Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال بعد از جدایی فرهاد مجیدی و رفتنش به لیگ امارات به دنبال سرمربی جدید است.

در همین رابطه نشریه «اوجوگو» پرتغال بعد از مطرح شدن نام ژوزه مورایس توسط برخی رسانه های داخلی به عنوان یکی از گزینه های مربیگری در استقلال گزارشی ارائه کرد.

این رسانه پیشنهاد استقلال را دری برای بازگشت مربی پرتغالی به دوران مربیگری دانست و نوشت: استقلال قهرمان لیگ ایران است که به دنبال جذب مورایس است و احتمال دارد بزودی با این تیم ایرانی قرارداد امضا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین نشریه «DTransferencias» پرتغال هم در این زمینه نوشت: ژوزه مواریس پیشنهادی از باشگاه استقلال ایران برای مربیگری دریافت کرده است.

فرهاد مجیدی بعد از قهرمانی با استقلال راهی لیگ برتر امارات شد و هدایت تیم گمنام اتحاد کلباء را برعهده گرفت تا در فصل جدید در لیگ این کشور مربیگری کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: واکنش رسانه های پرتغال گزینه مربیگری در استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد

طهمورث حیدری رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا تا ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ادامه دارد.

وی افزود: در این دوره آموزشی با حضور ۱۶ مربیان کشوری فوتسال از استان‌های تهران، اصفهان، بندرعباس، خوزستان و چهارمحال و بختیاری در حال اجراست.

بیشتر بخوانید

برگزاری دوره مربیگری فوتسال در شهرکرد

حیدری با اشاره به اینکه این دوره در راستای ارتقاء سطح دانش مربیان استان و کشور در حال اجراست، گفت: این برنامه آموزشی در تقویم ورزشی امسال پیش‌بینی شده بود و با موافقت فدراسیون فوتبال و AFC در شهرکرد درحال اجراست.

وی ادامه داد: هم‌اکنون ۱۵ هزار ورزشکار در رشته‌های فوتسال و فوتبال در استان مشغول فعالیت هستند که از این تعداد ۱۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده است.

حیدری افزود: تاکنون بیش از ۵۰۰ مربی در استان در رشته فوتسال و فوتبال شرکت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی به رژیم صهیونیستی
  • انتشار تصویر امیدوارکننده از تمرین استقلال (عکس)
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • سورپرایز مورایس مقابل پرسپولیس
  • حضور رسانه‌های ترکیه در نمایشگاه دستاوردهای نظامی ایران
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • بازتاب قهرمانی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان
  • بازتاب سیزدهمین قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رسانه‌های جهان