Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امام جمعه بابل، حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) فرمود در نمازجمعه دو خطبه بجای دو رکعت نمازظهر قرار گرفته است زیرا نمازجمعه همایش عمومی مسلمین است که فرصت تشویق مردم به طاعت الهی، بیان مصالح دین و دنیای مردم و همچنین بیان اخبار جهان اسلام فراهم است.         
به گزارش خبرنگارآریادفترمازندران درشهرستان بابل:حجت الاسلام حاج حسن روحانی امام جمعه بابل درخطبه های نمازجمعه دراین شهرستان افزود: ولادت امام رضا (ع) مصادف است و این میلاد را خدمت امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری و آحاد شیعیان تبریک عرض می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین مناسبت از خادمین آن حضرت که چند سالی با بوجود آمدن مجموعه با برکت خادمیاری خدمات بزرگی را به مردم ارایه دادند تقدیر و تشکر می کنم. امروز خادمیاران عزیز از آستان مقدس امام زاده قاسم به سمت مصلی نمازجمعه راهپیمائی نمودند. 
وی بیان داشت: سخنان ارزشمند رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام خیمنی (ره) بسیار زیبا وارزشمند است وازهمگان بالاخص ازجوانان عزیز، محافل علمی و پایگاه های بسیج تقاضا دارم با بصیرت کامل به عمق این سخنان توجه نمایند. متاسفانه برخی عناصر خبیث که روزی سردمدار مدیریت کشور بودند و الان در خارج از کشور حضور دارند سعی دارند مجددا این عناصر غرب زده مرتجع به لایه های مدیریتی نفوذ کنند. دروغ های دشمن را افشا کنید و نگذارید دشمن وانمود کند کشور در عرصه مدیریت به بن بست رسیده است. تمام امیدواری دشمن این است که به بهانه های مختلف و با ابزارهایی که در دست دارد مردم را به کف خیابان بکشاند. قریب به 300 رسانه فارسی زبان خارجی تلاش دارند از کوچک ترین امری سوء استفاده نموده، ذهن مردم را مشوش کرده، آنها را به کف خیابان کشانده و به شورش دعوت کنند.  
امام جمعه بابل تصریح کرد: محکومیت ایران در شورای حکام برای ملت ما ارزشی ندارد و چندین بار این اتفاق افتاد و بی مقداری این محکومیت ها بارها ثابت شده است و دشمن می داند جمهوری اسلامی از منافعش در تمام صحنه ها با قدرت کامل دفاع می کند اما با این حال برای ملتهب کردن جامعه و نا امید کردن مردم این عمل را انجام دادند، همانطوری که تا کنون تمام محاسبات دشمن اشتباه از آب درآمد ان شالله این بار هم محاسبات دشمن با هوشیاری ملت ایران با وجود تمام مشکلاتی که دارند نقش بر آب خواهد شد. البته مسوولین اقتصادی دولت هم باید تدبیر لازم را داشته باشند که حقیقی کردن قیمت 4 کالا سبب بالارفتن قیمت 1000 کالا نشود تا سبب ایجاد مشکل برای مردم شود و خدای ناکرده دشمن از این فرصت بهره نگیرد. سازمان های ناظر دقت کامل را درخصوص افزایش قیمت ها داشته باشند.
این مسئول گفت: در طول یک هفته گذشته و در ایام تعطیلات بنده در مناطق مختلف استان از چالوس تا فریدونکنار و سایر مناطق برای سخنرانی رفتم و حجم زیاد مسافرین را از نزدیک مشاهده کردم. تا کی باید استان مازندران شاهد خسارات مادی و معنوی ناشی از حجم زیاد مسافرین باشد؟ حد فاصل بابلسر و فریدونکنار قطعه ای از جمهوری اسلامی است و یا قطعه ای از اروپا است؟! مسافرینی که مردانش با شلوارک و زنان هم با وضع غیر قابل توصیف در آنجا حضور پیدا می کنند! برای سخنرانی در لفور رفتم و صحنه های تاسف باری در مسیر جنگلی مشاهده کردم، البته مردم نیاز به تفریح دارند اما این امر دلیل بر بی عفتی مسافرین نیست. من نمی دانم مسوولین استان زنده هستند و این صحنه ها را می بینند یا خیر؟! من بر حسب وظیفه ام تلفنم همیشه بر روی مردم باز است و مومنین این روزها بسیار تماس گرفتند و از زباله های فکری، رفتاری و فیزیکی مسافرین گلایه کردند که جمعیت این استان 2.5 میلیونی در ایام تعطیلات به 5 میلیون نفر می رسد.        
وی بیان داشت: بنده وقتی در محضر رهبر معظم انقلاب مشرف شدم و ایشان بیان داشتند مردم مازندران در بدترین شرائط دین خود را حفظ کردند با وجود اینکه افرادی با شهرک سازی و انواع صحنه ها در صدد عادی سازی بی بندوباری میان مردم مازندران بودند. مردم مازندران ده هزار شهید دادند و نمیتوانند این بی عفتی مسافرین را تحمل کنند، مادر شهیدی به من گفت وضع فرزند شهیدم چه میشود؟ من چه جوابی برای این مادر شهید دارم؟! چرا باید مسافرین بیایند، بریزند، بی عفتی کنند و بروند و مسوولین هم کوچترین اقدامی نکنند! وضعیت تغییر کاربری اراضی کشاورزی در مازندران بالاخص در شهرهای ساحلی برای ویلاسازی فاجعه بار و بسیار خطرآفرین است، چرا حدیقفی در این رابطه دیده نمی شود؟ خداوند به مسوولین محترم توفیق درک و رفع این مسائل و مشکلات را عنایت فرماید.

 

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: حد فاصل اسلامی یا قطعه ای ازاروپا است صحنه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست

 فرمانده نیروی انتظامی با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملا فرهنگی و اجتماعی است، گفت: دشمن در تلاش است تا موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کرده و مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد.

به گزارش تسنیم، سردار احمدرضا رادان در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد ضمن قدردانی از محبت تمام مردم در حمایت از مسیر سخت، پرتلاطم و پر فراز و نشیب رسالت پلیس، گفت: در مأموریت‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید که نبرد رودررو با ایران اسلامی به جز شکست هیچ دستاوردی برایش نخواهد داشت و ایرانیان در هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند که با عزم، اراده، تقوا و ایمان در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی و او را شکست دادند.

 وی جبهه فرهنگی و جنگ اراده‌ها را سخت‌ترین جبهه رویارویی با دشمنان اسلام دانست و افزود: دشمن در تلاش است تا با هجمه‌های همه‌جانبه فرهنگی کاری کند تا رزمنده‌ای نباشد که بخواهد در نبردهای رودرروی جبهه استکبار بایستد و مادری نباشد که رزمنده پرور باشد و پدری نباشد که فرزند رزمنده‌اش را از زیر قرآن عبور دهد.

فرمانده انتظامی کشور یادآور شد: وقتی اسرائیل می‌خواست برای ایران ابرقدرتی کند، رزمندگان سلحشور با در هم کوبیدن تمام دستاوردها و در نوردیدن تمام سامانه‌های پدافندی، دشمن صهیونیستی را تنبیه کردند، از این رو دشمن در تلاش است تا مانع تربیت چنین رزمندگانی در سرزمین پهناور ایران اسلامی شود.

 وی هدف قرار دادن حیا و عفت و عادی شدن فساد و تغییر ارزش‌ها را بارزترین بستر دعوا و رویارویی حق و باطل دانست و تصریح کرد: قانون عفاف و حجاب و طرح نور به دنبال آن است تا از دختران میهن اسلامی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، در مقابل فسادهای فرهنگی خانمان سوز صیانت کند.

سردار رادان گفت: این ماجرا برای امروز نیست بلکه از زمان صدر اسلام شروع شد و در در دوران سیدالشهدا علیه السلام به درازا کشیده است و دشمن تلاش کرد تا حجاب را از خاندان اهل بیت علیهم السلام که بعد از واقعه عاشورا به سمت شام در حرکت بودند بردارد و این ماجرا تا به امروز ادامه دارد و مردم باید تکلیف خود را بشناسند

رادان با تأکید بر این که حجاب و عفاف موضوعی کاملاً فرهنگی و اجتماعی است، افزود: دشمن در تلاش است موضوع حجاب را به مسئله امنیتی تبدیل کرده و مردم را در برابر حاکمیت قرار دهد. 

وی با بیان این که نسبت به هر موضوعی بایدها و نبایدهایی وجود دارد، گفت: برخی حتی درک و فهم موضوع مهم حجاب را نداشته چون نمی‌خواهند به وظیفه خود عمل کنند، و از طرف دیگر کسانی که وارد میدان می‌شوند را مورد هجمه ناجوانمردانه، ناعاقلانه و غیرحکیمانه قرار می‌دهند.

فرمانده انتظامی کشور با بیان این که هجمه‌ای که در برابر غیرت و عفت و حیای ایرانیان قرار گرفته و همه مأمور صیانت از جوانان در برای هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و ایران هستیم، تصریح کرد: دشمن به دنبال در هم شکستن قبح حیا و عفت در جامعه بوده و برنامه‌های فراوانی را در این مسیر طراحی و عملیاتی کرده است؛ ولی متأسفانه ما برنامه‌ای در این مسیر نداشتیم.

 وی بر لزوم هم‌افزایی تمام دستگاه‌های فعال فرهنگی تأکید کرد و گفت: 32 دستگاه مسئول راهکارهای اجرایی عفاف و حجاب هستند که اگر به تکالیف خود عمل می‌کردند شاهد چنین صحنه‌هایی در خیابان‌ها نبودیم، متأسفانه این نهادها برای فرار از پاسخگویی، روحیه مطالبه‌گری و پرسش‌گری گرفته‌اند؛ درحالی‌که مردم باید پرسشگر بوده از مسئولین مطالبه‌گری کنند.

رادان ضمن تقدیر از حمایت‌های رئیس جمهوری و رئیس قوه قضائیه از عملیاتی‌سازی طرح نور، با بیان اینکه همگان مسئول صیانت از فرهنگ دینی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: رئیس قوه قضائیه مردانه از اجرای طرح نور حمایت کرده و رئیس جمهور نیز در شرایطی که معمولاً رؤسای جمهور به دلیل کسب رأی در انتخابات به این عرصه‌ها ورود نمی‌کنند، در میدان حضور دارد و وزیر کشور و صداوسیما هم به صحنه آمدند.

وی تصریح کرد: در برابر مردم متدین و انقلابی ایران اسلامی، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران، علما و صلحان و در کنار مضجع شریف حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها قسم یاد می‌کنم که تمام آبرو و ذره‌ذره وجود خود را در مسیر احیای دین و ارزش‌های میهن اسلامی خواهیم گذاشت و از این راه عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

فرمانده انتظامی کشور ضمن تأکید بر آثار حمایت همگانی مردم از طرح نور، خاطرنشان کرد: هیچ اراده، تهمت، سرزنش و شماتتی نمی‌تواند ما را از این راه پرفیضی که حضرت حق در برابر ما قرار داده عقب بکشاند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • رسانه‌ها تبلیغات دشمن پس از حمله به اسرائیل را خنثی کردند
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • جهش تولید با رشد استعداد کارگران محقق می‌شود
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • طرح نور مایه قوت قلب و امید مردم است
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟