Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان گلستان گفت: طرح سنجش سلامت نوآموزان براس سال تحصیلی جدید در ۲۶ پایگاه ثابت و سیار همزمان با سراسر کشور در استان گلستان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، عباس خانعلی ظهر امروز در مراسم آغاز طرح سنجش سلامت نوآموزان اظهار داشت: برای سنجش سلامت نوآموزانی که سال تحصیلی 1402-1401 کلاس اولی می‌شوند، 26 پایگاه ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و دبیر طرح سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان گفت: براساس آمار ثبت احوال استان، 41 هزار و 722 کودک گلستانی امسال کلاس اولی هستند که سال گذشته 4 هزار و 400 نفر از این دانش آموزان برای ورود به پیش دبستانی سنجش سلامت را انجام داده بودند و حدود 37 هزار و 300 کودک دیگر باید امسال سنجش سلامت را انجام دهند.

آغاز فعالیت پایگاه‌های سنجش سلامت کلاس اولی‌ها از اول تیرثبت‌نام کلاس اولی‌ها آغاز شد/پیش‌دبستانی‌ها سنجش سلامت می‌شوند

خانعلی با اشاره به این که 4 دهم درصد دانش آموزان کلاس اولی سال گذشته، سنجش سلامت را انجام نداده اند گفت: امسال سنجش سلامت برای جاماندگان سال گذشته نیز در این مراکز انجام می‌شود.

وی گفت: سنجش سلامت نو آموزان شامل ارزیابی‌های بینایی، دید رنگ، شنوایی، گفتاری، آمادگی تحصیلی، اختلالات جسمی- حرکتی، اندازه‌گیری توده بدنی، قد، وزن، دهان و دندان، بیماری‌های جلدی (پوست و مو) است.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان و دبیر طرح سنجش نوآموزان گفت: نوآموزانی که در هر یک از مراحل غربالگری بینایی، شنوایی و جسمی حرکتی مشکل داشته باشند به پایگاه‌های تخصصی سنجش وابسته به اداره آموزش و پرورش استثنایی استان که در سامانه سنجش تعریف شده‌اند معرفی و به صورت رایگان مورد سنجش تخصصی قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/581/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اداره آموزش و پرورش استثنایی استان سنجش سلامت نوآموزان کلاس اولی طرح سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد

وحید فراهی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سال گذشته ۵۰ مدرسه در استان گلستان ساخته شد که از این تعداد ۴۹ مورد با مشارکت خیرین انجام شد.

وی افزود: با این تعداد پروژه توانستیم ۱۹۷ کلاس درس را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

مدیرکل توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس استان گلستان گفت: برای ساخت ۵۰ مدرسه در استان مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم سعی داریم طی ۶ ماه نخست امسال حدود ۴۰ پروژه دیگر به بهره برداری برسانیم و آنها را تحویل دانش آموزان گلستانی دهیم.

فراهی اظهار کرد: ۲۶ جشنواره خیرین مدرسه ساز استان گلستان ۳۰ اردیبهشت با حضور مسؤولان کشوری و استانی در استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090474

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • سنجش ۲۴هزار نوآموز در کردستان
  • سنجش کلاس اولی‌ها و پیش‌دبستانی‌ها تا پایان اردیبهشت ادامه دارد
  • تلاش برای بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل
  • آغاز عملیات اجرایی پایگاه سلامت مرکز خدمات جامع سلامت شهید فرهی
  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • آغاز ساخت پایگاه سلامت شهدای محله کهنه دژ در سمنان