Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@15:20:27 GMT

توانمندسازی پرسنل در دستور کار مدیران استان باشد

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۵۹۳۸

توانمندسازی پرسنل در دستور کار مدیران استان باشد

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید محمد تقی شاهچراغی در جلسه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان قم، استفاده از ظرفیت های درونی برای توسعه‌ی کشور را امری ضروری دانست. 

وی با بیان اینکه عناوین پژوهشی باید خروجی میدانی داشته باشند افزود: خلاءها و ایرادها مشخص هستند و گاهی با یک اصلاح فرایند و بدون نیاز به کار پژوهشی قابل بهبود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود جانشین پروری را از ویژگی های مدیران دولتی موفق دانست و خاطرنشان کرد: کمیته‌ی نیروی انسانی، در سلسله مراتب مدیریتی باید برای توانمندسازی پرسنل ادارات برنامه ریزی داشته باشد. 

وی بیان داشت: یکی از مشکلات اساسی سیستم اداری، رویه ها و فرایندها هستند و اصلاح آن ها امری مهم و ضروری است.

شاهچراغی همچنین با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت ها در مسیر ارتقاء خدمت رسانی به مردم تصریح کرد: در این راستا، برگزاری نشست های تخصصی و دوره های آموزشی حائز اهمیت ویژه است. 

وی ادامه داد: در حوزه‌ی نیروی انسانی نیز با توجه به تاسیس شهرستان های جدید، باید از ظرفیت های موجود برای تامین کادر اداری مورد نیاز و پاسخگویی به مردم در بخش‌ها استفاده کنیم.

برچسب‌ها سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم سید محمدتقی شاهچراغی قم استانداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۵۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، آقای احمدی گفت: با تلاش پرسنل واحد اجرائیات مشترکان اداره آب و فاضلاب شوشتر، ۷۰ انشعاب غیر مجاز در روز‌های گذشته در این شهرستان شناسایی و قطع شد.

وی افزود: همچنین یک انشعاب غیر مجاز ۴ اینچ در منطقه صحرای بلبل توسط پرسنل آبفا شوشتر کشف و قطع شد.

احمدی ادامه داد: برخی افراد سودجو با اقداماتی، چون نصب انشعابات غیر مجاز، ضمن تضییع بیت المال و آسیب رسانی به شبکه آب آشامیدنی، موجب از بین رفتن حقوق مشترکان مجاز و آلودگی آب می‌شوند که در این رابطه از شهروندان درخواست می‌شود با مشاهده چنین مواردی در اسرع وقت نسبت به اعلام آن در سامانه ۱۲۲ اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • صدور دستور اصلاح قبوض گازبهای تأسیسات گردشگری به یک‌چهارم
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • از ظرفیت های موجود در جامعه هنرمندان مهاجر استقبال می کنیم
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • جلسه شورای اداری باشت با دستور کار اجلاسیه شهدای این شهرستان
  • برخورد با انشعاب‌های غیر مجاز آب در شوشتر
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی