Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@05:25:47 GMT

سجادی: نیازهای تیم ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۵۳۹۰

سجادی: نیازهای تیم ملی مورد بررسی قرار خواهد گرفت

به گزارش "ورزش سه"، حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان اتفاق ویژه اردوی امروز تیم ملی ساعاتی پیش از اولین مصاف تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران برابر الجزایر بود. 
این حضور در شرایطی اتفاق افتاده که انتقادات زیادی میان اهالی فوتبال و همینطور اعضای تیم به شیوه آماده‌سازی ملی‌پوشان وارد می‌شود و بسیاری ادامه وضعیت موجود را برای فوتبال ایران هشداردهنده می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین زمینه نیز شش بازیکن باتجربه تیم ملی پس از حضور حمید سجادی در قطر جلسه‌ای با او برگزار کردند تا دغدغه‌های اعضای تیم برای آماده‌سازی هرچه بهتر و مهیا نشدن بازی‌های تدارکاتی را به گوش او برسانند.


پس از این جلسه حمید با اعلام حمایت کامل از فدراسیون فوتبال اینطور توضیح داده است:« برای بررسی و حمایت از تیم ملی به صورت مداوم با آقای ماجدی و آقای استیلی در تماس هستم و مطمئنا تمام برنامه‌هایی که فدراسیون دارد مورد حمایت قطعی ما خواهد بود. زمان پیش‌رو برای ما بسیار مهم و حیاتی است و هر اقدامی صورت می‌گیرد باید در راستای موفقیت تیم ملی باشد.» 
وزیر ورزش و جوانان  در ادامه با تاکید بر اینکه وزارت ورزش در کنار  فدراسیون و تیم ملی خواهد بود، اضافه کرد: «آنچه تیم ملی نیاز دارد مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مطمئن باشید حمایت کاملی از تیم ملی انجام خواهد شد. ماموریت ما حمایت از برنامه‌‌های تیم ملی است. هر جا ما باید حمایت کنیم، در کنار تیم ملی و فدراسیون فوتبال خواهیم بود.»

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حمید سجادی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون دوومیدانی، سید محمد شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز(دوشنبه) باحضور در فدراسیون دوومیدانی با قهرمانان و ملی پوشان این رشته ورزشی که شانس کسب سهمیه المپیک را دارند دیدار و گفت‌وگو کرد.

بر همین اساس در این دیدار که حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی نیز حضور داشت، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان ضمن آشنایی با ملی پوشان دو و میدانی از نزدیک در جریان میزان آمادگی و آخرین اقدامات آنها در راستای رسیدن به سهمیه المپیک پاریس قرار گرفت.

وی همچنین، خطاب به ورزشکاران اظهار داشت: عملکرد شمارا قطعا تحت نظر داریم و در مسابقات قهرمانی کشور که طی ماه آینده برگزار خواهد شد حضور خواهم یافت تا کاملا در جریان میزان آمادگی و امورات فنی شما عزیزان قرار بگیرم.

در ابتدای این نشست نیز حسین مطیعی در سخنانی به اقدامات صورت پذیرفته در فدراسیون دوومیدانی به منظور ایجاد بهترین شرایط و امکانات در راستای کسب سهمیه المپیک پاریس توسط ورزشکاران ورزش پایه و مادر پرداخت.

گفتنی است در این دیدار، حسن تفتیان،مهدی صابری،مهدی پیرجهان، حمیده اسماعیل نژاد و همچنین نازنین فاطمه عیدیان و مهدی هفت چشمه که به تازگی موفق به کسب مدال در مسابقات جوانان قهرمانی آسیا شده اند حضور داشتند.

کد خبر 6092213

دیگر خبرها

  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • رویکرد ما همگانی کردن ورزش در سطح محلات است
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • بنی‌تمیم: اکنون زمان حمایت همه‌جانبه از سه تیم لیگ برتری خوزستان است
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت