Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه به گفته رئیس هیات اسکیت کرمانشاه، استانداردترین پیست اسکیت کشور در کرمانشاه درحال احداث است.

سامان شیرزادی در مجمع عادی سالیانه هیات اسکیت استان که امروز(22 خرداد) با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد، بااشاره به پیشرفت 70 درصدی پیست اسکیت مجموعه ورزشی 15 خرداد، اظهار کرد: در حال حاضر تنها محوطه سازی و برخی زیرساخت های جانبی این پروژه باقی مانده که بزودی انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شرایط کنونی اسکیت در کرمانشاه مناسبت است، افزود: در چندسال اخیر شرایطی را در این رشته بوجود آورده ایم که اکنون جزو یکی از هیات های برتر کشور هستیم.

رئیس هیات اسکیت کرمانشاه اضافه کرد: هشت سال پیش زمانی که هیات راتحول گرفتیم، از نظر زیرساختی و امکانات هیچ چیزی نداشت و کل دارایی هیات 24 صندلی پلاستیکی بود و 14 میلیون تومان هم بدهی داشت که اقداماتی را بریا بهبود این شرایط در دستورکار قرار دادیم.

وی برگزاری کلاس های آموزشی، دوره های داوری و مربیگری و افزایش کمی ورزشکاران سازمان یافته هیات را از جمله اقدامات مهم طی این مدت برشمرد و افزود: آن زمان تنها یک مربی رشته اسکیت در استان داشتیم که اکنون 90 مربی و 56 داور داریم که همگی فعال هستند.

شیرزادی با بیان اینکه از 14 شهرستان استان، رشته اسکیت در 12 شهرستان اسکیت راه اندازی شده، افزود: در همه این شهرستان ها مربیان  رسمی در حال توسعه و آموزش و قهرمان پروری هستند.

وی اضافه کرد: البته در این سالها با مشکلاتی همچون وقوع زلزله، سیل و شیوع بیماری کرونا هم دست به گریبان بودیم که هرکدام از آنها باعث شد تا سرعت رشد این رشته را برای مدتی بگیرد.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته را  درحال حاضر 1020 نفر اعلام کرد و گفت: باتوجه به احداث پیست استاندارد این رشته، در تلاشیم تا تعداد ورزشکاران سازمان یافته خود را به عدد قابل توجهی برسانیم.

رئیس هیات اسکیت کرمانشاه در ادامه به تشریح مهمترین برنامه های پیش روی این هیات برای سالجاری پرداخت و افزود: در کنار برنامه هایی که قرار است به مناسبت های مختلف در استان برگزار کنیم، بدنبال آن هستیم تا دوباره میزبانی رقابت های اسکیت ماراتن یا یکی از رقابت های قهرمانی کشور را در صورت موافقت فدراسیون بگیریم.

این درخواست رئیس هیات کرمانشاه با موافقت رئیس فدراسیون همراه شد.  

وی در بخش پایانی سخنانش، هیات اسکیت کرمانشاه را یکی از هیات های درآمدزای استان دانست و افزود: باتوجه به اندک بودن اعتبارات دولتی، تلاش کردیم تا با استفاده از ظرفیت های مختلف همچون پذیرش تبلیغات درآمدزایی کنیم.  

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اسكيت پيست كرمانشاه هیات اسکیت کرمانشاه رئیس هیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان ، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دقایقی پیش با استقبال  مهدی جهانشاهی رئیس هیات فوتبال استان وارد فرودگاه کرمان شد.

همچنین طهمورث حیدری رئیس کمیته امور استان های فدراسیون به همراه محسن ربیعی دبیر هیات فوتبال نیز  با حضور در فرودگاه کرمان به استقبال مهدی تاج رفتند.

رئیس فدراسیون فوتبال به منظور حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان کرمان و آئین تجلیل از پیشکسوتان فوتبال در سفری یک روزه راهی کرمان شده است

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • زنانی که در کن رئیس شدند
  • ترانه احمدی با رکوردشکنی،قهرمان اسکیت فری استایل کشور شد
  • مسابقه های قرآن، عترت و نماز در کرمانشاه
  • افتتاح مرکز آموزش وتوسعه ی فناوری های دانشگاه آزاد اسلامی سنندج
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • هیئت وزنه‌برداری استان همدان ۱۷ نشان به دست آورد
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی