Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:53:23 GMT

تمدید تعطیلی مجموعه سعدآباد تا ۲۴ خرداد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۴۷۸۴

تمدید تعطیلی مجموعه سعدآباد تا ۲۴ خرداد

مدیر مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد در گفت وگو با خبرنگار میراث فرهنگی ایرنا اظهار کرد: مجموعه فرهنگی تاریخی از روز جمعه به دلیل برگزاری مراسم تشریفات استقبال از رییس جمهوری ونزویلا تعطیل شد و با توجه به ادامه برنامه های ریاست‌جمهوری از فردا (دوشنبه ٢٣ خرداد) به مدت سه روز دیگر نیز تا چهارشنبه (٢۵ خرداد) تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وحید رحمتی ضمن عذرخواهی از گردشگران و بازدیدکنندگان گفت: فعالیت همه موزه ها و کاخ موزه های مجموعه سعد آباد از روز پنجشنبه ٢۶ خرداد طبق روال از سر گرفته می‌شود و از ساعت ۹ صبح تا ۱۹ پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

مجموعه سعد آباد از روز جمعه به دلیل برگزاری رسمی مراسم استقبال از نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا تعطیل شد، در طول چند هفته اخیر هم این مجموعه چند روز تعطیل شد که منجر به ابراز گله مندی سیدعزت‌ الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی از مسئولان برگزاری تشریفات استقبال از مقامات خارجی و عذرخواهی از گردشگران شد.

مراسم استقبال از رهبران، روسای جمهور و نخست وزیرانی که به ایران سفر می کنند و جلسات هیات های عالی رتبه همراه آنها در مجموعه سعدآباد برگزار می شود. 

سعدآباد با وسعت ۱۱۰ هکتار، به‌عنوان بزرگ ترین مجموعه فرهنگی‌تاریخی پایتخت، همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ پذیرای گردشگران و علاقه‌مندان به تاریخ، فرهنگ و هنر کشور است و فروش بلیت آن تا ساعت ۱۷ انجام می‌شود.

برچسب‌ها سید عزت الله ضرغامی میراث فرهنگی نیکلاس مادورو سعد آباد ونزوئلا ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید عزت الله ضرغامی میراث فرهنگی نیکلاس مادورو سید عزت الله ضرغامی میراث فرهنگی نیکلاس مادورو سعد آباد ونزوئلا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد هادی رستمیان عصر دوشنبه در بازدید از پروژه‌های عمرانی سعدآباد خواستار تسریع در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و یا در حال اجرا شد.

وی بر تکمیل فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، بهره برداری مجدد از پمپاژ نخلستان یک و دیگر پروژه‌های مورد بازدید با رعایت مسائل فنی و سرعت در اجرای کار در کمترین زمان ممکن تاکید کرد.

فاز اول محور سعدآباد به وحدتیه، پمپاژ نخلستان ۱ سعدآباد، سد انحرافی سرقنات، دره فصلی شهر وحدتیه، پل در حال اجرا درود گاه و کانال آبیاری نخیلات درود گاه از جمله پروژه هایمه مورد بازدید معاون امور هماهنگی و عمرانی استاندار بوشهر و هیئت همراه قرار گرفتند.

تسریع در تکمیل پروژه‌های در دست اجرا در سطح بخش سعدآباد و شروع به کار مجدد پمپاژ نخلستان ۱ جهت بهره وری آبیاری نخیلات منطقه ۴ از جمله موارد مورد تأکید معاون عمرانی استاندار بوشهر و هیأت می‌توان اشاره کرد.

بخشدار سعدآباد در این بازید ضمن برشمردن خدمات دولت سیزدهم و جایگاه استفاده از نظرات مردم در تسریع تحقق مطالبات قانونی، ابراز امیدواری و تشکر خود را نسبت به اهتمام مجموعه مدیریتی ارشد استان بوشهر، شهرستان دشتستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

حمزه امین نژاد خدمت به مردم با روحیه جهادی و شفاف سازی را از اصلی ترین مؤلفه ارتباط دولت و مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

کد خبر 6098847

دیگر خبرها

  • تغییر تعطیلی آخر هفته از پنج‌شنبه به شنبه و تاثیر آن در آموزش
  • سومین سوگواره فرهنگی و مذهبی «نی ناله» فراخوان داد
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست