Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، یاور محمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان کرمانشاه امروز در جمع اصحاب رسانه، درخصوص برنامه‌های فصل تابستان و اوقات فراغت، اظهار کرد: افراد بالای ۱۵ سال که تمایل به شرکت در کارگاه‌های فنی و حرفه‌ای دارند، می‌توانند با مراجعه به پرتال سازمان فنی حرفه‌ای و انتخاب گزینه ثبت‌نام و شهر محل سکونت، دوره‌های آماده برگزاری را مشاهده و بر حسب تمایل انتخاب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به آموزش بیش از ۴۰۰ حرفه در سطح استان، گفت: کارگاه‌های آموزش فنی حرفه‌ای در سطح استان به تناسب تقاضا فعال و در خدمت نوجوانان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌‌ای استان کرمانشاه اشاره‌ای به برگزاری مسابقات ملی مهارت داشت و گفت: کارآموزان نوجوان و جوان مشغول در در هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و یا دانشگاه‌ها در صورت داشتن ایده‌ای خلاقانه و نوآورانه می‌توانند ثبت‌نام کنند.

وی در ادامه اشاره‌ای به قرارداد منعقد شده سازمان با وزارت نفت داشت و افزود: آقایان بومی استان با شرایط سنی ۲۰ تا ۴۰ سالگی می‌توانند به صورت رایگان در پنج رشته برق صنعتی، لوله‌کشی صنعتی، جوش، ابزار دقیق و نصب مکانیکی ماشین‌آلات شرکت کنند تا ان‌شاءالله با راه‌اندازی پروژه‌های مربوط به صنعت نفت در استان، جذب شوند.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: کرمانشاه فارس مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه یاور محمدی اوقات فراغت مسابقات ملی مهارتی صنعت نفت فنی و حرفه حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ از هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ کلیه بیمارستان‌های دولتی و واحد‌های تابعه دانشگاه مکلف هستند پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده را به صورت رایگان انجام دهند.

رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال به ویژه درمناطق محروم و روستایی در شورای عالی بیمه، مصوب شده است.   مردم در صورت مشاهده تخلف از اجرای این طرح در بیمارستان‌های دولتی با شماره ۱۹۰ یا ۱۰۰۰۲۵۳۵ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • کابوس تورم در تعقیب متقاضیان طرح نهضت ملی
  • مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز پایان یافت
  • درمان رایگان کودکان بیمه شده زیر هفت سال
  • تجمع اعتراضی متقاضیان نهضت ملی مسکن مقابل استانداری
  • اعتراض مردم به روند کند ساخت طرح ۸۱۰۰ واحدی
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • رایگان و یا نیم بها بودن ورودی اماکن تاریخی استان برای برخی از گروه‌ها
  • کتاب‌هایی که می توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب ها نمی دانید
  • افزایش مدت زمان آورده متقاضیان پروژه‌های نهضت ملی مسکن