Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@23:14:31 GMT

یک قطار باری در مسیر مشهد - سرخس از ریل خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۴۰۶۸

یک قطار باری در مسیر مشهد - سرخس از ریل خارج شد

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرپرست فرمانداری سرخس گفت: مسیر ریلی مشهد - سرخس به دلیل خروج قطار باری دچار آسیب شده و تا اطلاع ثانوی تردد قطار‌های مسافربری در این مسیر لغو شده است.

 حسن نوری زاده در گفتگو با خبرنگاران اظهارداشت: روز گذشته یک قطار باربری در محور سرخس از ریل خارج شده است و به دلیل زمان‌بَر بودن بارگیری و تخلیه این قطار باربری و از طرفی به دلیل بررسی کارشناسان کمیسیون سوانح و حوادث راه آهن و فرایند بررسی بیمه، تا اطلاع ثانوی تردد قطار‌های میافربری در مسیر مشهد-سرخس لغو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: هنوز میزان خسارت وارده به قطار باربری و خط آهن ترانزیتی و بین المللی مشهد-سرخس مشخص نیست، اما امروز و فردا تا رفع آسیب‌دیدگی خط آهن، حرکت قطار مسافربری محلی مشهد- سرخس لغو است.

سرپرست فرمانداری سرخس گفت: وقوع پدیده ریزگرد‌ها و همزمانی آن با بارندگی‌های اخیر موجب افزایش رسانایی خط آهن شده و وقوع حادثه در مسیر‌های دارای پیچ و اختلاف سطح ریل و سطح زمین سبب خسارت بیشتر در این حادثه به خط آهن شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام فرمانداری سرخس قطار باری مشهد سرخس متروپل آبادان طبس صندوق امانات بانک شورای حکام خط آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت

شهردار مشهد گفت: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، محمدرضا قلندرشریف، امروز_دوشنبه دهم اردیبهشت_در نشست بررسی پروژه بازگشایی بولوار کرامت اظهارکرد: بر این موضوع تأکید دارم که باید پلاک‌های در مسیر برای بازگشایی محور کرامت با هماهنگی شهرداری منطقه و سازمان زمین و مسکن تملک و مسیر به‌منظور اجرای پروژه آماده شود.

وی افزود: در همین راستا معاونت مالی و پشتیبانی برای پرداخت وجه صلح‌نامه‌های نقدی محور کرامت با اولویت اقدام و مبلغ ۲۵ میلیارد تومان برای این کار اختصاص پیدا کند.

شهردار مشهد تاکید کرد: برای اجرا و آماده‌سازی محور کرامت مبلغ چهار میلیارد تومان اعتبار به اداره کل نظارت بر نگهداری و تعمیرات تفویض شود تا مراحل آماده‌سازی پروژه بازگشایی محور کرامت انجام شود.

قلندر گفت: درمجموع باید عملیات اجرایی پروژه در محدوده تملک شده آغاز و نهایتاً تا دو ماه آینده پروژه بازگشایی محور کرامت تکمیل و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 749118

دیگر خبرها

  • احداث «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران» / عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • بازدید استاندار خراسان رضوی از پروژه ملی قطار «مشهد-گلبهار-چناران»/عملیات احداث سرعت می‌گیرد
  • ۳ رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران اضافه شد
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • سد طالبان بر مسیر «دوستی»
  • پیش‌بینی روزانه ۳ رام قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • تأکید شهردار مشهد بر تملک پلاک‌های در مسیر و بازگشایی بولوار کرامت