Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا علیرضا آریان مهر روز یکشنبه در همایش بزرگداشت شیخ بهایی به مناسبت روز معمار بیان کرد: تعامل و همدلی در راستای زیبایی، استحکام و امنیت شهر وظیفه همگانی است و عموم باید در اجرای این امور مشارکت داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کمیسیون‌های تخصصی، بازوان قوی و مفید اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی هستند اظهار داشت: نقش کمیته‌ها در ارتقای سازمان نظام مهندسی بر کسی پوشیده نیست که امید می رود این مهم به طور جدی با اجرای برنامه های ۶ ماهه محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان ادامه داد: کنترل نقشه‌ها از اوایل اسفندماه ۱۴۰۰ در سازمان نظام مهندسی اجرایی شد که به صورت الکترونیکی انجام می‌شود و تاکنون ۱۹ جلسه تخصصی با اعضای شورای اسلامی شهر خرم آباد برگزار شده است.

آریان‌مهر با بیان اینکه در دوره جدید برنامه‌ریزی بر اساس خدمات رسانی‌های بهینه صورت گرفته است اظهار داشت: هماهنگی بین دستگاه‌های مرتبط با سازمان نظام مهندسی جهت اجرای قانون نظام مهندسی یک ضرورت انکار ناپذیر است که برای اجرای هرچه بهتر قوانین و مقررات باید همه تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: معماری نه موسیقی، نه نقاشی و نه هنر بصری است، بلکه باید در بحث معماری نقش بسزایی را در مدیریت شهری داشته باشیم.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت سازمان نظام مهندسی امری ضروری است عنوان کرد: همه ما باید در اتفاقاتی که در شهر می‌افتد دخالت داشته باشیم که باعث زیبایی، استحکام و امنیت محیط های شخصی و عمومی شود.

برچسب‌ها قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان لرستان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان لرستان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان لرستان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور سازمان نظام مهندسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بغض و ناراحتی بازیگران در حضور مهران مدیری به وضعیت بد اقتصادی: خجالت بکشید (فیلم) نعیمه نظام‌دوست؛ دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم (فیلم) سکانس خنده‌دار از حرف زدن نعیمه نظام‌دوست به زبان روسی (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشنهادات دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • پیشنهادات مهم دیوان محاسبات برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • در حوزه تئاتر رضوی باید از کلیشه پرهیز کرد/ اهمیت اجرای عمومی
  • تخصیص تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی برای سازندگان شهر هوشمند
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • نعیمه نظام‌دوست در برنامه اسکار با اجرای مهران‌مدیری: دوست دارم با «مهران مدیری» ازدواج کنم (فیلم)
  • اجرا نشدن شبکه فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • اجرا نشدن فاضلاب روستایی در حاشیه زاینده‌رود سلامت عمومی را به خطر می‌اندازد
  • پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت