Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@23:49:14 GMT

ملی‌پوشان هندبال ایران عازم یونان شدند

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۱۳۷۳

ملی‌پوشان هندبال ایران عازم یونان شدند

دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان از چهاردهم تا نوزدهم ژوئن ۲۰۲۲ _مطابق با بیست‌وچهارم تا بیست‌ونهم خردادماه_ در «هراکلیون» یونان برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران در گروهA با تیم‌های سوئد، قطر، آمریکا هم‌گروه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان عازم یونان میزبان این رقابت‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرهام ایمانی، متین گلدان، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمدمهدی حیدریان‌پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علی‌پور ملی‌پوشان ساحلی ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان هستند.

مهدی قشقایی‌راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب‌الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (سرپرست) و رضا سرسنگی (تراپیست) کادر فنی تیم ملی ایران را در این رقابت‌ها تشکیل می‌دهند. همچنین «آنتونیو گرا پی‌شه» نیز به عنوان مدیر فنی در کنار تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان حضور دارد.

دومین دوره رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان جهان از چهاردهم تا نوزدهم ژوئن ۲۰۲۲ _مطابق با بیست‌وچهارم تا بیست‌ونهم خردادماه_ در «هراکلیون» یونان برگزار خواهند شد و ملی‌پوشان ایران در گروه A با تیم‌های سوئد، قطر، آمریکا هم‌گروه هستند.

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در نخستین مصاف خود روز سه‌شنبه_ بیست‌وچهارم خردادماه_ از ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه با آمریکا دیدار خواهد کرد و ساعت ۱۸:۱۰ دقیقه همان روز به مصاف قطر می‌رود. ملی‌پوشان ایران در سومین دیدار خود در مرحله گروهی روز چهارشنبه _بیست‌وپنجم خردادماه_ از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه به مصاف سوئد می‌روند.

بر اساس گروه‌بندی انجام شده ۱۶ تیم حاضر در این رویداد در چهار گروه چهار تیمی گروه‌بندی شده‌اند که سه تیم برتر هر گروه به دو گروه اصلی شش تیمی راه پیدا می‌کنند.

در ادامه چهار تیم برتر دور دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به نیمه‌نهایی و فینال راه پیدا خواهند کرد.

تیم‌های ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران با قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آورده بود.

کد خبر 581280

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هندبال فدراسیون هندبال تیم ملی هندبال هندبال ساحلی تیم ملی هندبال ساحلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رقابت های قهرمانی جهان نوجوانان ایران هندبال ساحلی ملی هندبال ملی پوشان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟

یک رسانه یونانی از احتمال زیاد ماندن احسان حاج‌صفی در آاک آتن برای فصل بعد خبر داد.

به گزارش ایسنا، آاک آتن بعد از برد ارزشمند مقابل پاناتینایکوس باید فردا (یکشنبه) به دیدار پائوک تسالونیکی برود و در صورت پیروزی به یک‌قدمی قهرمانی می‌رسد.

سایت یونانی SDNA در گزارشی به ارزیابی نفرات صدرنشین لیگ یونان پرداخت و درباره احسان حاج‌صفی، کاپیتان پیشین تیم ملی ایران، نیز نوشت: احسان حاج‌صفی در این فصل سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در ۲۶ بازی برای تیمش توانست سه پاس گل بدهد و یکی از خوب‌های آاک آتن در مسیر دفاع از عنوان قهرمانی در سوپرلیگ یونان بود.

قرارداد این بازیکن ملی‌پوش ایرانی تابستان پیش رو به پایان می‌رسد. با این حال بندی در قراردادش وجود دارد که باعث می‌شود در صورت رضایت باشگاه برای یک سال دیگر بتواند در یونان و آاک آتن بماند. ادامه حضور یا جدایی او به آلمیدا سرمربی آاک آتن بستگی دارد که در هفته‌های اخیر حساب ویژه‌ای روی بازیکن ایرانی باز کرده بود.

علاوه بر حاج‌صفی، استاوروس پلیوس نیز در پست مدافع سمت چپ توپ می‌زند و در کنار حاج‌صفی برای فصل بعد حفظ خواهد شد.

حاج‌صفی ۳۴ساله سومین فصل حضورش را در آاک آتن سپری می‌کند. او فصل قبل توانست قهرمانی در لیگ و جام حذفی را با تیمش به دست بیاورد و اکنون نیز امیدوار به تکرار قهرمانی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • (ویدیو) حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال
  • حمایت ملی‌پوشان فوتبال از تیم ملی فوتسال + فیلم
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان ماندنی شد؟
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند
  • حاج‌صفی یک فصل دیگر در یونان؟
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت