Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای رسیدگی پرونده دیدار برگزار نشده صنعت نفت آبادان و هوادار در هفته پایانی لیگ برتر، پنجشنبه هفته گذشته برگزار شد.

اعضای این کمیته پس از بررسی دفاعیات و مستندات طرفین، در مورد این پرونده تصمیم گیری و رای خود را صادر کردند. طبق حکم کمیته انضباطی نتیجه این بازی سه بر صفر به سود نفت آبادان اعلام و هوادار هم به پرداخت جریمه 10 میلیون ریالی محکوم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از انتقال بازی صنعت نفت و هوادار در هفته سی ام لیگ برتر از ورزشگاه تختی آبادان به بهنام محمدی مسجد سلیمان، اعضای تیم هوادار در اعتراض به اینکه اتوبوس‌های مناسبی در اختیار آنها قرار نگرفته به مسجد سلیمان نرفتند و همین موضوع مانع برگزاری بازی شد.

همچنین با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، تراکتور برنده بازی با نساجی مازندران شد و این مسابقه در هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر، سه بر صفر به نفع تراکتور اعلام شد.

گفتنی است، دیدار دو تیم نساجی مازندران و تراکتور از هفته سی‌ام مسابقات لیگ برتر با اعلام سازمان لیگ و به دلیل مشخص نبودن ورزشگاه از سوی تیم میزبان، لغو شده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رای کمیته انضباطی هوادار صنعت نفت آبادان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ضربات آخر تمرکز نداشتیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در نشست خبری به ارائه توضیحاتی پرداخت.

حمید مطهری در نشست خبری اظهار کرد: با توجه به فوت هوادار عزیزمان دوست داشتم بازی را ببریم و تقدیم روح آن مرحوم کنیم. از اول گفتم اولویت ما هوادار باشد. ما برای هواداران بازی می‌کنیم. بچه های من جانانه جنگیدند.

وی افزود: با توجه فشاری که روی تیم بود عدم تمرکز در ضربات آخر وجود داشت. این برای من مهم است که بچه‌ها جانانه بازی کردند و نشان دادند تیم هستیم.

سرمربی تراکتور ادامه داد: بازی پویا بود و هر دو تیم خوب بودند. بعد از گلی که زدیم ذوب آهن تغییراتی ایجاد کرد و پلن های مختلفی داشت و بازی را عوض می‌کرد. تیم ذوب آهن هم تیم خوبی است و در نهایت این برد را به هواداران و خانواده لاله (هوادار) تقدیم می‌کنم.

این گزارش تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال
  • تغییر زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر
  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مطهری:برد تراکتور را به خانواده لاله تقدیم می‌کنم
  • حسین‌زاده: می‌خواهید برویم اسنپ کار کنیم!
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم