Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@03:18:13 GMT

سنجش یک میلیون و ۶۷۰ هزار نوآموز تا پایان شهریور

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۲۰۳۸

سنجش یک میلیون و ۶۷۰ هزار نوآموز تا پایان شهریور

به گزارش ایرنا، یوسف نوری امروز یکشنه در حاشیه مراسم افتتاحیه سنجش سلامت در جمع خبرنگاران درباره اهداف طرح سنجش سلامت نوآموزان اظهار کرد: این طرح توسط سازمان آموزش و پرورش استثنایی انجام می‌شود و امسال یک میلیون ۶۷۰ هزار نو آموز این سنجش را انجام خواهند داد.

وی افزود: در این طرح نیم رخ اولیه جسمانی و تحصیلی دانش آموزان بدست می‌آید، آمار سال گذشته تعداد نوآموزان سنجش شده بدو ورود به دبستان۱۵۰ هزار نفر کمتر از امسال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ۱۲۰۰ پایگاه اولیه، ۸۰۰ پایگاه نیمه تخصصی و حدود ۴۲۰ پایگاه سیار برای اینکار در نظر گرفته شده است.

نوری خاطرنشان کرد: در این پایگاه‌ها آمادگی تحصیلی ، گفتار درمانی، شنوایی سنجی و بینایی سنجی و همچنین سنجش وضعیت جسمانی نوآموزان مستمر و مداوم انجام می شود.

 
 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی

به گزارش قدس آنلاین، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از ۴۰ روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه ماهفروجک قبل از شهریور باید تکمیل شود
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر صرفا با امضای رئیس جمهور؟ توصیه می‌کنم دوباره قانون را بخوانید
  • زارع‌پور: پایگاه چابهار تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • واریز ۳ مطالبه معلمان تا پایان اردیبهشت
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری