Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع جهانی بیداری اسلامی با صدور بیانیه‌ای اقدامات تجاوزکارانه و جنایات جدید رژیم صهیونیستی را محکوم و بر حمایت از مواضع دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه مجمع جهانی بیداری اسلامی به شرح زیر است: 

در روزهای اخیر شاهد ماجراجویی‌های رژیم اشغالگر قدس در سطح منطقه هستیم که با حملات هوایی و موشکی به سوریه و تجاوز و نقض تمامیت ارضی این کشور، تهدید و طراحی توطئه‌های سیاسی و امنیتی برای جلوگیری از ثبات سیاسی در لبنان، فشار بر گروه‌های مقاومت فلسطین در کرانه باختری، حمله به مسجد الاقصی، جلوگیری از ورود مسلمانان به این مسجد و فشار بر مردم کرانه باختری، تخریب خانه‌ها و تصرف اموال، در تلاش برای بحران آفرینی در سطح منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر اقدامات فوق به مقابله و طراحی عملیات روانی و رسانه ای علیه ملت مقاوم، صبور و غیرتمند ایران اسلامی پرداخته که علت همه این اقدامات شرورانه، شکست‌های پی‌درپی در منطقه است که به طور مستمر در طی دو دهه اخیر بوده به گونه‌ای که این رژیم را در تنگنای راهبردی قرار داده است و لذا رژیم اشغالگر برای مهار بحران داخلی با راهبرد انتقال تنش از درون مرزها به بیرون، درصدد تثبیت موقعیت متزلزل خویش است و از جمله با تعرض، تجاوز و راهزنی دریایی به لبنان و تلاش برای در اختیار گرفتن منابع گازی که جز ثروت مسلم ملت این کشور می باشد با حمایت واشنگتن در صدد است تا بیش از پیش بحران آفرینی نماید که قطعاً این گونه تجاوز ها بدون پاسخ نخواهد ماند.

موضع گیری دقیق دبیر کل حزب الله لبنان مبنی بر این که «نتیجه اشتباه اسرائیل، موجودیتی خواهد بود و تمام گزینه ها در مقابل این تجاوز به منابع ملی لبنان روی میز است»، به عنوان یکی از پرچمداران نهضت بیداری اسلامی نشان دهنده عزم راسخ فرمانده سترگ مقاومت اسلامی در لبنان و در حقیقت بیان کننده آرمان نهضت مقاومت در کل منطقه است و صهیونیست ها، آمریکا و حامیان متجاوز آنان بدانند این بار صدای سید مقاومت، بازتاب خواسته تمام جبهه مقاومت همچون ایران، یمن، عراق، سوریه ،فلسطین، لبنان و ... است.

باید تاکید کرد اگر آنان در محاسبات خود کوچک ترین اشتباهی کنند بی تردید اضمحلال رژیم صهیونسیتی بیش از آن که تصور کنند تسریع خواهد شد. 
مجمع جهانی بیداری اسلامی بر این واقعیت تاکید می کند دست و پا زدن های ناشیانه در اقدامات تروریستی و تجاوزکارانه حکایت از یاس و درماندگی برای برون رفت از فرو پاشی زودهنگام دارد و این نوع تحرکات، سرعت اضمحلال رژیم اشغالگر قدس را فزونی می‌بخشد .

 مجمع جهانی بیداری اسلامی ضمن محکوم نمودن این اقدامات، حمایت همه جانبه علما، اندیشمندان و جهان اسلام از ملت مظلوم منطقه و مواضع مهم دبیر کل حزب الله لبنان را خواستار است و یقینا پیروزی متعلق به ملت مظلوم منطقه خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجمع جهانی بیداری اسلامی رژیم صهیونیستی مجمع جهانی بیداری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی

حزب الله لبنان امروز نیز عملیات هایی علیه مواضع نظامیان صهیونیست داشت و ضربات مهلکی به آنها وارد کرد.

به گزارش مشرق، منابع لبنانی از حمله های توپخانه ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهرک راشیا الفخار در جنوب لبنان خبر دادند.

این درحالی است که حزب الله لبنان مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در الرادار در مزارع اشغالی شبعا هدف قرار داد.

همچنین مقاومت اسلامی لبنان مرکز نظامی صهیونیستها در الراهب را با موشک هدایت شونده هدف قرار داد.

خبرنگار الجزیره نیز از شلیک ۴ موشک به سمت مرکز نظامی الرادار در مزارع اشغالی شبعا خبر داد.

با شروع عملیات «طوفان الاقصی» از سوی گروه‌های مقاومت فلسطین، جنبش حزب‌الله لبنان در جهت سرگرم کردن نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در همین ارتباط، رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اذعان کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • تداوم واکنش حزب‌الله لبنان به جنایت اخیر رژیم صهیونیستی
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد
  • ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه‌ای ساکت نمی‌ماند
  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد