Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اول رئیس‌ جمهور مصوبه هیأت دولت درباره «لغو روادید برای دارندگان گذرنامه های دیپلماتیک و خاص بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر» را ابلاغ کرد.

 به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایران اکونومیست، هیات وزیران در جلسه ۲۱ اردیبهشت امسال به پیشنهاد وزارت امور خارجه و به استناد تبصره ۴۳ ماده واحده قانون بودجه اصلاحی سال ۱۳۴۳ کل کشور آن را تصویب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس «برقراری مقررات لغو روادید برای دارندگان گذرنامه‌های دیپلماتیک و خواست بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت قطر به شرط عمل متقابل و با رعایت مدت اقامت ۹۰ روزه از تاریخ ورود و انجام تشریفات مربوط به به پذیرش طی ۳۰ روز پس از ورود مجاز است».

«حمیدرضا دهقانی»، سفیر ایران پیش تر در دوحه و در 18 فروردین ماه امسال با انتشار عکسی درحساب توئیتری خود نوشته بود که هیات دولت قطر با توافقنامه لغو روادید گذرنامه‌های دیپلماتیک و خاص بین ایران و قطر موافقت کرد. «مصوبه هیات دولت قطر جهت اجرایی کردن «توافق‌نامه لغو روادید

گذرنامه‌های دیپلماتیک و خاص بین دو کشور» این توافق‌نامه یکی از ۱۴ توافق‌نامه و یادداشت تفاهمی بود که در سفر اسفندماه رئیسی جمهور به قطر بین وزرای خارجه دو کشور امضا شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: قطر ، روادید ، هیات وزیران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قطر روادید هیات وزیران گذرنامه های دیپلماتیک و خاص بین لغو روادید دولت قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۲۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده(۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

آنگونه که ایسنا روایت کرده، رئیس دولت سیزدهم همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901429

دیگر خبرها

  • واردات خودرو‌های کارکرده در انتظار ابلاغ دولت به وزارت صمت
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • رئیسی ۲ قانون برای اجرا ابلاغ کرد +جزئیات
  • مجوز‌های کاغذی باید شناسه یکتا بگیرند
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • جلائی‌پور، استاد دانشگاه: برای عملیات «وعدهٔ صادق» به قدر کافی پیوست‌های دیپلماتیک و مربوط به سیاست داخلی و اقتصاد تمهید و عملیاتی نشده/ به جای انسجام داخلی و افزایش همبستگی ملی و رضایت عمومی شهروندان، شاهد تجدید طرح گشت ارشاد بوده‌ایم
  • مسقط، مهم ترین تسهیل کننده دیدارهای غیرمستقیم ایران و آمریکا / چرا عمان تمایلی به نمایش قدرت دیپلماتیک خود ندارد؟/ عمان کانال گفت و گوی غیرمستقیم میان تهران-واشنگتن را باز نگاه داشته است
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد