Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدت‌ها است که روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن‌مونیخ، از رفتن می‌گوید و اعلام کرده که با تمام احترام به هوادارانش، دیگر نمی‌خواهد در بایرن بماند. علاقه او به بازی در تیم بارسا که بارها در صحبت‌هایش به آن اشاره کرده حکایت از مقصد بعدی او می‌دهد.

فاتح کفش طلای فصل ۲۱-۲۲ اولویت شماره یک ژاوی هرناندز است که برای تقویت تیم خود به دنبال افراد خاص است و مدیریت ورزشی این باشگاه به ریاست متئو آلمانی و جوردی کرایف درصدد برآورده کردن خواسته مربی، مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای یک سال قرارداد این بازیکن پیشنهاد داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارنمای «اسپورت» در گزارشی با اشاره به اینکه توافقات با پیشنهاد رقم ۱۲ میلیون در هر فصل پیش می‌رود و این حقوق خالص «لوا» خواهد بود، نوشت: توافق‌ها با مهاجم لهستانی با رقم ۱۲ میلیون در هر فصل تکمیل شده است.  

به نوشته اسپورت، خوان لاپورتا و هم‌پیمانانش باتوجه‌به وضعیت اقتصادی بارسا، در نهایت می‌خواهند ۳۰ میلیون یورو برای این مهاجم هزینه کنند این در حالی است ارزش فعلی او در بازار ۴۵ میلیون یورو است؛ موضوعی که ترس از دست‌دادن این بازیکن را دوچندان کرده است.

تارنمای اسپورت با تاکید بر اینکه شاهد مدعا توجه پاری‌سن‌ژرمن، منچستریونایتد و چلسی به لواندوفسکی است، یادآور شد: اکنون شرایط به شکلی پیش رفته که رقبای بارسا منتظر نشسته‌اند تا در صورت عدم موفقیت بارسلونا در جذب روبرت لواندوفسکی، به سراغ جذب او بروند و این بازیکن را به خدمت بگیرند. برتری مالی باشگاه‌هایی مانند پاری‌سن‌ژرمن نسبت به بارسلونا، می‌تواند در جذب لواندوفسکی کمک کند و آن‌ها را پیش بیندازد.

برچسب‌ها بارسلونا روبرت لواندوفسکی نیوکمپ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بارسلونا روبرت لواندوفسکی نیوکمپ بارسلونا روبرت لواندوفسکی نیوکمپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۰۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن از فینالی که کاملا در دسترس بود کنار رفت. آنها فقط باید یک گل می زدند تا شکست بازی رفت را برگردانند، اما حقیقت این است که این نیمه نهایی نیز برای پاریس تلخ بود. خیلی ضعیف در دفاع و بسیار بی دقت در حمله.

دمبله فعال‌ترین بازیکن زمین بود. بازیکن سابق بارسا از طریق زمین و هوا بارها تلاش کرد تا پاری سن ژرمن را به فینال بزرگ در ومبلی برساند، اما در بازی برگشت مقابل دورتموند نیز بسیار ناموفق بود. 

دمبله بارها شوت زد و از چپ و راست نیز سعی در ارسال داشت اما موفق نشد. گاهی اوقات پاس های آخر او بی دقت بود یا در کنترل توپ و تصمیم گیری های نهایی عجله می کرد. درست برعکس آن چیزی که در دو بازی مقابل بارسا اتفاق افتاد، جایی که وینگر فرانسوی با دو گل قهرمان تیمش شد و پاریس را به نیمه نهایی رساند.

انگار این پشه فقط نیش زدن به بارسا را بلد بود چون برابر دیگر تیم سابقش بیهوده به در و دیوار می‌کوبید.

دیگر خبرها

  • دستمال مسی ۳۰ میلیارد!
  • پشه‌ای که فقط به بارسلونا نیش می‌زند!
  • تصمیم عجیب ستاره بارسا: مدیر برنامه لازم ندارم
  • آخرین شاهکار لاپورتا: دستمزد نجومی لواندوفسکی!
  • بازیکنان غیرقابل فروش بارسلونا در تابستان 2024
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • بارسلونا فقط به یک بازیکن در خط حمله‌ خود اعتماد دارد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • مشکل بارسا با نایکی: دعوا سر اسم لواندوفسکی!