Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه، سرلشکر یحیی رحیم صفوی در بازید از دومین جشنواره بانوی نخبه سیستانی و بلوچستانی اظهار کرد: زنان هنرآفرین و افتخار آفرین سیستان و بلوچستان سرمایه بزرگی هستند و برپایی این‌گونه نمایشگاه‌ها درعرصه ملی در بخش صادرات می تواند تأثیر بسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی مقام معظم رهبری خاطرنشان کرد: امیدوارم اداره کل میراث فرهنگی و اداره های مربوطه با کمک سپاه پاسداران، استانداری و شهرداری استان سیستان و بلوچستان بتوانند با ایجاد یک مجموعه بزرگ برای فروش محصولات بانوان و سرپرست خانوار که مهمترین مشکل آن ها فروش محصولات است؛راه گشای این عرصه باشند.

 رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس با اشاره به ظرفیتهای بانوانی سیستان و بلوچستانی در حوزه صنایع دستی، گفت: چنین نمایشگاه‌هایی در تهران بزرگ به‌صورت دائمی دایر شود و این چرخه تولید تا فروش می تواند با پرداخت وام های بدون ضامن کم درصد  هم موثر باشد تا مشکل بانوان این استان، که هم هنر اداره زندگی و هم هنر کمک در اقتصاد زندگی را به عهده دارند، حل شود.

وی بیان کرد: سلام مردم این استان را به محضر رهبر انقلاب اسلامی خواهم رساند و از خداوند برای بانوان با غیرت این استان  که واقعاً محور خانواده هستند، آرزوی توانمندی دارم تا با سعی و تلاش بتوانند با ایجاد ساختار اقتصادی به زندگی خود کمک کنند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: صنایع دستی قرارگاه قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت روز گل محمدی و گلاب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان خمین از ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» در ضمیمه تقویم رویداد‌های گردشگری ملی کشور خبر داد.

علی مشهدی با اشاره به هویت و اصالت تاریخی شهرستان خمین افزود: گل محمدی و گلاب دو محصول راهبردی منطقه شهابیه در این شهرستان است.

او ادامه داد: با این پیشینه و با پیگیری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان، اداره شهرستان خمین، شورای اسلامی و دهیاری روستای شهابیه این رویداد در تقویم رویداد‌های گردشگری کشور به ثبت رسید.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان خمین عنوان کرد: بر این اساس هر سال، این جشنواره در روز‌های نوزدهم تا بیست و یکم اردیبهشت ماه به عنوان «روز گل محمدی و گلاب» برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه طراحی و نقاشی درخوی
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • ثبت سفارش فروش ۳۸۰ میلیارد صنایع دستی سیستان و بلوچستان
  • ثبت سفارش میلیاردی صنایع دستی سیستان و بلوچستان در اکسپو
  • ثبت روز گل محمدی و گلاب
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • فروشگاه اینترنتی هفت گالری افتتاح شد
  • وزیر جهاد کشاورزی از غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه اکسپو بازدید کرد