Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اصفهان فرماندار نائین گفت: اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام و تخصیص اعتبار برای تکمیل آنها مهم‌ترین مطالبه شهرستان نائین از رئیس‌جمهور است.

محسن فیروزی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مهم‌ترین مطالبات شهرستان نائین در سفر آتی رئیس‌جمهور به استان اصفهان، اظهار کرد: در یک ماه گذشته بیشترین تلاش خود را معطوف شناسایی پروژه‌ها و طرح‌های نیمه‌تمامی که بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشتند، کردیم که این طرح‌های نیمه‌تمام احصا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پروژه‌ها جز مطالبات شهرستانی و استانی است و در کمیته‌ها و کارگروه‌های استانی روی این پروژه‌ها بحث کارشناسی شده است.

وی افزود: بنابراین مهم‌ترین مطالبه شهرستان نائین از رئیس‌جمهور اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است و در سفر ایشان محور اصلی برنامه ما به سرانجام رساندن همین پروژه‌ها هستند. تلاش می‌کنیم در این سفر اعتبارات استانی و ملی خوبی برای تکمیل این پروژه‌ها جذب کنیم تا به موقع به بهره‌برداری برسند.

فرماندار نائین، تصریح کرد: برای مثال یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام و مهمی که مطالبه مردم نائین است تکمیل بیمارستان افضلیان بوده که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است. نائین به دلیل قرار گرفتن در چهارراه ارتباطی کریدور شمال به جنوب و جاده طریق الرضا و دوری از مرکز استان نیاز مبرمی به تکمیل و بهره‌برداری از این بیمارستان دارد که در صورت بهره‌برداری خدمات زیادی را می‌توانیم به تصادفی‌ها و شهرستان‌های هم‌جوار نائین ارائه دهیم.

فیروزی گفت: یکی دیگر از مطالبات شهرستان نائین که از دولت‌های قبل بر زمین مانده و استارت آن دوباره زده شده است گاز رسانی سراسری به انارک و چوپانان است که تلاش می‌کنیم در سفر رئیس‌جمهور به استان این مطالبه جدی را به سرانجام برسانیم و مصوبه‌ای در این باره داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر مطالبات شهرستان اتمام پروژه دوبانده سازی و تکمیل باند دوم جاده انارک به چوپانان و خور و بیابانک است که البته امسال ۱۲ کیلومتر آن آسفالت و وارد رینگ بهره‌برداری می‌شود و باید باقی‌مانده آن را نیز آسفالت و کل جاده را دوبانده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها نايين مصوبات سفر رئیس جمهور استان اصفهان پروژه های نیمه تمام مطالبات شهرستان شهرستان نائین اتمام پروژه بهره برداری رئیس جمهور مهم ترین پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران اظهار کرد: در این جلسه از کاهش تورم استان و بهبود رتبه استان در این شاخص از رتبه ۴ به ۲۱ خبر دادم.

وی در ادامه افزود: از کاهش عدم برخورداری خراسان شمالی در آسفالت راه‌های استان از ۱۲ درصد به ۸ درصد نیز گفتم و افزودم: در این دولت گازرسانی به روستاها از ۹۶/۴ به ۱۰۰ درصد رسیده و همه روستاهای دارای سکنه در استان گازرسانی شدند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل علاج بخشی سد بیدواز دولت سیزدهم و رساندن سد گلمندره به مرحله آبگیری را نیز از دستاوردهای مهم مطرح کردم.

حسین‌نژاد، پیشرفت سریع پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و رهاسازی چاه‌های آب پلنگ دره برای انتقال آب آنها به بجنورد برای شرب، پس از سفر نخست رئیس جمهوری به خراسان شمالی را نیز به عنوان بخش دیگری از صحبت‌ها در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح کرد و گفت: تصفیه خانه شیروان نیز از پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی به هدف‌گذاری برای تکمیل سیزده زنجیره ارزش در استان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست به سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار میلیارد تومانی در این زنجیره‌ها اشاره کردم و گفتم برای توسعه و تکمیل این زنجیره‌های ارزش، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیاز داریم.

حسین‌نژاد نسبت مصارف بانکی به منابع بانکی خراسان شمالی را نزدیک به ۲ دانست و خواستار خط اعتباری ویژه برای استان‌هایی شد که منابع کافی برای پیشبرد برنامه‌ها ندارند.

وی درخواست حذف تعهد ارزی برای صادر کنندگان خراسان شمالی را نیز به عنوان درخواست دیگر مطرح کردم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد، قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان را نیز مورد توجه قرار دادم و درخواست کردم در این سفر بازگشایی گذر مرزی و بازارچه مرزی در محدوده مرز ۳۰۰ کیلومتری خراسان شمالی با ترکمنستان مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 6097698

دیگر خبرها

  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های دومین سفر استانی رئیس جمهور به قم برگزار شد
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • دولت سیزدهم بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان متمرکز شده است
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • اولویت اصلی شهرداری رفسنجان تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است/ ۲۰ پروژه شهری در مراحل پایانی