Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر فاطمه ترکمان اسدی گفت: اکنون تنها یک پایگاه تجمیعی واکسیناسیون کرونا (تالار قرآن) در شهر همدان فعال است که فعالیت این مرکز نیز با توجه به پوشش گسترده واکسیناسیون کرونا در استان و کاهش چشمگیر مراجعه کنندگان، متوقف خواهد شد.

تاکنون بیش از سه میلیون و ۱۹۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان همدان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: درصد پوشش تزریق واکسن برای افرادی بالای ۱۲ سال برای تزریق نوبت اول ۹۳/۱ درصد، نوبت دوم ۸۳/۶ درصد و نوبت سوم نیز ۴۰ درصد است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: موفقیت چشمگیر استان همدان در تزریق گسترده واکسن که مرهون مدیریت منسجم و تلاش جهادی و فداکارانه کادر بهداشت و درمان است.

به گفته ترکمان اسدی اکنون هیچ مشکلی در زمینه تامین و تزریق واکسن کرونا براساس نیاز استان وجود ندارد و  بالغ بر ۱۸۶ هزار دُز انواع واکسن (تولید داخل و خارج) در استان موجود است که انتظار می‌رود پیش از رسیدن تاریخ انقضای این واکسن ها، جامعه هدف برای به تزریق واکسن اقدام کنند.

او گفت:البته با توجه به نزدیک شدن موسم حج، تاکید داریم که زوار خانه خدا حتما نسبت به تکمیل چرخه تزریق واکسیناسیون برای انجام این سفر زیارتی به موقع اقدام کنند.

دیروز هم  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان اعلام کرد آمار مبتلایان قطعی (نتیجه پی سی ار مثبت) به کرونا در این استان طی هفته گذشته صفر شده به نحوی که هیچ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان شناسایی نشده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس واکسیناسیون استان همدان تزریق واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش باران بهاری در همدان 

روح‌الله زاهدی گفت: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت آینده نیمه ابری تا ابری همراه با بارش باران، رعد و برق و وزش باد ملایم پیش‌بینی می‌شود.

او گفت: بارش باران از چند روز پیش به صورت گسترده در بیشتر مناطق استان آغاز شده است و این روند تا فردا شنبه ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی استان همدان با اشاره به اینکه بارش‌ها در نیمه غربی استان به نسبت قوی‌تر است، گفت: در روز یکشنبه بارش باران در بیشتر نقاط استان متوقف می‌شود و از روز دوشنبه با تقویت سامانه بارشی شاهد بارش پراکنده استان خواهیم بود.

زاهدی با اشاره به اینکه طی ۲ روز گذشته بارش‌های خوبی در استان همدان رخ داده است، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ایستگاه باران‌سنجی سوباشی شهرستان کبودرآهنگ با ۲۷ میلیمتر بیشترین بارش استان را ثبت کرده و از ایستگاه باران‌سنجی شورین شهر همدان ۱۳ میلیمتر بارش گزارش شده است.

او با اشاره به اینکه از ۲ روز آینده دمای هوای استان کاهش می‌یابد، افزود: از بعد ازظهر امروز با کاهش حجم ابرناکی هوا، میزان بارش باران برای فردا کاهش می‌یابد و در ساعات بعدازظهر سرعت وزش بار بیشتر می‌شود.

کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: نهاوند و اسدآباد با ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و گل‌تپه با هفت درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

زاهدی گفت: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت به ترتیب ۱۵ و هشت درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • ۵۸ درصد از مراجعه کنندگان به مرکز مشاوره شهرداری خمین زنان هستند
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • ۱۲ درصد شرکت‌کنندگان قرآنی مدرک دریافت می‌کنند
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تداوم بارش باران بهاری در همدان 
  • گارداسیل اولین واکسن مورد تایید به‌منظور پیش‌گیری از بروز سرطان دهانۀ رحم است
  • پیشگیری از آنفولانزای فوق حاد پرندگان با تزریق واکسن ایران‌ساخت
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد