Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@02:32:32 GMT

در مورد این باخت تلخ؛ لطفا از کاه کوه نسازید

تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۱۶۱۰۶

در مورد این باخت تلخ؛ لطفا از کاه کوه نسازید

به گزارش "ورزش سه"، ما با مربی ایرانی به هیچ جایی نمی رسیم، چقدر جای سعید معروف و سید محمد موسوی و امیر غفور در تیم ملی خالی است و اگر آنها بودند این‌گونه شکست نمی‌خوریم، دوران خوب والیبال ایران به پایان رسیده و نظراتی شبیه به اینها که حالا بعد از باخت تلخ به ژاپن در فضای مجازی پر شده است.

اما بیایید به یک سوال پاسخ بدهیم؛ ما تا چه زمانی می توانیم از اسامی ستاره های نسل قبلی والیبال ایران به عنوان یک حربه برای کوباندن جوانان نسل جدید استفاده کنیم؟ آیا بهتر نیست به جای این کار قبول کنیم که والیبال ایران دوران تازه ای را شروع کرده و از اهل فن گرفته تا هواداران باید تا آنجا که می‌شود از این تیم حمایت کنند؟

بله هیچکس منکر این نیست که ما به ژاپن باختیم و بد هم باختیم اما این تیم یک تفاوت مهم با تیم سال های گذشته دارد و آن هم عنصر جوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جوانان در اول راه خود هستند و افراط در انتقاد از آنها می تواند نتیجه تلخی برای والیبال ایران داشته باشد؛ همانطور که حمایت از آنها در ادامه راهی که شروع کرده اند، می‌تواند مثل یک موتور محرک برای‌شان عمل کند.

باید به این نکته هم توجه داشت که محمد موسوی ها و سعید معروف ها هم چنین دورانی را گذرانده اند اما با این تفاوت که در آغاز کار آنها والیبال مثل الان دومین یا سومین ورزش پرطرفدار ایران محسوب نمی‌شد اما آنها به قدری به همراه دیگر ستاره های نسل خود خوش درخشیدند که حالا باخت در لیگ ملت ها مردم را آزرده خاطر می کند.

انتقاد سازنده حق هر کارشناس یا والیبال دوستی است. قطعا تیم ملی والیبال ایران امشب یک عملکرد قابل بحث را در مقابل ژاپن ارائه داد و این مسئله بر هیچ کس پوشیده نیست اما در عین حال باید بدانیم که دود حمله افراطی به این نسل جوان در نهایت در چشم خود والیبال دوستان خواهد رفت چرا که می‌تواند باعث تخریب و سوختن این استعدادها شود؛ پس احتمالا بهتر است که در کنار انتقادات کمی حمایت هم از این تیم وجود داشته باشد. در پایان برای پی بردن به استعداد تیم کنونی کافی است اظهار نظر چندی پیش سعید معروف اشاره کنیم که گفت: "من مطمئن هستم این نسل جدید از ما هم بهتر خواهند شد."

مهدی اسدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران والیبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۱۶۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد

سرمربی تیم ملی والیبال ایران براساس گزارش پزشکی به بردیا استراحت داد و سعادت با اظهار تاسف از این اتفاق قول داد تا پرقدرت‌تر به تیم ملی برگردد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، اردوی تیم ملی والیبال ایران برای حضور هرچه بهتر در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ که از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود، از امروز وارد فاز جدی‌تر شد.

بردیا سعادت به دلیل گذراندن دوران نقاهت پس از حادثه رانندگی‌اش در ترکیه از هفته گذشته به اردوی تیم ملی پیوست تا با نظر نهایی کادر پزشکی و فنی درصورت نبود مشکل به تمرین بپردازد اما با توجه به نتایج آزمایشات و گزارش پزشکی و صحبت‌هایی که با سرمربی تیم ملی و رئیس فدراسیون والیبال انجام شد، با در نظر گرفتن اولویت سلامتی بردیا سعادت، به این بازیکن برای گذراندن کامل دوران نقاهت از حادثه رانندگی استراحت داده شد.

گفتنی است که زمان کمی برای آمادگی و حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ باقی مانده است و این بازیکن با اخلاق تیم ملی والیبال کشورمان در این رقابت ها به استراحت و طی کردن دوران نقاهت خود خواهد پرداخت به همین دلیل خروج وی از اردوی تیم ملی با نظر پائز و موافقت رئیس فدراسیون قطعی شد.

بردیا سعادت در خصوص خروجش از اردوی تیم ملی گفت: در ابتدا از کادر فنی و رئیس فدراسیون والیبال که پس از تصادفی که داشتم جویای احوالم بودند، تشکر می‌کنم. بعد از دوران نقاهتم در ترکیه و پس از ورود به ایران وارد اردوی تیم ملی والیبال ایران شدم اما براساس آزمایش‌هایی که انجام دادم، دکتر نیاز بر این دانست که به خاطر سلامتی‌ام، باید مدتی استراحت کنم.

وی با تاکید بر این که مدت کوتاهی قادر به انجام فعالیت‌های ورزشی نخواهم بود، تصریح کرد: زمان کمی تا شروع لیگ ملت‌ها باقی مانده است. متاسفانه با وجود انگیزه بسیاری که داشتم و علی‌رغم آمادگی ذهنی و بدنی برای پوشیدن پیراهن و عضویت در تیم ملی کشورم برای چهارمین سال متوالی و همچنین تمایلم برای شاد کردن دل مردم با کسب پیروزی، با شرایطی که بعد از تصادفم به وجود آمد قادر به همراهی تیم ملی نیستم.

بازیکن قطر پاسور والیبال کشور ادامه داد: قطعا تمریناتم را ادامه خواهم داد و امیدوارم با فیزیوتراپی و ریکاوری خوب، پرقدرت تر از قبل به تیم ملی برگردم. بتوانم از این افتخار برخوردار شوم که بار دیگر پیراهن تیم ملی کشورم را بر تن کنم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تست فنی ۲۵ بازیکن مطرح برای بازی در لیگ کره جنوبی
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب + عکس
  • عکس/ دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • دیدار تیم ملی والیبال دانش‌آموزی ایران با رهبر انقلاب
  • اتفاقی تلخ برای والیبال ایران
  • سوت شروع مهمترین هفته فوتبال ایران
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • احتمالی: ترکیب اصلی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد