Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه لبنان تجاوز و حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین المللی دمشق پایتخت سوریه را محکوم کرد و آن را اقدامی تروریستی دانست.

به گزارش ایران اکونومیست، شبکه تلویزیونی المیادین امروز (یکشنبه) گزارش داد که وزارت امور خارجه لبنان حمله رژیم صهیونیستی به فرودگاه دمشق را اقدام تروریستی علیه یکی از مراکز غیرنظامی حیاتی سوریه توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت خارجه لبنان با صدور بیانیه ای افزود که فرودگاه دمشق در کاهش بخشیدن به بحرانی که مردم سوریه در آن بسر می برند، نقش مهمی ایفا می کند.  

در این بیانیه آمده است که لبنان بر ایستادگی همیشگی در کنار سوریه و مقابله با اقدام های مستمر تجاوزکارانه اسراییل تاکید دارد.

وزارت خارجه لبنان در پایان بیانیه خود تاکید کرده است که حمله یاد شده خوی تجاوزکارانه اسراییل و سیاست های مداخله جویانه اش در امور کشورهای منطقه را به اثبات رساند.

برخی منابع و کاربران فضای مجازی از آسیب دیدن فرودگاه بین المللی دمشق در حمله موشکی پنجشنبه شب گذشته رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق خبر داده بودند.

در پی این اقدام تجاوزکارانه رژیم صهیونیستی و حمله به فرودگاه دمشق، «حسین امیرعبداللهیان» در گفت و گو با همتای سوری خود، تجاوز رژیم اسرائیل به جمهوری عربی سوریه را به شدت محکوم و تاکید کرد که جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار دولت و ملت سوریه بوده و همچنان خواهد ماند.

وزیر امور خارجه سکوت غیرقابل قبول کشورها و جامعه جهانی، محافل و مجامع منطقه‌ای و بین المللی را تاسف برانگیز و آن را مایه شرم دانست.

وزارت امور خارجه روسیه نیز حمله هوایی اسرائیل به فرودگاه بین‌المللی دمشق را به شدت محکوم کرد و از طرف اسرائیلی خواست چنین فعالیت‌هایی را متوقف کند.

«ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه جمعه شب گفت: در این مورد دوباره باید تأکید کنیم که بمباران مستمر اسرائیل علیه خاک سوریه مطلقاً غیرقابل قبول است و ما حمله تحریک آمیز اسرائیل به زیرساخت های حیاتی غیرنظامی سوریه را به شدت محکوم می کنیم.

زاخارووا در ادامه افزود که چنین حملاتی خطراتی را برای ترافیک هوایی بین‌المللی ایجاد می‌کند، ما از طرف اسرائیلی می خواهیم که این گونه فعالیت ها را متوقف کند.

واکنش دستگاه دیپلماسی روسیه در حالی عنوان می شود که وزارت دفاع سوریه روز پنجشنبه اعلام کرد که اسرائیل تعدادی از اهداف را در جنوب دمشق هدف قرار داده است.

سوریه اعلام کرد که هواپیماهای جنگی اسرائیل قصد داشتند این فرودگاه را هدف قرار دهند.

۱۴۸۷

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: ایرنا ، سوریه ، لبنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: ایرنا سوریه لبنان رژیم صهیونیستی فرودگاه دمشق خارجه لبنان بین المللی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان

منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری از حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان و هدف قرار گرفتن یک خودروی غیرنظامی خبر دادند.

1650 عملیات حزب‌الله لبنان علیه رژیم صهیونیستی طی 200 روزحمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

به گفته این منابع، دستکم دو نفر در این تجاوز نظامی مجدد رژیم صهیونیستی به لبنان به شهادت رسیده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل چراغ سبز حمله به رفح است
  • واکنش ترکیه به حمله وزیرخارجه اسرائیل به اردوغان
  • شهادت ۲ فرمانده جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی
  • کشته شدن ۲ نفر از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله اسرائیل
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به منطقه بقاع لبنان
  • وزرای دفاع عضو شانگهای حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند
  • رئیسی: خون شهدای حمله تروریستی دمشق موجب ذلت رژیم صهیونیستی شد
  • مأموریت‌های مستشاران ایرانی در سوریه ادامه دارد
  • حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی در لبنان + فیلم