Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرداخت نشدن حقوق کارگران شهرداری‌ شهرستان ایرانشهر به معضلی جدی تبدیل شده و ظاهرا مسئولان هیچ راه حلی برای آن ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون؛ کارگران شهرداری شهرستان ایرانشهر چندین ماه است که در سکوت مسئولان شهرداری از پرداخت حقوق‌هایشان لب به اعتراض گشودند و از این مشکلات گلایه مند هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله نیز باعث ضعف خدمات رسانی به مردم و عقب ماندگی شهرستان ایرانشهر از لحاظ زیبایی و نمای شهر و جمع آوری به موقع زباله ها و پسماندهای خانگی شده است‌.

تغییر فصل‌ها هم کار را برای کارگران شهرداری سخت می‌کند، چه گرمای سوزان تابستان و چه سرمای استخوان سوز پاییز و زمستان و روز‌های بهاری، کار برای آن‌ها هیچ وقت تعطیل نیست و با این حال حقوق های آنان چندین ماه به معوقه می افتد که مشکلات بسیار عدیده ای را در زندگی شخصی شان به وجود آورده که طبق گفته خود آنها بیش تر اوقات در تامین مایحتاج و کالاهای ضروری برای خانواده شان شرمنده آنان می شوند و دیگر رویی برای قرض گرفتن از اطرافیان را هم ندارند.

کارگران شهرداری ایرانشهر از شهرداری و شورای شهر این منطقه درخواست دارند که وضعیت کاری و نحوه پرداخت حقوق و بیمه آنان را مشخص کنند و ۵ ماه دستمزد عقب افتاده آنها را پرداخت کنند.

حق و حقوق کارگران در میان عدم پرداخت عوارض نوسازی شهروندان دست و پا می زند

در این راستا، سعید دیده ور، شهردار شهرداری ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار ما بیان کرد: قضیه در عدم پرداخت به موقع حقوق پاکبانان این شهر واضح و روشن بوده و با توجه به این که این سازمان یک ارگان نیمه دولتی بوده و پرداخت دستمزد آنان از محل پرداخت عوارض شهرداری امکان پذیر است، عدم پرداخت به موقع این گونه موارد باعث عقب ماندگی در واریز دستمزد به موقع است.

وی افزود: شهرداری نهادی عمومی و غیر دولتی بوده که حقوق و مزایای کارگران را از محل دریافتی عوارض و بهای خدماتی که شهروندان واریز می کنند پرداخت می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: منابع درآمدی پایدار و پرداخت به موقع عوارضات شهرداری نقش مهمی در تسریع پرداخت حقوق پاکبانان شهرداری ایرانشهر دارد.

شهردار ایرانشهر خاطرنشان کرد: از شهروندان ایرانشهری تقاضا دارم نسبت به پرداخت عوارض شهرداری اقدام کنند.

وی اضافه کرد: تا زمانی فرهنگ پرداخت به موقع عوارض توسط شهروندان ایرانشهری انجام نشود همچنان این مشکل پا بر جاست و اگر هر شهروند با توجه به خدماتی که از شهرداری دریافت می کند عوارض مربوط به آن‌ را پرداخت نکند حق کارگران این مجموعه بر گردنشان است.

وی اضافه کرد: قرار بر این است که همه اعضای شورای شهر ایرانشهر در راستای ترویج فرهنگ پرداخت به موقع عوارض نوسازی همکاری لازم را با مجموعه شهرداری این منطقه داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهرداری ایرانشهر کارگران شهرداری پرداخت به موقع پرداخت عوارض عدم پرداخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، خسرو دیدار در جشن روز کار و کارگر که به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر دهدشت برگزار شده بود افزود: شهر دهدشت مشکلات عدیده ای دارد که یک شب و یک سال بوجود نیامده اما یقین بدانید با تلاش و همت پرسنل شهرداری و با جدیت کارگران و مسوولین شهرداری برطرف خواهند شد.

وی با انتقاد از مسوولین ادارات شهرستان گفت: از روز آغاز به کار در شهرداری دهدشت گفتیم که باید تعامل باشد، اما متاسفانه از حضور شورای اداری در یک جلسه و مهمتر حضور در جشن روز کارگر دریغ شد.

دیدار گفت: با دلسوزی بیشتر در کنار پرسنل خدوم شهرداری جهت رفع مشکلات کهن شهر دهدشت قدمی زیبا و مردم پسند برمی داریم.

دیدار تاکید کرد: یقین بدانید باید شرایط رفاهی پرسنل شهرداری دهدشت در نظر گرفته شود و برادر و خدمت گذار شما جهت رفع مشکلات پرسنل خدوم کوتاهی نخواهد کرد.

دیدار خطاب به مسوولین شهرستان گفت: شهرداری تهران با شرکت نفت، گاز و پتروشیمی برابری می کند اما متاسفانه شهرداری دهدشت توانایی پرداخت حقوق و مزایا و کوچکترین خدمات رفاهی به پرسنل خود را ندارد.

شهردار دهدشت با ابراز تأسف گفت: کارگران شهرداری با این همه زحماتی که متحمل شده، حمایت نمی شوند.

کد خبر 6093698

دیگر خبرها

  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • بیش از ۱۲۲ میلیارد تومان عوارض آلایندگی در اراک پرداخت شد
  • احقاق حقوق کارگران شهرداری، خط قرمز شورای ششم
  • شهرداری توان پرداخت حقوق به کارگران را ندارد؛ مسئولان کمک کنند
  • حقوق و بیمه کارگران شهرداری بندرعباس به روز شد
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران معیشت آن‌ها را دشوارتر کرده است
  • تجلیل از کارگران شهرداری بندرعباس + فیلم
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرداری بندرعباس