Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «مئیر بن شبات» رئیس سابق شورای امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مدعی شد، جنگی میان این رژیم و ایران بویژه در زمینه سایبری وجود دارد.

وی به روزنامه عبری «گلوبس» گفت، این جنگ که در حقیقت در پشت پرده در حال اداره شدن است، ادامه دارد و زمان پایانش را نمی‌داند.

بن شبات در ادامه از دولت آمریکا خواست که «اصل قدرت» را در برابر ایران نشان دهد و «گزینه نظامی» را روی میز بگذارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مدعی شد: بدون این گزینه‌ها، ایران به برنامه هسته‌ای خود ادامه می‌دهد و در برابر آن بازدارنده یا قدرتی نخواهد بود.

بن شبات افزود: واشنگتن تنها نباید به این اکتفا کند بلکه باید تحریم‌های اقتصادی بازدارنده‌ای علیه ایران اعمال کند که شهروندان ایرانی را علیه نظام حاکم برانگیزد.

وی ادامه داد، منطقه غرب آسیا در حال گذراندن یک «وضعیت سازماندهی جدید و چه بسا در نوع خود بی نظیر است، وضعیتی که در آن مرزهای میان کشورهای خود منطقه مبهم است».

بن شبات در خصوص عادی‌سازی روابط برخی کشورها با رژیم صهیونیستی هم گفت که «کشورهای عربی سنی میانه‌رو، اسرائیل را به عنوان شریک قانونی خود در بسیاری از مسائل منطقه می‌دانند».

هفته گذشته، منابع رسانه‌ای از حمله سایبری شدید به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی و هک شدن سامانه بورس تل آویو خبر دادند (جزئیات بیشتر).

با وجود دست داشتن رژیم صهیونیستی در تولید بدافزارها و مهارت در حملات سایبری، اکنون حملات سایبری علیه نهادهای امنیتی و زیرساختی این رژیم به تهدیدی برای موجودیت آن تبدیل شده است (جزئیات بیشتر).

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: ایران رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه

یک مقام آمریکایی در مصاحبه با روزنامه «نیویورک تایمز» درباره شکست رژیم صهیونیستی در از بین بردن جنبش حماس، رهبران و مبارزان آن صحبت کرد.

براساس گزارش المیادین، این مقام آمریکایی در سخنرانی خود به آنچه که رژیم صهیونیستی در جنوب و شمال نوار غزه انجام داد، اشاره کرد.

در ادامه این مصاحبه آمده است: اما بعد از آن چه اتفاقی افتاد؟ سوالی که از سوی این مقام مطرح شد و وی پاسخ داد که بر خلاف آنچه ارتش اسرائیل می‌خواست، اکنون بسیاری از جنگجویان حماس دوباره ظاهر شده اند، تا جایی که یک واحد حماس توانست در ۱۸ آوریل سال جاری، موشکی را از بیت لاهیا در شمال نوار غزه به سمت عسقلان پرتاب کرد.

در همین زمینه، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که نوار غزه به قبل از ۷ اکتبر بازگشته است، به این معنی که نیروهای حماس همچنان در منطقه هستند و محل را کنترل می‌کنند و تأکید کردند که وعده‌های مقامات اسرائیلی برای از بین بردن آنها و برای دستیابی به پیروزی و حل و فصل قریب الوقوع، کاملاً از واقعیت دور است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز در تحلیلی از وضعیت نوار غزه، به ویژه در شمال آن، گفت که مقامات صهیونیست تعهد کردند حماس را از بین ببرند و به شهرک‌نشینان اطراف غزه قول دادند که می‌توانند به خانه‌های خود بازگردند، اما هفته گذشته ثابت کرد که واقعیت بسیار دورتر از واقعیت است.

آلموگ بوکر، روزنامه نگار صهیونیست به اظهارات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و یوآو گالانت، وزیر جنگ آن مبنی بر ادامه جنگ تا نابودی حماس اشاره کرد، در حالی که در روی زمین، نیروهای حماس یک رگبار از موشک‌ها را به سوی اراضی اشغالی شلیک کردند.

بوکر افزود که این موشک‌ها از شمال نوار غزه، یعنی از منطقه‌ای که نیروهای حماس قرار نیست در آنجا باشند. به گفته او، این امر بیانگر واقعیت دیگری است که جای گفتن دارد و آن بازگشت حماس به شمال نوار غزه و همچنین حضور رزمندگان حماس و جهاد اسلامی در منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • تل آویو: به یک شرط حمله خود را عقب می اندازیم
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: یورش به رفح مساوی با مرگ اسرا خواهد بود
  • تاکید مقام آمریکایی بر شکست رژیم صهیونیستی در غزه
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • ادعای مقام آمریکایی: ساخت اسکله کمک‌رسانی به غزه آغاز شده است