Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر یکشنبه در آئین افتتاح دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش شبانکاره اظهار داشت: ارتباط مستمر و نزدیک با مردم را به عنوان یک اولویت و راهبرد اساسی در دستور کار داریم و در این راستا همه وقت و ظرفیت خود را به کار خواهیم گرفت.

وی اضافه کرد: راه‌اندازی دفتر ارتباطات مردمی در بخش‌های مختلف شهرستان به منظور تقویت ارتباطات با مردم انجام شده و امیدواریم این ارتباط منجر به نتیجه برای مردم و رفع مشکلات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش ما این است که مردم برای بیان مشکلات و دغدغه‌های خود به سراغ ما نیایند و ما به سراغ مردم برویم چرا که هیچ شأن و وظیفه‌ای غیر از خدمت به مردم نداریم.

وی ادامه داد: با ایجاد این دفاتر در بخش‌های مختلف شهرستان ارتباط مستقیم و مستمری با مردم خواهیم داشت و در طول ماه به صورت منظم در این دفاتر حضور خواهم یافت و از نزدیک با مردم دیدار و گفت‌وگو می‌کنم.

رضایی به برخی از مشکلات مردم در شبانکاره اشاره کرد و گفت: در شهر شبانکاره شاهد تلاش و پیگیری مستمر اعضای شورای شهر و دیگر مسئولان بخش هستیم که این هماهنگی و همراهی و پیگیری منتج به رفع مشکلات خواهد شد و ما هم در کنار آنها از همه ظرفیت و توان خود استفاده خواهیم کرد.

همگرایی برای رفع مشکلات شبانکاره

شهردار شبانکاره نیز اظهار داشت: دکتر رضایی ظرفیت بسیار خوبی برای پیگیری مسائل و مشکلات مردم است و شاهد تلاش بی‌وقفه ایشان برای حل مشکلات مردم هستیم.

سجاد ستوده اضافه کرد: هفته گذشته در مأموریتی کاری به همراه اعضای شورای شهر به تهران رفتیم در این سفر با همراهی و پیگیری نماینده دشتستان با حضور در وزارتخانه‌های مختلف مسائل و مشکلات مردم شبانکاره را
پیگیری کردیم.

وی ادامه داد: دکتر رضایی با همه توان خود پیگیر رفع مشکلات مردم شبانکاره بوده و افتتاح دفتر در این بخش می‌تواند به ارتباط بیشتر مردم با نماینده خود در مجلس کمک کند.

طی آئینی با حضور نماینده و فرماندار دشتستان، امام جمعه و شهردار شبانکاره، اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای بخش شبانکاره و جمعی دیگر از مسئولان، دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش شبانکاره افتتاح و راه‌اندازی شد.

در این مراسم رضا حامدی به عنوان مسئول دفتر ارتباطات مردمی نماینده شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی در بخش شبانکاره معرفی شد.

کد خبر 5512745

منبع: مهر

کلیدواژه: ابراهیم رضایی شهرستان دشتستان دشتستان سجاد ستوده مجلس شورای اسلامی نماینده دشتستان در مجلس بوشهر بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی سفر استانی امام رضا ع ویروس کرونا مشهد اردبیل میلاد امام رضا ع آمار کرونا دشتستان در مجلس شورای اسلامی دفتر ارتباطات مردمی بخش شبانکاره مشکلات مردم رفع مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • اختصاص اعتبار برای تکمیل خط ریلی چهارمحال‌وبختیاری ضروری است
  • بیمه و حقوق شوراهای اسلامی ازطرح‌های پیشنهادی به مجلس دوازدهم است
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • مسئولان، صدای مردم میمند درخصوص موقوفه میمند باشند
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • هم‌افزایی با دهیاران و شورای روستا راه‌حل غلبه بر مشکلات 
  • مبنای انتصابات در دستگاه‌ها شایسته سالاری است
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ