Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان شهرستان دنا به موضوع تخلفات در حوزه توزیع آب کشاورزی ورود کرد و خواستار تشکیل پرونده قضایی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس انشعاباتی در اطراف باغات شهر سی سخت وجود دارد که این انشعابات سبب کمبود آب و همچنین گلایه های شهروندان شده است.

این انشعابات که به نظر می رسد موارد غیر مجاز زیادی در بین انها وجود دارد علاوه بر ایجاد مشکلت کم آبی سبب هدر رفت آب سالم و آشامیدنی به دلیل  مصارف باغی و کشاورزی محسوب می شود و  نوعی استفاده غیر مجاز از آب آشامیدنی شهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است شهر سی سخت همچان با مشکلات زلزله دست و پنجه نرم می کند و از ابتدای زلزله تا امروز مصرف آب در این شهر چند برابر شد، از طرفی شکستگی لوله ها و همچنین انشعابات غیر مجاز مشکلاتی را برای تامین آب شرب سالم در برخی زمان ها ایجاد کرد که با ورود مسئولان این مشکلات برطرف شد.

در شرایط حاضر تخلفاتی در حوزه توزیع آب کشاورزی و تغییر در قطره چکان ها به دادستان شهرستان دنا گزارش شد و این موضوع سبب ورود دادستان و دستور پیگیری به مسئول مربوطه در حوزه جهاد کشاورزی  شده است.

در نامه دادستان شهرستان دنا به جهاد کشاورزی این شهرستان آمده است: نظر به وصول گزارشات مردمی متعدد دال بر تخلفات در حوزه توزیع آبکشاورزی و تغییر در قطره چکان ها، ضروری است، ضمن اعزام کار گروهی در این خصوص موضوع بررسی و نسبت به تشکیل پرونده قضایی برای متخلفین اقدام و به این دادستانی اعلام گردد.



انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر فعالیت مجرمانه متصدی یک واحد صنفی در یکی از محلات شهرستان فلاورجان در خصوص فروش غیرمجاز داروهای ترک اعتیاد، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی کلانتری ۱۳ با اقدامات میدانی خود از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف مقادیری شربت و هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص‌های ترک اعتیاد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6091004

دیگر خبرها

  • معرفی ۶ نفر از عاملان آلودگی محیط زیست کرج به مراجع قضایی
  • حکم اعدام بابک زنجانی نقض شد/ جزئیاتی جدید از پرونده‌های چای دبش و باغ ازگل
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • آخرین وضعیت پرونده باغ ازگل / موضع قوه‌قضاییه درباره محتواهای خلاف قانون پلتفرم‌های داخلی
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد
  • کیفرخواست پرونده گروه (ش) با بیش از هزار شاکی در دادسرای تهران صادر شد
  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • هشدار دادستان بجنورد در خصوص تکمیل پل ورودی کنارگذر شمالی
  • توزیع کننده غیر مجاز دارو در فلاورجان دستگیر شد