Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به مناسبت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) جشنی با حضور کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، کادر فنی و ملی پوشان تکواندو، پیشسکوتان، مربیان، داوران، کادر اداری و اهالی این رشته امروز یکشنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو،  هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو گفت: به یمن میلاد با سعادت امام رضا (ع) نام کاروان اعزامی ایران به رقابت های  قهرمانی آسیا «علی ابن موسی الرضا» انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کیکاووس سعیدی گفت: هادی ساعی در مدت زمان کوتاه حضور خود در راس فدراسیون، عملکرد بسیار خوبی داشته و ثابت کرد که یک اسطوره و قهرمان می‌تواند رئیس خوبی هم باشد. تکواندو سال‌ها مدال آور بوده و در رقابت‌های متعددی مانند المپیک پرچم ایران را به اهتزاز در آورده است. نگاه ما در کمیته ملی الپمیک به تکواندو صد در صد حمایتی است. ما پشت تکواندو خواهیم بود و قطعا از این رشته ورزشی حمایت ویژه‌ای می‌کنیم.

بیشتر بخوانید 

ساعی: طرح استعدادیابی از کودکان بی سرپرست را کلید می‌زنیم + فیلم

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هادی ساعی تکواندو کیکاووس سعیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

هاشمی‌منش به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز(چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک  و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رای از 48 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رای کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • رئیس بایرن مونیخ: رانگنیک می‌تواند سرمربی بسیار خوبی برای ما باشد
  • یونس فضلی مسئول کوکیوان فدراسیون تکواندو کانادا شد
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی