Web Analytics Made Easy - Statcounter

میکل آرتتا نگران است که آرسنال از جذب اهدافش در پنجره تابستانی ناکام بماند

میکل آرتتا از بلاتکلیفی آرسنال در نقل و انتقالات عصبانی است.

طرفداری | به گزارش مت هیوز از دیلی میل، توپچی‌ها که در فصل گذشته در رقابت با رقیب خود تاتنهام از رسیدن به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان باز ماندند، اصرار دارند تا تمامی هدف‌های اصلی‌شان توسط مالکین آمریکایی تایید شده و در این بین آرتتا نگران از دست دادن فرصت‌شان برای جذب گابریل ژسوس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل ژسوس در لیگ انگلیس می‌ماند؛ آرسنال اصلی ترین گزینه

عدم صعود به لیگ قهرمانان، تاثیری روی بودجه نقل و انتقالاتی آرسنال نخواهد داشت

این مهاجم برزیلی تقریبا از دو ماه پیش در دسترس قرار گرفت و آرسنال به سرعت برای جذب ژسوس علاقه نشان داد. اما توپچی‌ها هنوز تمایلی برای پرداخت مبلغ درخواستی 50 میلیون یورویی منچسترسیتی ندارد و مذاکراتی را نیز با بازیکن برای رسیدن به توافق شخصی شروع نکرده است. چلسی، رئال مادرید و تاتنهام در حالی که سران آرسنال مردد هستند به جذب گابریل ژسوس علاقه نشان دادند و به این رقابت پیوسته‌اند. این شرایط نگرانی‌هایی را به وجود می‌آورد که آرسنال ممکن است فرصتش را برای انتقال ژسوس از دست بدهد.

تاتنهام آماده رقابت با آرسنال برای جذب گابریل ژسوس

دلیلی که پیوستن گابریل ژسوس را به رئال مادرید غیرممکن می‌کند

اخبار داغ 

مهاجم برزیلی پرسپولیسی می‌‌شود؟ ناگفته های بوکسور تیم ملی از شلیک در پارک پردیسان؛ دیگر نمی توانم به رینگ برگردم! افزایش احتمال خروج سادیو مانه با پیوستن داروین نونیز به لیورپول حضور رونالدو و غیبت لیونل مسی در تیم منتخب فصل فیفا 22

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گابریل ژسوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های فوتبال در قاره اروپا و در بسیاری از کشورهای دیگر در آستانه به پایان رسیدن است و تیم‌های مختلف در حال رایزنی و گفت و گو با بازیکنان و مربیان مدنظر خود برای فصل آتی هستند و رسانه‌های مختلف جهان در تلاشند از جزئیات این نقل و انتقالات مطلع شوند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات فوتبال جهان که در رسانه‌های مختلف منتشر شده به شرح زیر است:

رسانه «CaughtOffside»: منچستریونایتد علاقه خود را برای جذب رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا افزایش داده است و شیاطین سرخ آماده هستند تا مذاکرات بر سر قرارداد ۸۵ میلیون پوندی برای این بازیکن اروگوئه ای را آغاز کنند.

رسانه « SPORT» اسپانیا: علاقه بارسلونا برای جذب «برناردو سیلوا» از منچسترسیتی کاهش یافته است زیرا قرارداد این بازیکن شامل بند آزادسازی ۵۰ میلیون پوندی است.

روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا: لیورپول نسبت به جذب «نیکولو بارلا» هافبک اینتر ابراز علاقه کرده است و در سوی دیگر هم اینتر که به تازگی با قهرمانی در فوتبال ایتالیا تاجگذاری کرده است تمایل دارد «فرانک کسیه» ستاره سابق بارسلونا و بازیکن کنونی الاهلی عربستان را جذب کند.

«فابریزیو رومانو» خبرنگار ایتالیایی: رئال مادرید همچنان به دنبال «ترنت الکساندر-آرنولد»، مدافع راست لیورپول است، اما هنوزاین موضوع را به طور جدی دنبال نکرده است.

رسانه «اتلتیک»: انتظار می‌رود که «جورجینیو» که قراردادش با آرسنال در پایان فصل به پایان می‌رسد با این باشگاه انگلیسی تمدید کند.

کد خبر 6094143

دیگر خبرها

  • ملاقات با یک دوست و هموطن؛ ترکیب احتمالی آرسنال مقابل بورنموث
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • عصبانیت پوستکوگلو: کوتاه‌‌ترین کنفرانس ممکن!
  • عصبانیت ستاره رئال از آنچلوتی: به من اعتماد ندارد!
  • حرکت دیدنی و ضربه چیپ گابریل در تمرین آرسنال / فیلم
  • تاتنهام با دو سناریو به سراغ نقل و انتقالات تابستانی می‌رود
  • پیشنهاد ۸۵ میلیون یورویی شیاطین سرخ به ستاره بارسلونا
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس