Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد از پوشش 100 درصدی نقاط شهری این شهرستان به شبکه کابل خودنگهدار برق تا پایان سال خبر داد.

نورالدین مرادی‌عاشور در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در سال گذشته ۲۰ کیلومتر اجرای شبکه کابل خودنگهدار در سطح نقاط شهری و روستایی شهرستان انجام شده که امسال نیز اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار در برنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون ۷۰ درصد نقاط شهری اسدآباد شامل اسدآباد، آجین و پالیز به شبکه  کابل خودنگهدار مجهز شده‌اند، تصریح کرد: امسال با اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار در نقاط شهری اسدآباد پوشش شبکه کابل خودنگهدار برق نقاط شهری اسدآباد تا پایان سال به صددرصد خواهد رسید.

مرادی‌عاشور ادامه داد: اجرای ۳۰ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار در نقاط شهری شهرستان در سال جاری به اعتباری افزون بر پنج میلیارد تومان نیاز دارد و اعتبار و تجهیزات لازم برای اجرای طرح جذب و تأمین و آماده شده است.

وی تصریح کرد: کاهش سرقت، کاهش تلفات، بالا بردن ضریب و قابلیت اطمینان شبکه از نظر قطعی در شرایط بحرانی چون باد و طوفان، کاهش خطر برق گرفتگی و کاهش خاموشی‌های ناشی از اتصال سیم‌های مسی برق در زمان بارندگی و وزش باد از مزایای تبدیل سیم‌های مسی برق به کابل خودنگهدار به شمار می‌رود.

وی در ادامه مطالبات شرکت برق شهرستان از مشترکین را افزون بر ۹ میلیارد تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر در وصول این‌ مطالبات شرکت برق شهرستان به علت عدم پرداخت مطالبات توسط مشترکین به مشکل بر خورده که در همین رابطه برای ارائه خدمات هر چه بهتر از مشترکان درخواست داریم تا در پرداخت به موقع معوقات خود توجه ویژه‌ای داشته باشند.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان اسدآباد همچنین با بیان اینکه امسال نسبت به سال گذشته قطعی برق نداریم، یادآور شد: با مدیریت مصرف و رعایت الگوی مصرفی که مردم و مشترکین در پیش خواهند گرفت، خاموشی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به راهکارهای ساده و قابل انجام برای مدیریت مصرف برق گفت: با انجام راهکارهای ساده‌ای همچون عایق کاری ساختمان، نصب پنجره دو جداره، استفاده از وسایل الکترونیکی با برچسب انرژی سبز، سرویس و بهینه سازی به موقع تجهیزات برقی، به‌کارگیری لامپ‌های کم مصرف، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی همچون اتو و ماشین لباسشویی در ساعات پیک می‌توان به پایداری شبکه برق کمک کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانها شهرستانها کابل خودنگهدار مدیریت مصرف برق خاموشی برق برق شبکه کابل خودنگهدار برق شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ شهرستان کیار
  • دیدار رایزن فرهنگی ایران با معاون سیاسی طالبان 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • اجرای پروژه لاینینگ 6500 متری در آمل
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال