Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر منوچهری با بیان اینکه اجرای این طرح افزایش قیمت، سهمیه ‌بندی و کارت اعتباری نخواهیم داشت، گفت: هیچ موضوعی تحت عنوان اعتبار و سهمیه‌بندی مطرح نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر منوچهری مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت در رابطه با اجرای طرح پایلوت عرضه نان در سمنان گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از قاچاق و مشخص شدن مقدار فروش آن توسط نانوایی ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در ادامه افزود: طرح جدید عرضه نان به ‌صورت تدریجی درسمنان انجام خواهد شد و مردم، نان مورد نیاز خود را بدون سهمیه ‌بندی و افزایش قیمت و بدون محدودیت و فقط با کارت بانکی خریداری می‌کنند.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح افزایش قیمت، سهمیه ‌بندی و کارت اعتباری نخواهیم داشت،ابراز داشت: هیچ موضوعی تحت عنوان اعتبار و سهمیه‌بندی مطرح نیست.

بنا به گفته منوچهری دستگاه کارتخوان مختص نانوایی ها طراحی شده و در نانوایی ها نصب می شود و مردم می توانند با هریک از کارت های بانکی خود مراجعه کرده و به تعداد مورد نیاز و بدون سهمیه بندی نان تهیه کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان تصریح کرد: با اجرای این طرح، پول نقد در نانوایی‌ها دریافت نخواهد شد و هیچ محدودیتی در خرید نان برای مراسم، مجالس و میهمانی شهروندان وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اجرای این طرح افزایش قیمت سهمیه بندی نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر محمد سیاح، رئیس شبکه دامپزشکی گفت: با توجه به گرم شدن هوا تخم‌مرغ در خارج از یخچال زودتر فاسد می‌شود به همین دلیل شهروندان تخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال مراکز عرضه زا خریداری کنند.

 وی، در خصوص نحوه تشخیص تخم‌مرغ سالم افزود: پوسته تخم‌مرغ بایستی سالم، تمیز، بدون ترک و شکستگی بوده و بوی تعفن و فساد را نداشته باشد.

سیاح، با بیان اینکه پوسته ناسالم تخم مرغ و مخلوط شده سفیده و زرده آن پس از شکستن، نشانه فساد تخم مرغ است هم گفت: توصیه می‌شود تخم‌مرغ سالم و تمیز، برای نگهداری در یخچال خانه شسته نشود چرا که این کار سبب مرطوب شدن سطح تخم‌مرغ شده و همچنین باعث از بین رفتن لایه محافظی روی پوسته می‌گردد، در نتیجه شرایط برای انتقال عوامل بیماری‌زا از سطح به داخل تخم‌مرغ فراهم می‌شود؛ اما در هنگام استفاده از تخم‌مرغ شستن آن هیچ مانعی ندارد.

رئیس شبکه دامپزشکی مشهد، همچنین گفت: مصرف کنندگان به هنگام خرید تخم‌مرغ بویژه تخم مرغ‌های بسته بندی بایستی به ضرورت نشانه گذاری بر روی تخم مرغ و همچنین لیبل و پروانه بهداشتی صادر شده از سوی سازمان دامپزشکی الصاق شده روی بسته بندی‌ها دقت کنند چرا که نشانه گذاری و صدور این پروانه نشان از انجام نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی است.

 

دیگر خبرها

  • خودداری شهروندان ازخریدتخم‌مرغ‌های نگهداری شده در یخچال واحد‌های عرضه
  • اظهار نظر یک نماینده؛ سهمیه بنزین در کارت ملی شارژ می‌شود؟
  • ◄ رفع مسدودی ۶۰۰۰ کارت سوخت کامیون و اتوبوس
  • افزایش ۱۰۰ برابری سرعت اینترنت با اجرای موفق پروژه فیبرنوری
  • افزایش پیش‌بینی قیمت نفت به دنبال احتمال کاهش عرضه
  • دیلانچیان: شانس کسب دو سهمیه المپیک را برای اولین بار داریم/ یاوری در دسته‌بندی نمایندگان شنای ایران نیست
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های استان سمنان دوگانه سوز می‌شوند
  • کارت سوخت این خودرو ها باطل می شود