموعه خورشید شهر