Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیروز خبری به نقل از خبرگزاری ها مبنی بر تشکیل جلسه شورای مسکن و صحبت های مطرح شده منتشر شد که در آن اسماعیلی مدیرعامل شرکت توسعه و عمران ستاد اجرایی فرمان امام گفته بود متاسفانه اخیرا شهردار منطقه ۲ شهرک دولت آباد کرمانشاه در نامه ای خواستار ورود دادستانی برای توقف اجرای پروژه ۷۱۲ واحدی ساخت مسکن شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این نامه مدعی شده بود که ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال ساخت و ساز غیرمجاز در منطقه دولت آباد استان است و این نامه به دادستانی ارجاع و از طرف دادسرا به این پروژه ورود کرده اند.

در ادامه استاندار کرمانشاه پس از این صحبت‌ها با انتقاد شدید از عملکرد شهرداری کرمانشاه و دلجویی از مسئولین ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفته بود: قطعا با شهردار منطقه برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید

اجرا نشدن پروژه ۷۱۲ واحدی ساخت مسکن در شهرک دولت آباد

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه با پیگیری این صحبت ها ماجرا را از زبان شهردار منطقه ۲ جویا شده است.

حامد لعل بخش شهردار منطقه ۲ شهرک دولت آباد کرمانشاه که به مدت ۲۰ روز است به عنوان شهردار جدید انتخاب شده است گفت: پروژه ۷۱۲ واحدی مسکن دولت آباد متوقف نشده است.

شهردار منطقه ۲ گفت:در بازدیدها متوجه شدم ۷۱۲ واحد در قالب ۸۹ بلوک ۵ طبقه و پیلوت در انتهای شهرک امام در حال احداث است که برخی از بلوک ها مرحله سفت کاری تمام شده و به مرحله نازک کاری رسیده است.

لعل بخش می گوید:در منطقه پرونده را خواستم که اعلام کردند پروانه برای احداث این واحدها از شهرداری گرفته نشده فقط ۲ سال پیش یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون علی الحساب ستاد اجرایی فرمان امام شب عید به حساب شهرداری واریز کرده است و بعد از ۲ سال تاکنون نقشه و معرفی ناظرین نظام مهندسی و مجری اعلام نشده است و تا الان هم ساخت و ساز و اصول فنی مهندسی و آتش نشانی غیرمجاز بوده است.

به گفته  شهردار منطقه مدیر فنی هفته گذشته در جلسه ای حضور داشت که آقای غفوری مدیرکل مسکن و شهرسازی گزارش نظارت عالیه مسکن و شهرسازی ساختمان را مطالعه کرد و  ده ها ایراد فنی در گزارش مشاهده کرد.

اسماعیلی رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در جلسه دیروز گفته بود به دلیل عدم تعیین مجری ذی صلاح پروانه صادر نشده که لعل بخش در جواب اعلام کرد مجری ذی صلاح نظام مهندسی از فندانسیون و پی از ابتدای کار باید پای کار می بود، سوال این است چرا مجری نداشته اند ساخت انجام شده است؟

شهردار منطقه ۲ می گوید متولیان ساخت این واحدها اجازه ورود به کارگاه را به ما ندادند و ما با دستور قضایی و حکم دادستانی وارد شدیم.

به گفته شهردار منطقه ۲ شهرک دولت آباد کرمانشاه ،ساختمان ساخته شده شرایط گرفتن پروانه ندارد مرجع رسیدگی کمیسیون ماده صد شهرداری که یک کمیسیون شبه قضایی با حضور قاضی ،نماینده استاندار و عضو شورای شهر است ، در این ساختمان چه کسی آیین نامه ۲۸۰۰ زلزله اش رو تایید می کند؟

شهردار منطقه ۲ شهرک دولت آباد کرمانشاه گفت:قانون بر این است هر ساختمانی برای ساخت در صورت حفاری فندانسیون پروانه برای آن صادر نمی شود و به ماده صد ارجاع داده می شود این ستاد ۷۱۲ واحد ساخته و پروانه می خواهد؟

لعل بخش گفت: پرونده آماده ارسال به ماده صد است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن و شهرسازی مسکن مهر ستاد اجرایی فرمان امام ستاد اجرایی فرمان امام لعل بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد

پایگاه خبری «خلیج آنلاین» با اعلام این خبر اضافه کرد: روزنامه «وال استریت ژورنال» به نقل از یک مقام اماراتی نوشت که کشورش محدودیت هایی را برای عملیات جنگنده های آمریکا علیه اهدافی در عراق و یمن اعمال کرد.

این مقام اماراتی که به نام وی اشاره ای نشده است، خاطرنشان کرد که این تصمیم ناشی از ایده دفاع از خود اتخاذ شده است.

این مقام اماراتی اظهار داشت که از حملات جنگنده های آمریکایی مستقر در پایگاه الظفره به عراق و یمن جلوگیری شد زیرا پس از حمله شبه‌نظامیان در این کشورها در آغاز سال ۲۰۲۲، آمریکا برای اتخاذ اقدامات برای دفاع از امارات به کُندی عمل کرد.

در همین حال، مقامات آمریکایی گفتند که این موضع امارات، فرماندهان آمریکایی را بر آن داشت تا هواپیماهای بیشتری را به پایگاه هوایی «العدید» در قطر ارسال کنند.

وال استریت ژورنال نوشت که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون)، انتقال جنگنده‌های جت، پهپادهای مسلح و سایر هواپیماها را به قطر آغاز کرد و در مورد تمرکز نیروها برای دور زدن محدودیت‌های اعمال شده برای حملات هوایی از پایگاه هوایی در امارات که واشنگتن از مدت‌ها پیش از آن استفاده می‌کرد، تجدید نظر کرده است.

این روزنامه آمریکایی تصریح کرد که این اقدام، نشاندهنده تنش بین واشنگتن و برخی از کشورهای حوزه خلیج فارس است که نیروهای آمریکایی در آنها پایگاه نظامی دارند.

به نوشته وال استریت ژورنال، کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس بیم آن دارند که جنگی که ۸ ماه است در غزه ادامه دارد، گسترده و به یک درگیری منطقه ای کشیده شوند.

این روزنامه آمریکایی به نقل از مقامات ابوظبی اضافه کرد که امارات متحده عربی به طور فزاینده ای نسبت به احتمال اینکه این کشور از سوی نیروهای مقاومت در منطقه به عنوان کمک کننده آمریکا در انجام عملیات نظامی محسوب شود و هدف نیروهای مقاومت در منطقه قرار گیرد، نگران است.

وال استریت ژورنال به نقل از یک منبع آگاه اشاره کرد که آمریکا در روزهای اخیر با قطری ها برای آوردن جنگنده ها، هواپیماهای شناسایی و پهپادهای مسلح اضافی به پایگاه العدید هماهنگ شده است.

مقامات آمریکایی اظهار داشتند که واشنگتن افزون بر انتقال عملیات به قطر، در حال بررسی حملاتی از سوی جیبوتی در شرق آفریقا است.

بر اساس گزارش این روزنامه آمریکایی، پایگاه هوایی العدید در قطر افزون بر اینکه مرکز فرماندهی منطقه‌ای نیروی هوایی ایالات متحده است یکی از بزرگترین مراکز جنگنده های نیروی هوایی آمریکایی نیز به حساب می‌آید.

پایگاه العدید به عنوان بزرگترین پایگاه های آمریکایی در منطقه به حساب می آید و حدود ۱۰ هزار نظامی آمریکایی را در خود جای داده است.

قطر یکی از متحدان اصلی آمریکا در خارج از ناتو محسوب می شود و به حل و فصل بسیاری از پرونده های پیچیده واشنگتن از جمله پرونده افغانستان کمک کرده است.

دوحه در حال حاضر نیز نقش برجسته ای در تلاش های میانجی گری بین حماس و رژیم اسرائیل ایفا می‌کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ساخت ۱۰ سازه هنری آجری در مراغه
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • وارد آمدن خسارت به زیر ساخت ها در استان کهگیلویه و بویراحمد
  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ضرورت ایجاد ایستگاه آتش نشانی برای امامزاده ابراهیم(ع) شفت
  • دولت نسبت به بهره برداری به موقع سد دیورش رودبار اهتمام دارد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • برای جذب فارغ‌التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت‌وگو شدیم
  • پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۴۰ سال وارد بوشهر شد