Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،یکی از دستورکارهای مهم شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز عصر یکشنبه،توقف موقت میدان میوه و تره بار اکبرآباد بود که با عنوان سایت رکن‌آباد نیز شناخته می‌شود، که این دستورکار نیز مورد تصویب اعضا قرار گرفت.

درباره این دستورکار مسعود زارعی، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورا عنوان کرد: در فضای مجازی مواردی درباره شهبات احتمالی این سایت مطرح شده، فارغ از درست یا غلط بودن این امر اصل توجه به این شهبات مهم است و باید از سه جنبه رسیدگی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: موافقت اولیه با سایت در شهریور۹۴ با عنوان میادین مشاغل مزاحم بوده اما در سال ۹۷ تغییری در عنوان ایجاد می‌شود به میدان میوه و تره بار تغییر می‌کند، بعد از آن به نام مرکز میوه تغییر می‌کند و در نهایت سال ۹۹ عنوان به مرکز بسته‌بندی، نگهدای و عرضه میوه و مواد غذایی تغییر می‌کند که هر عنوان بار حقوقی دارد.

زارعی با طرح این پرسش که تغییر عناوین با چه منظور بوده است، افزود: به همین دلیل درخواست توقف از سوی کمیسیون و شورا مطرح شده تا ابهامات آن برطرف شود، شبهه دیگر در تفکیک زمین این مجموعه است که باید در کمیسیون شهرسازی بررسی شود و شهرداری باید تمام مستندات را به شورا و کمیسیون‌ها ارائه دهد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر شیراز در ادامه تصریح کرد: این موضوع از لحاظ حقوقی نیز باید بررسی شود.

آرش فرج‌زاده، قائم مقام شهردار شیراز نیز در این باره گفت: ورود شورا درست است چراکه این مجوز با گذشت زمان دستخوش تغییرات شده و لازم است در کمیسیون بررسی بیشتر شود.

ابراهیم حسینی، عضو دیگر شورا نیز در این باره گفت: اینکه شورا تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته صحت ندارد،اما اینکه مردم و شورا در جریان امور نباشد خوب نیست و با شعار شفافیت سازگاری ندارد.

وی با بیان اینکه از اطلاع‌رسانی هیچ کس ضرر نمی‌کند، خواستار رسیدگی به مشکلات این سایت و حواشی پیرامون آن شد.

افسانه خواست خدایی، عضو هیئت رئیسه شورا نیز در این باره گفت: طی جلسه با تعدادی از مدیران شهرداری آنها نیز از این جریان بی‌اطلاع بودند و باید این مسئله واضح شود.

وی تصریح کرد: بدون اجازه شورا شهرداری اجازه تفاهم‌نامه با هیچ نهاد و گروهی ندارد.

محمدرضا هاجری، عضو شورای شهر نیز در این باره با تاکید بر اینکه نباید سرمایه‌گذار را فراری داد، گفت: سایت رکن‌آباد فقط و فقط باید برای میوه و تره بار باشد و اگر شهرداری تخلف کرده باید تذکر به شهرداری داده شود.

این دستور کار با اکثریت آراء اعضای شورا تصویب شد.

ارسال بسته‌های سرمایه گذاری شیراز به سفارتخانه‌های کشورها

دستور کار دیگر این جلسه شورای شهر شیراز الزام شهرداری به تعریف بسته سرمایه‌گذاری به سفارتخانه‌های دیگر کشورها بود که محمدحسن اسدی، رئیس کمیسیون اقتصاد شورای شهر در این باره گفت: با توجه به امکان سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در حوزه خارجی در معاونت اقتصادی شهرداری و با وجود اینکه شهرداری موظف به تهیه بسته‌های جذاب سرمایه‌گذاری شده است، در کمیسیون اقتصادی شورا این موضوع مطرح شد تا با معاونت اقتصادی وزارت خارجه هماهنگی انجام شود و بسته‌های سرمایه‌گذاری را در اختیار این وزارت خانه قرار گیرد.

وی افزود: این بسته‌های از طریق وزارت خارجه در اختیار سفارتخانه‌های کشورهای دیگر برای جذب سرمایه‌گذاری قرار می‌گیرد.

مورد دیگر که به تصویب اعضای شورا رسید الزام شهرداری به برگزاری پنل‌های تخصصی سرمایه‌گذاری بود که رئیس کمیسیون اقتصاد شورای شهر در این باره نیز عنوان کرد: شهرداری باید هر سال یک همایش ملی سرمایه‌گذاری و دو پنل تخصصی رفع موانع سرمایه‌گذاری برگزار کند لذا تشکیل دبیرخانه دائمی در این حوزه ضروری به نظر می‌رسد.

اسدی تصریح کرد: شهرداری باید پیشنهادات خود را با پرسنل و امکانات موجود برای این دبیرخانه ارائه کند و دبیرخانه دائمی برای برگزاری پنل‌های تخصصی تشکیل دهد.

بسته سرمایه‌گذاری شیراز قدیم ،دستورکار دیگر این جلسه بود که این بار نیز اسدی به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: در سال‌های قبل مواردی تحت عنوان شیراز قدیم مطرح می‌شد که در کمیسیون پیشنهاد شد شهرداری بسته سرمایه‌گذاری مربوط به شیراز قدیم با محوریت سنگ سیاه را تهیه کند.

رئیس کمیسیون اقتصاد و سرمایه‌گذاری شورای شهر با بیان اینکه سایر محلات قدیمی نیز در این بسته باید دیده شود، گفت: امسال در بودجه شهرداری شیراز پروژه زندیه برجسته و پررنگ دیده شده است و در سال‌های گذشته نیز شهرداری با راه و شهرسازی و شرکت مربوطه اقداماتی برای احیای میدان توپخانه شده است که پیشنهاد کمیسیون در همین راستا است.

تشکیل دبیرخانه شیراز،شهر جهانی صنایع دستی

حمایت از صنایع دستی و تشکیل دبیرخانه شهرجهانی صنایع دستی از آخرین مصوبات مهم شورای شهر بود که در این راستا رضا محمدیان، رئیس کمیسیون سومین حرم اهل بیت(ع) در شورای شهر گفت: در راستای حمایت از صنایع دستی و هنرمندان شیراز دو الزام برای شهرداری در نظر گرفته شده اول اینکه شهرداری مکلف است برای تهیه هدایای همایش‌ها و غیره از آثار هنرمندان شیراز استفاده کند.

وی افزود: همچنین شهرداری بسته حمایتی از استادکاران صنایع دستی را به شورا ارائه و مصوبه بازارچه هنر نیز در همین قالب پیگیری کند چون این هنرها منحصر به فرد است که در صورت فوت استادکاران آن هنر از بین می‌رود بنابراین انتقال هنر و تجربه در این زمینه الزامی است.

محمدیان با بیان اینکه باید بازار کاری هنرمندان را تقویت کنیم تا بتوانند هنر خود را آموزش و منتقل کنند، عنوان کرد: چاپ کتاب با توجه به ابعاد مختلف شیراز و ظرفیت‌های آن با توجه به میراث تاریخی و ادبی و شاخص‌های شهدای شهر از دیگر مواردی است که در راستای حمایت از میراث این شهر انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این کتاب در سه زبان طراحی و عرضه شود، گفت: این کتاب می‌تواند سندی برای توسعه ابعاد گردشگری شیراز شود و از ردیف بودجه مربوط به چاپ کتاب انجام می‌شود.

محمدیان همچنین با اشاره به اینکه سال ۹۵ شیراز به شهر جهانی صنایع دستی معرفی شد، افزود: با توجه به مصوبه قبلی شهرداری مکلف به معرفی طرح‌های خود به شورا و تعیین محل دبیرخانه آن است که باید به شورا اعلام شود.

وی با بیان اینکه تاکنون در این زمینه  اقدام نشده است، عنوان کرد: در این زمینه شهرداری مکلف به مشخص شدن محل دبیرخانه و تعیین ساختار آن است‌.

برچسب‌ها شورای اسلامی شهر شیراز شیراز مدیریت شهری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای اسلامی شهر شیراز شیراز مدیریت شهری شورای اسلامی شهر شیراز شیراز مدیریت شهری باره گفت نیز در این باره میوه و تره بار رئیس کمیسیون سرمایه گذاری سفارتخانه ها صنایع دستی شهر شیراز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت‌های پست بین المللی که به‌اختصار به IPC شهرت دارند، در حوزه حمل و نقل بین کشورها و حتی قاره‌های مختلف فعالیت می‌کنند. وجود این شرکت‌ها برای افراد معمولی، تاجران، صاحبان کسب‌وکارها و… بسیار اهمیت دارد.

این شرکت‌ها در حوزه ارائه خدمات پستی در جهان پیشرو هستند و به همین دلیل هم خدمات آن‌ها در سراسر جهان متقاضیان زیادی دارد. شرکت‌های پست بین‌المللی می‌توانند بسته‌های مختلف، محموله‌ها، بسته‌های ارزشمند، مدارک و… را برای شما به هر نقطه‌ای از دنیا ارسال کنند. شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس هم در زمینه حمل و نقل در سطح جهانی فعالیت دارد و بنابراین می‌تواند به شما در ارسال بسته‌های پستی کمک کند. اگر متقاضی چنین خدماتی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا شرکت اسپیدکس را بیشتر به شما معرفی کنیم.

عملکرد شرکت‌های پست بین‌المللی چگونه است؟

شرکت‌های پست بین‌المللی باید به‌گونه‌ای کار کنند که بتوانند جواب‌گوی خواسته‌های متقاضیان خود باشند. این شرکت‌ها معمولاً یا خودشان وسایل حمل و نقل دارند، یا اینکه با شرکت‌های هواپیمایی، ریلی، کشتیرانی و پایانه‌های مسافربری قرارداد می‌بندند تا بتوانند در اسرع وقت، محموله‌های شما را به مقصد برسانند و بهترین خدمات حمل و نقل و جابه‌جایی را به شما ارائه دهند.

شرکت پست اسپیدکس هم شرکتی پیشرو و باسابقه در زمینه حمل و نقل است که انواع روش‌های حمل و نقل محموله و بسته‌های پستی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت ویژگی‌های درخور توجهی دارد و همین موضوع باعث شده تا خدمات این شرکت متقاضیان بیشتری داشته باشد و درصد بالایی از مشتریان هم از خدمات راضی باشند. در ادامه درمورد مزایای شرکت‌های پستی و همچنین ویژگی‌های شرکت اسپیدکس با شما صحبت می‌کنیم.

مزایای شرکت‌های پست بین‌المللی چیست؟

این روزها تقاضای حمل و نقل بار در جهان افزایش یافته است و مهم‌ترین موضوعی که وجود دارد، نیاز افراد مختلف به شرکت‌های پست بین‌المللی است. این شرکت‌ها می‌توانند کار افراد را برای جابه‌جایی بسته‌های کوچک و بزرگ راحت کنند. شرکت‌های پست بین‌المللی مزیت‌های زیادی را ارائه می‌دهند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

افزایش سرعت و کارایی در ارسال بسته‌ها؛

دسترسی به شبکه‌های حمل و نقل منحصربه‌فرد؛

بهبود روش‌های پیگیری بسته‌ها و خدمات پس از ارسال بسته؛

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه.

۱) افزایش سرعت و کارایی در ارسال بسته‌ها

شرکت‌های پست بین‌المللی می‌توانند باعث افزایش سرعت ارسال محموله‌ها و بسته‌های پستی شوند. این شرکت‌ها با هدف ارسال بسته در سطح بین‌المللی ایجاد شده‌اند و می‌توانند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهند. اگر در ارسال بسته‌های پستی خود عجله داشته باشید، بهترین روش این است که از همین شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کمک بگیرید.

۲) دسترسی به شبکه‌های حمل و نقل منحصربه‌فرد

دومین مزیت استفاده از شرکت پست بین‌المللی این است که شما می‌توانید به شبکه‌های حمل و نقل گسترده و منحصربه‌فرد دسترسی داشته باشید. این شرکت‌ها با توجه به نوع بار، از روش‌های حمل و نقل متفاوتی استفاده می‌کنند و بنابراین تنوع در روش‌های آن‌ها زیاد است. همین تنوع باعث می‌شود تا بتوانید بهترین روش را با توجه به محدودیت زمانی و بودجه خود انتخاب کنید و خیالتان هم از رسیدن بسته‌ها به مقصد راحت باشد.

۳) بهبود روش‌های پیگیری بسته‌ها و خدمات پس از ارسال بسته

یکی از مهم‌ترین نکات در ارسال بسته‌های پستی، پیگیری آن‌هاست. وقتی از یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی برای ارسال بسته‌های خود کمک می‌گیرید، خیلی راحت می‌توانید بسته‌های خود را پیگیری کنید و ببینید که در چه مرحله‌ای از ارسال هستند. این شرکت‌ها همچنین خدمات پس از ارسال بسته را به شما ارائه می‌دهند تا خیالتان از بابت سالم و به‌موقع‌رسیدن بسته‌ها راحت باشد.

۴) هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه

شرکت‌های حمل و نقل گزینه‌های مختلفی را به متقاضیان ارسال بار و بسته ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود، ارسال بسته را انجام دهید. البته اگر در ارسال عجله داشته باشید، می‌توانید از روش حمل و نقل هوایی استفاده کنید که هزینه آن بالاتر از سایر روش‌هاست. روش‌های دیگر مانند حمل و نقل زمینی هزینه بسیار کمتری دارند.

ویژگی‌های شرکت پست اسپیدکس

امروزه جهان در حال پیشرفت است و همین موضوع سبب شده تا روش‌های ارسال و دریافت بسته‌ها اهمیت پیدا کنند. در این بین، این شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی هستند که می‌توانند کار افراد را در جابه‌جایی محموله‌ها راحت‌تر کنند.

شرکت‌های حمل و نقلی مانند اسپیدکس در این زمینه بسیار کارآمد هستند و می‌توانند به شما در ارسال بسته‌های پستی کمک کنند. در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های این شرکت اشاره می‌کنیم:

امنیت: شرکت اسپیدکس برای امنیت بسته‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است و بنابراین شما می‌توانید از سلامت بسته‌های خود، از لحظه تحویل تا زمان رسیدن به مقصد، اطمینان داشته باشید.

وقت‌شناسی: شرکت حمل و نقل اسپیدکس زمان ارسال بسته‌های شما را تضمین می‌کند. با استفاده از این شرکت خیلی راحت می‌توانید برای ارسال بسته‌های خود برنامه‌ریزی کنید و آن‌ها را به‌موقع به مقصد برسانید.

صرفه‌جویی در هزینه: شرکت پست اسپیدکس برای ارسال بسته هزینه‌های مختلفی دارد. این هزینه‌ها با توجه به فاصله مبدأ و مقصد، نوع بسته، وزن و… تعیین می‌شوند، اما شرکت پستی اسپیدکس بهترین خدمات را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به شما ارائه می‌دهد؛ پس درمورد هزینه نگرانی نداشته باشید.

مراحل ارسال بسته پستی با شرکت اسپیدکس

برای اینکه بسته‌ای را به مقصد موردنظرتان ارسال کنید، باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. شرکت اسپیدکس از بهترین کارشناسان بهره می‌برد تا این مراحل را برای شما آسان‌تر کنند. در ادامه به این مراحل اشاره می‌کنیم:

۱) در مرحله اول باید نوع بسته خود را مشخص کنید.

۲) در مرحله بعد باید با شرکت تماس بگیرید و درمورد هزینه‌ها با هم به توافق برسید.

۳) در ادامه باید به شرکت مراجعه کنید و مدارک و بسته خود را ارائه دهید.

۴) اگر مرسوله موردنظر را بسته‌بندی نکرده باشید، کارشناسان بسته‌بندی شرکت این کار را برای شما انجام می‌دهند، که البته هزینه آن جداگانه دریافت می‌شود.

۵) سپس باید بسته خود را بیمه کنید.

۶) در مرحله بعد، شرکت روش ارسال بسته را با توجه به زمان و بودجه شما مشخص می‌کند.

۷) در ادامه باید هزینه ارسال را پرداخت کنید و رسید بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6091899

دیگر خبرها

  • سرانجام ساخت فاز تکمیلی بزرگراه یادگار امام
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • در یکصد و پنجاه و یکمین جلسه علنی شورای شیراز چه گذشت؟
  • تشکیل شورای راهبردی مدیریت شهری شیراز با چند حوزه خدمات‌رسان
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز