Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-01@03:26:55 GMT

ممانعت صهیونیستها از ورود آب قابل شرب به حرم ابراهیمی

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۲۸۵۵

ممانعت صهیونیستها از ورود آب قابل شرب به حرم ابراهیمی

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «غسان الرجبی» مدیر حرم ابراهیمی، در این باره اظهار داشت: نظامیان رژیم اسرائیلی امروز یکشنبه به منظور آزار نمازگزاران و ساکنان قدس و وادار کردن آنها به ترک مسجد، برای چهارمین روز متوالی مانع از ورود آب به آن شدند.

وی افزود: رژیم صهیونیستی با این گونه اقدامات تلاش می‌کند، حاکمیت کامل خود بر مسجد ابراهیمی را حفظ کرده و اختیارات وزارت اوقاف به عنوان مسئول نخست اداره این مسجد را محدود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



«غسان الرجبی» در ادامه تصریح کرد: رژیم اسرائیل تلاش می‌کند با محدود کردن میزان آب شربی که وارد مسجد می‌شود، ممانعت از انجام تعمیرات لازم برای حفظ  مسجد مگر با نظارت و حضور سربازان آنها و ممانعت از نصب چراغ در آن حاکمیت خود را حفظ کند.

وی همچنین تاکیدکرد: علی‌رغم همه موانع ایجاد شده از سوی رژیم صهیونیستی ما به وظایف خود در رابطه به نیازهای مسجد عمل کرده و به رژیم اشغالگر اجازه نخواهیم داد، کنترل این مسجد را بر عهده بگیرد.

 

منبع: تقریب

کلیدواژه: ممانعت ورود آب حرم ابراهیمی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: شوراها از ارکان مهم تصمیم‌سازی و یکی از بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم با حاکمیت و نماد تجلی خرد جمعی هستند.

عمار ایزدیار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: بی‌تردید خدمتگزاری به همشهریان فرصت مغتنمی است، امیدوارم با نگاه مدبرانه اسباب رضایت خاطر آحاد مردم را فراهم کرده باشیم.

وی با بیان اینکه همراهی با شورا و شهرداری همراهی با مردم است، افزود: موظف هستیم در شورا برای رفاه حال عموم شهروندان از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: شورای شهر ناظر بر عملکرد شهرداری است و برای اجرای مصوبات خود باید در مقابل شورای شهر پاسخگو باشد تا انتظار شهروندان، مبنی بر ایجاد تحول در ساختار مدیریت شهری و بهبود عملکرد شهرداری در خدمت به مردم را محقق کند.

ایزدیار تصریح کرد: امید دارم در سایه همراهی مردم، مدیریت شورای دوره ششم شهر، مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی، بتوانیم در تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید و مشارکت مردم» نامیده شده است گام‌های اجرایی برداریم؛ بنابراین هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد.

کد خبر 748688

دیگر خبرها

  • چرا باید از شکستن حکم اعدام بابک زنجانی استقبال کنیم؟
  • تولید مسکن با اخذ مالیات از اراضی بایر و رها شده رونق می گیرد/ممانعت قیمت گذاری های کاذب مسکن در سکوهای آنلاین بازار مسکن
  • با ورود هلدینگ خلیج فارس؛ اختیارات خطیر در استقلال محدود شد
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان، معتاد هستند/ برخی برای تکدی‌گری خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند
  • چین: فیلیپین اراده پکن برای حفاظت از حاکمیت خود را به جالش نکشد
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • ۴۰ درصد متکدیان معتادند
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان
  • پیش بینی ورود سامانه بارشی به لرستان
  • شوراها بی‌واسطه‌ترین حلقه ارتباطی مردم و حاکمیت هستند