Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@11:11:24 GMT

ساخت هشتادو‌ششمین کلانتری پایتخت کلنگ خورد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۰۰۲۳

ساخت هشتادو‌ششمین کلانتری پایتخت کلنگ خورد

کلنگ‌زنی ساخت هشتادوششمین کلانتری پایتخت انجام شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ آیین کلنگ‌زنی ساخت هشتاد‌و‌ششمین کلانتری پایتخت با حضور حسین نظری معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 و حجت‌الاسلام صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نظری در خصوص همکاری شهرداری با نیروی انتظامی در تامین زمین کلانتری‌های مورد نیاز پایتخت گفت: طبق قانون شهرداری موظف است در تامین کلانتری‌های مورد نیاز با نیروی انتظامی همکاری کند.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با بیان اینکه در حال حاضر 8 زمین برای ساخت کلانتری آماده است، افزود: برای تملک زمین و ساخت کلانتری حداکثر همکاری را با نیروی انتظامی انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به کمبود سرانه کلانتری در منطقه 8 گفت: به جهت افزایش امنیت، خاصه در ناحیه 3 منطقه 8 به‌زودی احداث ساختمان کلانتری در دستور کار شهرداری منطقه قرار می‌گیرد و با همت بالاتر این ساختمان به بهره‌برداری می‌رسد.

سردار حسین رحیمی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ناجا برای سال 1401 گفت: بر این اساس قرار است 20 کلانتری به شرط تامین زمین از سوی شهرداری در تهران بزرگ احداث شود.

وی افزود: روزانه 12 هزار نفر مراجعه‌کننده شخصی به کلانتری‌ها وجود دارد که افزایش تعداد کلانتری‌ها زمینه‌ساز امنیت در شهر و ام‌القرای جهان اسلام می‌شود.

در ادامه این مراسم فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 راه‌اندازی کلانتری جدید در این منطقه را یکی از اولویت‌های مطالبات مردمی عنوان و تصریح کرد: 15 سال است که شهروندان این منطقه برای راه‌اندازی کلانتری سوم درخواست داشته‌اند، به طوری که اولین درخواست شهروندان در دیدارهای مردمی در مساجد در خصوص همین مساله بوده است.

سومین کلانتری منطقه 8 با مساحت یک ‌هزار و 600 مترمربع به صورت مشارکتی بین شهرداری منطقه و نیروی انتظامی ساخته می‌شود. شهرداری منطقه 8 مسئول ساخت ساختمان 3 طبقه در زمین اختصاص یافته از سوی نیروی انتظامی است.

در حال حاضر در تهران 85 کلانتری وجود دارد و طبق مصوبه شورای عالی امنیت ملی مقرر شده است، تعداد کلانتری‌های تهران به 200 عدد برسد.

دوره بزن و دررو برای افراد شرور تمام شده است/ ساخت یک کلانتری در محله مرتضی‌گرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نیروی انتظامی منطقه 8

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران در پنجاه و یکمین نشست کمیسیون فرهنگی و اجتماعی مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌های ایران از ورزش به عنوان عاملی منسجم کننده یاد کرد و از همت سازمان متبوعش برای فراهم آوردن امکانات تفریحی و ورزشی در این راستا سخن گفت.

وی افزود: رویکرد ما در سال جدید، مسجد محور و با نگاه به قرارگاه تعلیم و تربیت معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران تنظیم شده است و بر همین اساس حرکت می‌کنیم. اگر بتوانیم مدارس، مساجد و اماکن ورزشی را با یک‌دیگر پیوند دهیم کار به نحو احسن انجام خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران تأکید کرد: با بهره‌مندی از تجربیات برگزاری ۲ دوره مسابقات قهرمان شهر، در سال جاری به سمت برگزاری مسابقات پایتخت‌های آسیایی خواهیم رفت.

اوجاقی در بخش دیگری از اظهارات خود به ارتباط بین ورزش شهروندی و جامعه قهرمانی نیز اشاره کرد و گفت: بخشی از رویداد‌هایی که تعریف می‌شود مرتبط با حوزه تفریحات است و مواردی مانند همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی، کوهنوردی و... را با مخاطبین مختلف در رده‌های سنی متفاوت شامل می‌شود. بخشی دیگر نیز مانند قهرمان شهر و مسابقه محور است و ما در تلاشیم با برگزاری این مسابقات، شرایط قهرمانی را در یک رشته خاص ورزشی برای صد‌ها یا هزاران نفر در مناطق و محلات شهر تهران ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • ‌ پایتخت زیست‌محیطی آسیا مرهون تلاش پاکبانان است
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • اوجاقی:به سمت برگزاری مسابقات ورزشی پایتخت‌های آسیایی می رویم