Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-09@00:27:50 GMT

پاری سن ژرمن علاقه‌مند به جذب روبرت لواندوفسکی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۰۹۴۷۳

به نظر می‌رسد بارسلونا در راه جذب روبرت لواندوفسکی رقیب جدیدی داشته باشد

پاری سن ژرمن به دنبال تکمیل مثلت خط حمله خود با جذب روبرت لواندوفسکی است.

طرفداری | به گزارش اکیپ، پاری سن ژرمن برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی است. با اینکه لوییس کامپوس مشاور ورزشی باشگاه در یک استراتژی جدید قصد دارد به دنبال به خدمت گرفتن بازیکنان فرانسوی باشد اما لواندوفسکی به عنوان یک بازیکن شناخته شده می‌تواند گزینه ویژه‌ای برای ترکیب پاری سن ژرمن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامپوس اعتقاد دارد که لواندوفسکی می‌تواند ارزش واقعی تیم را افزایش دهد. پاریسی‌ها به دنبال بازیکنی هستند که بتواند خط حمله را هدایت کند و مثلث هجومی که با مائورو ایکاردی کامل نشد، تکمیل کند. همچنین 50 گل لواندوفسکی در فصل گذشته نشان می‌دهد که پاری سن ژرمن می‌تواند با استفاده از این بازیکن از وابستگی تیمش به کیلیان ام باپه بکاهد.

پاری سن ژرمن، اولویت دوم روبرت لواندوفسکی در صورت عدم توافق بایرن مونیخ با بارسلونا پاری سن ژرمن در گذشته نیز به دنبال جذب روبرت لواندوفسکی بوده است

پاری سن ژرمن در چند فصل اخیر چندین بار در مورد در دسترس بودن روبرت لواندوفسکی از بایرن مونیخ پرس و جو کرده بود اما هربار پاسخی یکسان از باواریایی‌ها دریافت می‌کرد. در تابستان سال گذشته نیز این موضوع تکرار شد اما اکنون با توجه به پایان رسیدن قرارداد لواندوفسکی با بایرن در سال آینده و تمایل این بازیکن برای جدایی از باشگاه آلمانی، وضعیت تغییر کرده است. ولی پاریسی‌ها در این راه باید با بارسلونا رقابت کنند. هر چند که وضعیت مالی بلوگرانا نشان می‌دهد که انجام دادن این انتقال برای آن‌ها دشوار خواهد بود. بایرن مونیخ قبل‌تر نیز پیشنهاد 32 میلیون یورویی آن‌ها را رد کرده است.

بارسلونا 32 میلیون یورو برای لواندوفسکی پیشنهاد داده است/ گزارش کیکر نیمار و ایکاردی قربانیان انتقال احتمالی لواندوفسکی به پاری سن ژرمن

وضعیت مالی پاری سن ژرمن و قوانین مالی جدید یوفا باعث می‌شود که آن‌ها نسبت به بارسلونا دست بالاتر را داشته باشند. هر چند که پاری سن ژرمن قبل از انتقال لواندوفسکی باید به دنبال یک باشگاه جدید برای مائورو ایکاردی باشد. انتقال لواندوفسکی به این باشگاه می‌تواند جایگاه نیمار را نیز به خطر بیاندازد. به خصوص با توجه به اینکه پاری سن ژرمن آماده شنیدن پیشنهادات دیگر باشگاه‌ها برای به فروش نیمار است.

قوانین مالی جدید یوفا به سود پاری سن ژرمن نیمار در لیست فروش پاری سن ژرمن! / ادعای داغ لوپاریزین

پاری سن ژرمن آرژانتینی هایش را نمی خواهد؛ لیونل مسی تنها استثنا

 

اخبار داغ 

مهاجم برزیلی پرسپولیسی می‌‌شود؟ ناگفته های بوکسور تیم ملی از شلیک در پارک پردیسان؛ دیگر نمی توانم به رینگ برگردم! افزایش احتمال خروج سادیو مانه با پیوستن داروین نونیز به لیورپول حضور رونالدو و غیبت لیونل مسی در تیم منتخب فصل فیفا 22

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جذب روبرت لواندوفسکی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۰۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا

در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم فوتبال دورتموند در خانه پاری‌سن‌ ژرمن موفق به شکست این تیم شد و اولین فینالیست این فصل لیگ قهرمانان اروپا لقب گرفت.

به گزارش ایسنا، پاری‌سن‌ ژرمن مطابق انتظار، نمایشی سراسر هجومی داشت اما دژ دفاعی مستحکم زنبورها به رهبری هوملس کار را برای شاگردان انریکه سخت کرده بود.

هوملس کهنه‌کار در ادامه روزهای درخشانش، موفق شد در دقایق آغازین نیمه دوم، دروازه دوناروما را باز کند تا عملا کار برای نماینده فرانسه سخت‌تر شود.

اما مشکل انریکه و شاگردانش بیش‌از هر چیز دیگری، تیر دروازه‌ی دورتموند بود. تیر دروازه‌ای که ۴ بار لرزید اما حتی یک‌بار هم توپ به تور ننشست تا شاگردان ترزیچ ۱۸۰ دقیقه مقابل پاری‌سن‌ژرمن کلین‌شیت کنند و بتوانند پس‌از بیش‌از یک‌دهه، دوباره راهی فینال این رقابت‌ها شوند.

فینال این فصل لیگ قهرمانان اروپا قرار است در ورزشگاه ومبلی لندن در انگلستان برگزار شود و باید دید آیا زنبورها می‌توانند شگفتی را تکمیل کنند و کاپیتان رویس را با جام بدرقه کنند یا دوباره مثل آخرین مرتبه در گام نهایی شکست می‌خورند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینتر و نیوکاسل، جدیدترین مشتریان ژول کونده
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • گل پیروزی برابر پاری سن ژرمن و صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن 0 - دورتموند 1
  • «زنبورها» فینالیست غیرمنتظره این فصل لیگ قهرمانان اروپا
  • گل متس هوملس به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 0-1 دورتموند)
  • ترکیب پاری سن ژرمن و دورتموند مشخص شد
  • بارسلونا از اقدام برای جذب میسون گرینوود منصرف شد
  • چلسی به دنبال گئورگی سوداکوف، وینگر ۶۵ میلیون پوندی شاختار دونتسک / دیلی میل